Katjes konijntjes etc, beestenboel dus ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Katjes konijntjes etc, beestenboel dus ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 11:45

Ik was ff oude foto's aan het doorsnuffelen en heb wat ingescanned Lachen

Eerst wat foto's van mijn katjes;
Dit zijn dus Llewella (bovenste rode), Simba (roodwit)en Latifa (onderste rode)

Eerste 2 foto's waren Llewella en Latifa pas gesterriliseerd, jah, 2 rode poezen dus Lachen Llewella is ruim 2 jaar geleden onder een auto gekomen en is er dus niet meer Verdrietig
Zoals je ziet kon Llewella het uitstekend met haar neefje vinden (Simba is de zoon van Latifa die eigenlijk altijd is gebleven, we hadden wel een huisje voor hem, maar hij is zo liev Lachen )

Afbeelding

Afbeelding

Hier Llewella en Latifa samen toen ze nog vrij jong waren; zoek de verschillen Knipoog
Afbeelding

Latifa mooi liggen op de kast Lachen
Afbeelding

Simba samen met de gerbil:
Afbeelding

Dit hele lieve konijntje is stampertje, ok liev, hij was een beetje sjaggo altijd maar superliev met kinderen, hij was over het hek gegooid op de kinderboerderij waar ik stage liep, maarjah die hadden al genoeg konijntjes en geen plaats meer dus ging ie met met mee...
Hij vereenzaamde heel erg toen zijn vriendinnetje chicky overleden was (die midden in de nacht jonkies kreeg en toen ik erbij was in shock toestand was en kort daarop overleed, de jonkies heb ik uit het vlies weten te redden alleen ze waren veel te zwak)
Afbeelding

Afbeelding

Hier saampjes:
Afbeelding

Afbeelding

Chicky Douzy was mijn eerste eigen beestje zeg maar toen ik op kamers ging, ze was ook super op mij gericht en had een spelletje op schoot zitten, dan sprong ze elke keer op schoot, en eraf, en erop etc Knipoog Was super zindelijk en liep los in de tuin, ging dan netjes naar binnen als ze haar behoefte moest doen want dat deed ze enkel in haar kooi...
Ze bleek later dus een vrouwtje te zijn toen ze jonkies kreeg, ik dacht altijd dat het een mannetje was wegens haar dominantie (ze moest mijn ex niet toen we samen gingen wonen, werd extreem jaloers)


Ok hier nog 2 fotootjes van stage, schaapjes voeren Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:11

wat leuke diertjes heb jij!!

Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 17:16

WOW mooi bankstel!!!!!!!!!!!

nee hoor geintje!! Leuke konijntjes, katjes, schaapjes en ik geloof dat ik naast de kat ook nog een ratje zag! LIEF hoor!!

gr. marieke

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 17:49

Voor wie nog geinteresseerd is in mijn vissies, een filmpje Lachen

filmpje - 284 KB

En wat foto's die ik vanmiddag heb gemaakt:


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 21:22

Zo te zien zijn de katten heel gehecht aan elkaar!