Rival@work: longeren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Rival@work: longeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 20:00

Ik ben de laatste paar weken druk met Rival aan de slag gegaan. We willen haar verkopen, maar ivm wat rugproblemen kwam dat er maar niet van. Ze deed wat raar onder het zadel Scheve mond Mmv de DA krijgt ze selenium voor de spieren en moeten we haar veel longeren. Bij deze dus Haha! Het begint al beter te gaan. Ze was verschrikkelijk stijf in het begin, en had een dikke grasbuik Bloos! Die is er nu al aardig afgetraind.

Rival's grote probleem is verder dat ze op de rechter (geloof ik Schijnheilig ) kant geen stelling naar binnen neemt. Komt van vaderskant Haha! Mocht iemand nog ideeen hebben, ik hoor ze graag!!

Ofir dacht: ha! Eindelijk aandacht voor mij! (niet dus... Nagelbijten / Gniffelen )
Afbeelding

Rival aan het instappen, alle lijntjes nog los.
Afbeelding

"Ik kan mijn hoofd heel goed hoog houden. Ik ben tenslotte een draver" *zucht*
Afbeelding

Gelukkig kan het ook naar beneden.
Afbeelding

Andere kant (de moeilijke kant) op. Uiteraard een mooie stelling naar buiten *Grrr*
[img][http://picserver.org/view_image.php/D5K4N1QC086E/img]

Het wordt al beter.
Afbeelding

Alleen gebeurt er dan dit... Achterhand naar binnen en bijna onderuit gaan. Iemand een idee hoe ik haar hiermee kan helpen?
Afbeelding

Tsja, mooi, maar stelling naar buiten.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alleen die rare stap van haar...
Afbeelding

Mooi drafje
Afbeelding

OK dan!
Afbeelding

En toen kreeg Ofir zijn verwachte aandacht Lachen
Afbeelding

Afbeelding

"Jut en Jul" Stom stel...
[img]http://picserver.org/view_image.php/397ZM7O810R9 [/img]

Dat waren ze weer. Ik hoor graag suggesties om haar beter te laten lopen. Ik werk vrijwel niet onder het zadel op het moment, omdat ze eerst sterker moet worden


WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 21:59

Dat het van vaderskant komt bedoel ik wel hoor. Ze loopt namelijk altijd zo scheef... En dat doet haar vader ook, en meerdere afstammelingen.

Leuk dat jullie haar zo mooi vinden, ze staat binnenkort weer te koop Knipoog

Dat met door de bitring heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb wel eens geprobeerd met dubbele longeerlijn, maar dan gaat ze alleen maar keihard en stopt ze niet meer Schijnheilig

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 22:17

Valt niet onder de catagorie "iele dravers" hè Knipoog (net als Rival trouwens) Bloos!

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 22:23

Het is trouwens wel een geval apart. Ze is er al een paar keer vandoor gegaan, toen ik vorig jaar nog geen stukje af had gezet. Ze wordt ook snel paniekerig als ze geen kant op kan met haar hoofd. Vandaar dat ik de touwtjes meestal best los heb hangen Scheve mond Ik weet niet hoe dat zal gaan als ik weer contact met het bit heb via de longeerlijn....

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 19:44

Ik rij haar dus bijna niet onder het zadel, en galopperen laat ik haar bijna niet aan de longe. Ze kan het wel, maar ze was in het begin zo stijf, dat het er gewoon niet uit zag
Ik kan het binnenkort wel weer een keer proberen. Het geflapper met haar oren is al een stuk minder (bijna weg!) dus ik denk dat het nog wel wat wordt

Ik zal nog eens proberen met dubbele longe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers