Mijn Hammie Sammie Susje, inclusief verassing voor Maaike!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Mijn Hammie Sammie Susje, inclusief verassing voor Maaike!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 18:43

Susje is nu sinds zaterdag hier! enne... ze vindt het errug leuk! Alleen de geur van de hond is een beetje eng, maar verder is ze erg vrolijk! Pling ze kijkt constant in het rond enzo.... Lovers
Dit is Susje in haar hokje *LOL*
Afbeelding

En nog een keer Susje in haar hokje!
Afbeelding

En... Dit is Susje in haar nieuwe hok! VERASSING MAAIKE!!!!!!!!!!!!!
Tong uitsteken Pling
Issie stoer of niet?? Cool
Afbeelding

Je kunt de bak scheiden van de rest, dus das lekker makkelijk met schoonmaken!

Ze vindt die spijlen helemaal het einde... Jaja.. ik denk dat ik maar een solli brief voor dr ga schrijven naar het circus! Knipoog
Afbeelding
Afbeelding

Ja maaike! ik weet dat je zei dat ze plastic op gaat eten.... maar alles van ijzer kost dik 200,- gulden.. Dus daarvoor kan ik wel een paar nieuwe radjes van plastic kopen hoor!! haha

Men! waarom heeft ze geen lift voor me meegenomen!! Slapen
Afbeelding

Hmm... ff checken of het dak wel heel is...
Afbeelding

Dat ding begrijpt ze dus echt niet he!! aan de buitenkant er tegen aan rennen dat is nog wel te doen...
Afbeelding
MAAR HELP! nou zit ik erin.. en wat moet ik doen?!?!?!!?
Afbeelding

Okay dit zijn dus de belevenissen van de hamster in Emmeloord! *LOL* jaja... Ze vindt het wel tof hier.. Cool Heb niet het idee dat ze die andere mist, is maar goed ook!

kuss
Frederike

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:54

hhaha leuk!! lief hamster zeg Lovers Lovers Lovers

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:57

haha, wat een moppie Lachen
Mijn 2 hamsters snappen ook niks van dat radje, en die van mn zus ook niet. Die rennen er alle drie vanaf de buitenkant tegenaan Haha!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 19:41

Eej!

Nee ze vindt het maar een gek ding.. Hij is leuk om te proberen te klimmen, maar dat wil niet want dat gaattie draaien... Nee..... Ze is niet blond.. ghehehe..
Maar goed, dan rent ze er dus via de buitenkant tegen aan... Ook erg goed voor dr conditie, dus wat dat betreft is het wel goed... Ben erg benieuwd of ze in dat huisje gaat slapen, ik heb het hooi van haar oude holletje erin gelegd en ze kruipt er wel in, weet alleen niet of ze daar gaat slapen! afwachten!

kuss

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 20:58

haha leuke kooi heb je joh!!! dat radje gaat ze vanzelf wel snappen deden mijn hammies ook. eerst buiten ertegenaan rennen en dan op n gegeven moment erachter komen dat erin eigenlijk veeeeeeeel leuker is
'lieve hammie heb je hoor Lovers

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 21:04

aaaaaaaaah leuke kooi Lovers
mijn lieve hammie sammie susje Lovers mooi kooi man! hmmm... tralies heeft ze altijd leuk gevonden, wisje ook, zusjes he Knipoog

leuk hoor, volgens mij gaat ze het bij jou wel naar dr zin krijgen, ben blij dat ze bij jou is Lachen

suc6 verder met dr he!


kusje, Maaike

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 00:24

Leuk beessie! Ik heb er ook zo een gehad. Precies hetzelfde kleurtje.

De tweede kooi gaat wel maar ik vind die op de eerste foto afschuwelijk klein.....

Niet als kritiek op jou bedoeld hoor, maar ik vind dat er veel te kleine hamsterkooien op de markt zijn!

Ik had zo'n grote kunststof bak bedoeld voor konijnen voor mijn tweede hamster. Daarvoor had ik een heel verbouwd hok waar het normale formaat hamsterkooi wel zes keer inpastte.

Beide hamsters zijn ook ruim drie geworden. Mijn vriendin heeft in de tijd dat ik een hamster had, er zelf twee gehad. Zij had zo'n minikooitje dat volgens de dierenwinkel groot genoeg is. Ik blijf erbij dat de standaardkooien veel te klein zijn.........

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 08:09

hihi wat schattig!!!!!!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 08:30

ik heb een dwerghamster en zit iin zo'n zelfde kooi, nou ze heeft het prima naar haar zin!
Mijn goudhamster Tarzan is in dat kooitje 3 geworden, vergeleken bij de dierenwinkle zat hij hier in een parijdijs.
Hij kwam er ook best vaak uit, en dan crote hij in zon loopbal door de huiiskamer heen Haha!

maar leuke hamster hoor!!!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 09:27

Eej dankjewel!

Dat kooitje van eerst staat er ook niet helemaal op... En btw... Daar heeft ze ook wel... Nou ik....... 4 dagen in gezeten.. Dat overleeft ze ech wel hoor.. Weet btw iemand wat het betekent als ze zich uhmmm een soort van wassen zeg maar.. Ik weet niet of ze wel in dat huisje gaat slapen.... Dus weet ook niet of ze wel heeft geslapen sinds gistermiddag......... Straks als ik van school kom tijdens mij 3 tussenuren maar ff stiekem om een hoekje gluren....

kuss
Frederike

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 09:30

howw kleine update...
Ze zit nu in dr huissie..
heb nog ff gegluurd voordat ik naar beneden gign...
Volgens mij is het ze het nu slaapklaar aan het maken! Slapen

haha

kuss

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:43

kaj, even ter uitleg van het klein hokkie. Ik had 2 hamster -> kregen ruzie, eentje weg in dit geval deze want tja met die andere 'klikte' het beter. Ik heb thuis een groot hok voor haar, maar omdat zij er bij weg moest omdat er anders misschien wel een dode kon vallen had ik alleen dit hokje voor de hand (heb er nog in maar die is stuk). Ze heeft hier ook maar 3 of 4 dagen ingezeten tot Frederike een andere kooi had, in dit hok had ik een dwerhamster gehad.....
conclusie: het was een tijdelijk kooitje Lachen

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:36

Leuke foto's!
Mijn hammies snapte dat radje in het begin ook niet.Er ging dan 1 hamster in zitten en de andere ging aan de buitenkant erop proberen te klimmen. Haha!
De ratjes die ik nu heb snapte het wel meteen. Party!!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 17:35

ze is nu aan het slapen in dr huisje... En ze snapt dat radje nog steeds niet... nou gaat ze vanaf de eerste etage er tegen aan rennen, had hem namelijk verplaatst...

kuss

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 17:41

Wat een ontzettend stoere foto's! Echt geweldige hamster! Hoe zulke eenvoudige foto's toch zo leuk kunnen zijn.... Haha!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 22:13

Ik begreep al dat het een tijdelijk kooitje was!

Het was ook niet als kritiek op jullie bedoeld!
Maar omdat hier toevallig hamsters te sprake kwamen......

Maar hij blijft leuk hoor!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 22:14

ja.. ze zijn gewoon ff snel gemaakt in 5 minuutjes en ze zijn echt tof geworden!
Het is gewoon een lieffie hammie!

We dachten ook niet dat het kritiek van jou was.. maar voor het geval dat er weer een dikke discussie los barst gingen we het maar ff uitleggen! vrede op aarde he..

kuss