Meeten Maaike en Frederiekje (anna-jelly, Vanda's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Meeten Maaike en Frederiekje (anna-jelly, Vanda's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-02 21:05

Hooooi!!
Het is heeeeel gezellig hier in Emmeloord city!
we hebben net gegeten en straks IJSSS! En daarna gaan we me, myself and I kijken...

En we hebben foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus hier komen ze..
Eerst wat foto's van ons...
Frederike met Fleur! Ohh.. sweety! Fleur dan he.. Knipoog
Afbeelding

Maaike met Fleur! *LOL*
Afbeelding

Nog een keer Maaike! En doggie.. En nee ze hebben geen zin om te kijken!! Verdrietig
Afbeelding

Fleur helemaal alleen!
Afbeelding

Wow... Ook schattig.. Frederike op een of andere kastje met leuke boom schaduw door dr gezicht.. echt enig... Pling
Afbeelding

Maaike ook nog op dat stoere kastje.. ook inclusief schaduw!*D
Afbeelding

Mn vriendjuh aan de telefoon! En ja natuurlijk moest Maaike dat weer ff vastleggen! Lovers
Afbeelding

Carmen aan het eten... is ze meestal mee bezig trouwens... *LOL* En maaike die mij op de foto probeert te zetten... Trouwens Maaike heeft nog wel meer foto's met haar eigen digi gemaakt, maar die kan ze pas thuis weer op de compu zetten! Die komen ook op bokt!!
Afbeelding

Carmen nog een keer op de foto... Nee geen spaanse pas... gewoon toeval.. maar het staat wel erg leuk!
Afbeelding

Stoere Ferox! Patser!! Verward Hij kan amper over de deur heen kijken... MAAR BOEIE! hij vindt zichzelf errug stoer...
Afbeelding

Nog een keer Ferox!
Afbeelding

Nou dit waren dus fotootjes! Misschien straks nog wel meer... Maaike heeft ook nog foto's van Laicka, Vermiah, Carmen, Fleur en mij op dr cam staan, en ook nog van Olisa trouwens... Maar die komen dus op bokt als ze vanavond thuis is! Het is hier gezellig!!
En nu is Maaike foto's aan het maken van de hamster.. Dus misschien ga ik die er zo nog wel ff bijzetten hier!!
kussss
Frederike en natuurlijk ook een dikke kus van Maaike! Pling *LOL*

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 21:10

jaaaaaa is hier super gezellie, lekker gegeten zonet en zometeen overheerlijk ijs!!!!
ik sta wel weer beeldig op die foto's he?? Tong uitsteken
die paarden zijne cht mooi, en vooral super nieuwsgierig Tong uitsteken
olisa is een dikke knuffelbeer en een prachtig paardje, ik hoop dat alle foto's van mij een beetje gelukt zijn, het zijn overheerlijke paardjes hier (nee ik heb niet van hun geproeft maar hun wel van mij Knipoog )

ik zit nu achter de laptop en frederike is ff beneden, hoop dat we snel ijs kunnen eten Vingers aflikken



kusje, Maaike

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 21:16

ik kon het trouwens niet laten om een andere foto van ferox, hier issie ongeveer 2 maand:
Afbeelding
stoere hengst he!!!! Haha!
Laatst bijgewerkt door Toess op 09-03-02 21:30, in het totaal 3 keer bewerkt

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 21:23

hahaha,coole foto's joh,gezellie!!!
en wie is ferox dan??

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-02 21:25

ferox is het schimmelhengstje op de laatste 2 foto's, hij is voskleurig geboren Lachen
Ferox is Colne Heartsease x Sumrin Tristan (m. Coelenhage's Carmen, zie profiel)
Hij stond 1A in Stadskanaal

kuss...

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 21:33

GAAAF!! hahaha die foto.. waar freddie dr vriend aan het bellen wa echt zo'n maaike foto Haha!
maaike zou nog een foto van je sokken maken als ze die mooi of grappig vind Tong uitsteken Knipoog Haha!
onthou het maar niet voor bij mij... want.. ik heb altijd een gat in me sok die weer dicht is gemaakt enz Tong uitsteken dan moet ik helemaal nieuwe sokken kopen en dat.. ja dat shiet niet op he
ik zie het al weer *jaloers* Knipoog jullie hebben het onwijs gezellie!!!
nou gaan jullie maar lekker ijs eten en filmppie kijken
wat voor ijs is het eigenlijk Knipoog ik wil nog meer foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pling *LOL*

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 21:36

ik hoor het alweer..

...... ....... Frederike ....... ....... zegt:
het is mars en m&ms ijs!

vertelde ze op msn... zooo ik kom daar heen hoor Haha! welke bokkers gaan nog meer even mee freddie heeft vast genoeg Knipoog

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 00:39

ghehehehehe tis lekker op!
het was me toch lekker! mjummie!!

Ik ga nu in bed. We hebben Maaike naar huis gebracht en het is
tijd om te gaan slapen! Slapen

Dus... Slaap zacht!

Kuss
Frederike

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 12:42

haha ja, het was zeker tijd om te gaan slapen Tong uitsteken
ik kon het ijs echt niet op, gnehehe, ik zat al helemaal vol van die lekkere patatjes en dan krijg ik ook nog de helft van zo'n bak ijs Haha!
Frederike gaat de leukste foto's even uitzoeken en dan mailt ze die mij en dan zet ik mijn foto's ook op bokkiebokt Lachen