Hup Pumba..! [kleine vent voor de kar]

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Hup Pumba..! [kleine vent voor de kar]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 18:22

Afgelopen zondag hebben we Lonneke opgepikt bij huis, en zijn we richting haar ventje gereden.
De afgelopen weken heb ik hem behoorlijk wat keertjes in het tuig gehad , en heel wat km afgelegd. Maar vandaag was dan de grote dag dat hij echt voor het karretje ging

Wat boven verwachting ging !

Hier een kleine impressie :
(hij liep constant aandacht naar ons te luisteren, vandaar geen leuke-oortjes-naar-voren-foto's ... Schijnheilig behalve de eerste dan hihi)

Afbeelding[/img]

Afbeelding

Afbeelding

We waren niet alleen... Cool

Afbeelding

Laatste stukje ben ik er even bij gaan zitten....Lachen

Afbeelding

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-


Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 00:20

Valeska schreef:
Hey Les,

Dat hebben jullie maar goed gedaan hoor!
Hij ziet er heel ontspannen uit OK dan!

Mag ik de volgende keer ook mee, of moet ik mijn punten nog verdienen?


Ben ook inderdaad trots op dit kleine maar zo dappere manneke . En zeker na die klapband he lonneke ! Keiharde klap en mister stijgt eventjes drie passen op en is zo weer terug te nemen Lachen

Werk inderdaad nog volgens puntensysteem......en gezien de stand van zaken richting jou.....moet je nog even doorsparen...Tong uitsteken

Vind het harstikke fijn dat je zo genoten hebt Lonneke, binnenkort regelen we weer wat met vervoer....want het was het echt waard !

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 00:21

Pjelk schreef:
Aaah brave pony Lachen . Leuk kleurtje heeft ie en wat een mooi karretje! Ziet er wel erg comfortabel zittend uit .


Thanx.....ben ook blij met mijn karretje...zeer zeker weten ..nog geen moment spijt van gehad Lachen Kom hem een keertje uittesten zou ik zeggen Knipoog

Verder bedankt voor de reacties, leuk dat jullie enthosaist zijn, zoals wij Haha!

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-


Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 10:14

BeNGeL schreef:
wat een super leuk ding ... !!
hoe groot is pumba nou eigenlijk?


Uhm......klein Haha! Weet het eigenlijk niet precies, maar mijn schatting ligt zo rond de 1.10..... Nagelbijten / Gniffelen

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 20:32

Tessebes schreef:
Leuke foto's, leuk wagentje ook, alleen het lamoen is iets te wijd. Kan dat niet verbogen worden?


Het is inderdaad iets te wijd, maar niet dusdanig dat het verbogen moet worden....Althans...volgens de expert niet Haha! . Zal eens kijken of het wellicht makkelijk wat smaller te maken is
Dankje Lachen

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 21:22

Anke schreef:
~een klein beetje smaller krijg je het ook, door het met een touwtje vast te binden en zo te laten staan... dus de bomen iets nauwer drukken (naar elkaar toe en vastbinden) scheelt enkele cm.


Heej super zo'n tip OK dan! Dankje wel !
Gewoon 1 touwtje ergens in het midden, of meerdere zodat de druk enigzins verdeeld wordt ? ( vroeg de leek Bloos )
Uiteindelijk moet het eigenlijk wel weer breeder anders passen de IJsco's er niet meer tussen Schijnheilig .
Maar voorlopig gebruiken we het karretje lekker voor pumba Lovers

LuvdaTossa

Nieuw tuig.....Oooops...Hihi nee......Lag al eigenlijk veelste lang onaangetast in de zadelkamer.....Een laagje stof doet blijkbaar wonderen Bloos!

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers