Eerste rij foto's ik op Niar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Eerste rij foto's ik op Niar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 20:52

hallo,

nou hier dan de eerste "echte" rij foto's van mij en Niarda en ook een paar van mijn zus op Niar....
Echt rijden was het niet want ik kwam net terug van een buitenridje toen mijn zus besloot foto's te gaan maken maar okee.....

Afbeelding
oho eigenlijk heb ik wel een beroerde houding...... Bloos


Afbeelding
Ik reed trouwens zonder neusriem omdat ze een wondje heeft....


Afbeelding


Afbeelding
ey......wat zie ik daar????????


Afbeelding
Geen idee wat ik daar probeer hoor haha volgens mij wilde ik draven maar was Niar het niet zo met me eens...

En nu dan me zus.....ik ben het zelf niet helemaal met de rijstijl van me zus eens maar okee...ze neemt niks van me aan hoe vaak ik het ook zeg.....ze wil altijd maar dat Niarda dieper en korter loopt....tja....ik zeg maar niks meer...

Afbeelding


Afbeelding
zelfs als ze zo loopt is me zus nog niet tevreden....


Afbeelding


Afbeelding


En dan nog ff een mooie foto van d'r koppie....
Afbeelding


zo...wat vinden jullie van mijn eerst "echte actie" foto's???
En wie heeft er (behalve mijn handen) nog tips voor me??

Groetjes Crista

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:56

Wow wat een mooi paardje zeg!!! *LOL*

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:57

Wow wat een kleurtjes allemaal... Haha! Party!!
Leuk paard trouwens, je hebt een goede zit...
Verder kan ik er niks zinnigs over zeggen... Lachen

ienna

Berichten: 836
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:01

wat een pracht paardje zeg!! egt leuk om te zien!!t enigste wat ik zou kunnen zeggen is dat je iets rechter op je paardje mag gaan zitte, je zit opzich wel recht maar iets trotser zegmaar!! enwaarom laatje je zus er dan op rijden alsje t niet met haar rijstijl eens bent?? en voor jou: ga zo door, ziet er egt leuk uit!!

Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 21:05

ienna schreef:
wat een pracht paardje zeg!! egt leuk om te zien!!t enigste wat ik zou kunnen zeggen is dat je iets rechter op je paardje mag gaan zitte, je zit opzich wel recht maar iets trotser zegmaar!! enwaarom laatje je zus er dan op rijden alsje t niet met haar rijstijl eens bent?? en voor jou: ga zo door, ziet er egt leuk uit!!


ze is van ons samen....we hebben haar samen gekocht dus ik heb weinig te wilen.....toen we beiden nog op manege paarden reden viel het me nooit zo op...maar sinds we niar hebben wel dus....maar binnenkort gaat ze geloof ik prive les nemen van iemand die ik ken en hopelijk leer die het haar wel af Tong uitsteken

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:15

Leuke kleur zeg. De rechterkant is bijna wit? Met een bruin hoofdje? De andere kant is bont? Heel apart hoor.

Waarom een martingaal om? En geen neusriem? Het is niet erg om zonder neusriem te rijden, dat moet eigenlijk iedereen kunnen, maar je moet eigenlijk oko nog zonder martingaal kunnen. Dan lijkt het nog wat mooier.

ienna

Berichten: 836
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:15

oja, nee dan snap ik ook 't ook wel en ik kan ook goed begrijpen waarom je er maar niks meer over zegt want als ze niet willen luisteren werkt dat vaak alleen maar aferechts... maar echt super leuk paardje!!veel plezier er nog mee en wie weet gaat t met privéles inderdaad beter met je t rijden van je zus!!!

ienna

Berichten: 836
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:17

[/quote]Waarom een martingaal om? En geen neusriem? Het is niet erg om zonder neusriem te rijden, dat moet eigenlijk iedereen kunnen, maar je moet eigenlijk oko nog zonder martingaal kunnen. Dan lijkt het nog wat mooier.[/quote]

geen neusriem staat erbij (wondje) en martingaal misschien voor de veiligheid omdat ze buitenrijd?? martingaal kan geen kwaad...

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:18

schitterend paard!!!!!!!!!! heel gaaf getekend ook. alleen vind ik dat je zus iets minder gespannen mag gaan zitten met haar linkerhand. verder ziet het er goed uit

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:29

Zo he da's een poetswerk Knipoog

Ziet er goed uit hoor!

miss_monty

Berichten: 379
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:06

Wat een apart paardje seg! helemaal wit en dan opeens zoon bruine vlek op zen koppie.. Wel een heel leuk paardje en jullie zijn een leuke combinatie OK dan! Verder ga zo door alleen je mag idd wel wat ''trotser'' gaan zitten..
succes met je mooie paardje Haha!

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:12

als je zus je paardje zo wilt laten lopen.. moet ze wel de teugels korter nemen want nu zitten der handen boven het zadel en ze moeten voor het zadel zitten,.,. (ik weet niet of iemand dit al gezegt heeft.. heb niet alle berichten gelezen) maar verder... paardje is echt super!! Kwijl

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:15

Leuk beest zeg! Echt een apart paardje. *LOL* Wat voor ras is het? Jullie zijn een goed stel OK dan!

Konijntjuh

Berichten: 256
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Gasselternijveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 23:00

mooi paardje zeg Kwijl
maar t ziet er af en toe niet echt vriendelijk uit Scheve mond
t lijkt alsof ze dr mond open heeft op sommige foto's.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 23:06

Probeer je handen iets hoger te houden.
En je zus gebruikt veel te veel binnenteugel, waardoor je hem alleen maar verbuigt en hij over zijn buitenschouder weg loopt. Het heeft dus totaal geen nut . Het ziet er niet al te vriendelijk uit.
Verder een leuk en aansprekend dier maar wel veel poetswerk zeg

Dorien_Boy

Berichten: 81
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 23:46

apart en leuk paardje! vind ook wel alleen dat je zus het paardje niet zo goed rijdt, dit zijn maar foto's natuurlijk, maar ' aan de teugel ' lopen is niet alles he, en nageeflijkheid zie je niet maar meer ' aan de teugel trekken', maarja wil nu niet te veel moeien Knipoog , bij jou ziet het er wel leuk uit! nog veel plezier ermee!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 08:14

vind dat je zus ook niet zo netjes rijd voor de rest zijn jullie een leuke combinatie! OK dan!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:10

ik zie4 ze niet

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:13

nuzie ik ze wel, je zus trekt het paard zeg maar in de krul het ziet er gewoon niet ontspanne uit.
verder is het wel een leuk paard

Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 09:57

Gringo_HS13"]
Leuk beest zeg! Echt een apart paardje. *LOL* Wat voor ras is het? Jullie zijn een goed stel OK dan!
[/quote]

ze is 3/4 arabier

[quote="Konijntjuh"]
mooi paardje zeg Kwijl
maar t ziet er af en toe niet echt vriendelijk uit Scheve mond
t lijkt alsof ze dr mond open heeft op sommige foto's.
[/quote]

was mij idd ook al opgevallen. maar komt ook gedeeltelijk doordat ik zonder neusriem rij en dan trek je het bit wat makkelijker door de mond heen....en ze heeft een dubelgebroken bitje dus dan ziet het er nog sneller erg gemeen uit...

[quote="horsewisper schreef:
nuzie ik ze wel, je zus trekt het paard zeg maar in de krul het ziet er gewoon niet ontspanne uit.
verder is het wel een leuk paard


klopt.....en dan vind ze het raar als Niar ineens erg tegen de hand is.... Verward goh....hoe zou dat nou komen?

Bedankt verder voor alle leuke reacties!!!!!

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:11

je zus rijd inderdaad niet zo mooi dat ze wil dat ie dieper loopt okay maar ze trekt hem nu in een krul omhoog. maar goed je hebt het gezegd tegen haar, gelukkig gaat ze priveles nemen! jij rijd haar wel erg netjes moet ik zeggen en het is een mooi paardje om te zien ! heel apart.

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:23

mooi paardje.. Kwijl

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:24

Leuk paardje.
Erg gaaf koppie ook Haha!
Het rijden ziet er goed uit.
op de eerste foto's ziet het meer ontspannen uit dan op de laatste foto's OK dan!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:35

Ik ben het ook niet eens met je zus der rijstijl... Ze trekt haar hakken op en trekt aan de teugels. Paardje mag idd wel iets dieper lopen, maar dan niet zo... :S Ze mag wel wat sneller tevreden worden hoor Knipoog (misschien handig als je deze berichtjes aan haar laat lezen)

__Kim__

Berichten: 214
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:45

Wat een leuk paardje zeg, En wat heb je een leuke kleur rijbroek aan echt apart