Bestgaand rijpaard Femme

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Bestgaand rijpaard Femme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 09:52

Tijdens de fokdagen in Garyp heb ik met twee merries aan bestgaand rijpaard mee gedaan. Met Tsjerkje mocht ik de finale mee rijden : [HAW] finale Bestgaand Rijpaard
En met Femme ben ik op de zevende plaats geeindigd (er mochten 6 door naar de finale)
Femme is nog maar 3 jaar en net onder het zadel, ik reed haar hier puur voor de ervaring.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie ervan? Tips en commentaar voor verbetering zijn altijd welkom.


Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 01:06

Sjuimpje schreef:
Volgens mij moet je een kilootje of vijf aankomen,
dan zit je jasje een stukje mooier Haha!



Haha, dat klopt. We hadden het verkeerde jasje meegenomen, harstikke dom natuurlijk. 's Middags in de finale had ik gelukkig wel mijn eigen aan, daar voelde ik me een stuk lekkerder in.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 01:08

Marwszjeuh schreef:
Ziet er netjes uit hoor
Ik zou alleen persoonlijk wat meer ontspanning willen zien.. het oogt bij mij allemaal erg gespannen Scheve mond



Klopt, Femme was behoorlijk druk. Ze is pas drie jaar en nog niet zo lang onder het zadel en ik vond dit een mooie ervaring voor haar. Ik reed haar puur en alleen voor de ervaring. Ze heeft er een heleboel van geleerd. Toen ze de baan in kwam was ze vooral erg gespannen en toen het goed en wel afgelopen was begon ze zich wat te vertrouwen en lekker te lopen.

Wat mijn handen en houding betreft hebben jullie helemaal gelijk. Ik moet in galop meer achterover zitten en mijn handen.... Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 24 bezoekers