Dressuurfoto's, een moeilijk stukje voor ons!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Dressuurfoto's, een moeilijk stukje voor ons!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 23:21

Na [HAW] Gesprongen met kanjer Nescio!!! hier ook maar weer eens wat foto's hoe het er met de dressuur voor staat.

We zijn begonnen om maar eens een stukje "opzij" mee te pakken, in verschillende variaties en dat valt allemaal nog niet mee hoor Blond
Hier wat plaatjes van ons gestuntel Clown Het is nog niet echt een herkenbaar iets, dus we noemen het gewoon "opzij" Haha!
Dankzij hele fijne les begint de euro heel langzaam te vallen, niet alleen bij hem, net zo goed bij mij, je moet het toch samen doen.

Goedbedoeld advies is niet nodig, ik heb iemand die de boel wekelijks bij schaaft en daar heb ik het volste vertrouwen in. OK dan!

Eerst maar eens rechtuit, da's ook al moeilijk genoeg...
Afbeelding
Afbeelding

Moet dit... Scheve mond
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Niet echt een heel bijzonder moment ofzo, maar ik vind z'n oortjes zo schattig Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Nulla tenaci invia est via



Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 23:45

haha je hebt wel gelijk hoor. Maar ik heb gewoon geen trek in dat typische bokt-gezeik en geziek, je snapt wel wat ik bedoel... Knipoog
Ik trek toch m'n eigen plan en heb daar goede ondersteuning bij, "bokt-les" heb ik geen enkele behoefte aan en ik doe er ook niks mee, dus men kan zich de moeite gewoon besparen Lachen

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 15:10

assie, misschien omdat ik blij ben met mijn paard en het leuk vind om aan anderen te laten zien hoe we aan het werk zijn en wat de verdoringen zijn? Of is HAW daar niet voor en is het alleen maar om elkaar van commentaar te voorzien? Ik kan het mis hebben hoor.... Verward

Cowgirl slaat de spijker op z'n kop, het commentaar dat je op bokt op je foto's krijgt zijn bijna altijd open deuren die ik zelf ook wel kan zien aan m'n foto's, zelden tot nooit is het echt iets vernieuwends. Nu zou het commentaar bijvoorbeeld zijn dat ik niet naar beneden moet kijken en m'n binnenbeen niet moet afsteken, nou is me dat even nieuws, dat had ik zelf echt nog niet gezien Haha!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 10:20

Fitzroy schreef:
Nescio is wel echt een joekel, want zelf ben jij toch niet zo klein?


Yep, het is een flinke jongen. Ik ben zelf ong. 1.73, normale lengte dus. Nescio is ong. 1.80 en erg "volumineus" Schijnheilig

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 11:32

Koortje:
Afbeelding
Knipoog

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 60 bezoekers