Patty en Oscar (hond) en ik @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Patty en Oscar (hond) en ik @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 21:22

Na 2 weekjes buiten stappen, ging ik weer met Pat aan het werk.

Ze heeft namelijk een dik been gehad, ze was totaal niet kreupel, maar ik heb rustig aan gedaan tot het over was, nu zijn we sinds gisteren weer serieus aan het werk. We zijn er ook achter gekomen waarom haar been zo dik was, Patty's buurman vond Patty wel èrg leuk en ging op zijn achterbenen staan en over de muur heen hangen. Patty vond de buurman wat minder leuk en probeerde de "indringer" te verjagen d.m.v. tegen de wand aan slaan (jullie zullen inmiddels wel begrijpen dat de 2 inmiddels geen buren meer zijn Haha!).

Oscar, de hond rent altijd met ons mee en die is dus ook erg blij dat Pat weer in de bak aan het werk mag, want hij mag niet mee naar buiten. Helaas was de camere op een gegeven moment vol, want ze gingen na het rijden ook nog samen door de wei crossen.

Goed, hieronder dan de foto's. Commentaar mag best hoor, wie weet steek ik er nog wat van op, maar het meeste zal ik al te horen hebben gekregen van mijn instructrice. Ik zie zelf ook zo al een aantal dingen die niet zo heel erg goed gaan, maar niemand is perfect.

Overigens had ik verwacht dat ze lastiger zou zijn na 2 weken niks doen, maar behalve dat ze een beetje fris was, iets minder buigzaam als normaal en graag op de voorhand wou lopen ging het wel redelijk (niet echt super, maar ik had het nog een stuk slechter verwacht).

In 2005 wil ik trouwens met Patty gaan starten, dressuur dan, springen misschien ook in de toekomst, maar tot nu toe lig ik er iedere keer naast als ik spring Haha!.

Oké, nu dan echt de foto's:

Mhhh ..... okay ..... laten we het erop houden dat we beiden (met mij is het erger gesteld als met Pat) niet zo fotogeniek zijn:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rechtsonderin de hoek: het 1e teken van het naderend onheil Oscar

Afbeelding

Oscar is zeer blij dat Patty weer aan het werk is; Patty is wat minder blij en probeert of onder mij uit lopen misschien helpt.

Afbeelding

Afbeelding

Hieronder kijk ik een beetje moeilijk, terwijl rijden op Pat echt zo lastig niet is:

Afbeelding

Dit is een wat minder charmante foto:

Afbeelding

Van deze ben ik ook niet zo stuk:

Afbeelding

Weer even halt (waar Os het niet mee eens is)

Afbeelding

Tsja ... laten we het erop houden dat Pat errug blij was dat ze mocht galopperen:

Afbeelding

Toen ik een ophouding gaf deed Pat een prachtige immitatie van een duikboot

Afbeelding

Gelukkig werd de galop langzaam maar zeker weer wat gecontroleerder

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En uiteindelijk zat de knop arbeidsgalop er weer op.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna volgt een draffoto die vanuit een aparte positie geschoten is.

Afbeelding

Slecht uitgevallen poging tot middendraf.

Afbeelding

Beter uitgevallen poging (maar perfect is het bij lange na niet)

Afbeelding

Oscar voegde zich weer bij ons.

Afbeelding

Hier ging er duidelijk iets mis (zie gekanteld hoofd Pat en mijn verwrongen gezicht)

Afbeelding

Aan het eind ging het wel weer beter

Afbeelding

Alhoewel ze hier weer wat kort werd.

Afbeelding

Dit vind ik wel een mooie foto. Jammer dat ik centjes zoek.

Afbeelding

Nog wat draffoto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding[/img]

En even aan de lange teugel draven (goede controle of ze niet in een houding gelopen heeft, wat ze soms wel eens doet)

Afbeelding

Patty valt zowat in slaap en ik lijk wel een spook.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo dat waren ze weer. Sorry voor de grote hoeveelheid!
Laatst bijgewerkt door Ptries op 25-07-04 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 17:37

Das raar, bij mij doen ze het wel.

Dat ze gauw te diep loopt klopt ja, ging al een heel stuk beter, maar met 2 weken niks doen is dat wel weer erger geworden.

Met de achterhand ben ik het niet helemaal eens, misschien toont het op de foto's anders, maar ondanks dat ze gauw te diep loopt gebruikt ze wel degelijk haar haar achterhand.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 17:42

Marwszjeuh schreef:
oei, op de draffoto's vind ik haar soms wel heel erg op dr voorhand lopen Nagelbijten / Gniffelen
Galop ziet er goed uit OK dan!


Klopt van die voorhand, maar ik vond het aan het eind wel verbeterd Verward Zal van de week nog eens foto's schieten, als ze weer de hele week heeft gewerkt.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 22:32

ShannaY schreef:
Ze kukeld idd veels te veel voorover op haar voorhand, als je dat zelf niet kunt zien op de foto's dan moet je wat beter kijken!


Lezen is ook een vak. Ik kan best tegen kritiek, maar ik geef zelf al aan dat ze op de voorhand gaat, dat weet ik ook wel. Dus het slaat nergens op dat ik beter moet kijken, ik had het zelf al gezien en in dit topic ook al aangegeven. Dus als er iemand hier beter moet kijken (lezen)......

Het is echt niet zo dat ik alleen wil horen hoe goed ze loopt (want dat doet ze hier niet), maar ik vind het wel onzin om te zeggen dat ik beter moet kijken als je zelf blijkbaar gemakshalve de tekst maar deels leest.

Voor de rest bedankt voor de berichtjes. Dit zijn idd volgens mij de 1e "hoofdfoto's" met rijden Haha! Heb er nu alweer spijt van als ik naar die gezichten die ik trek kijk (gelukkig geen enkele foto met mijn tong uit mijn mond, die neiging heb ik ook nog weleens)

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers