Eindelijk SuperJurga's buik, SuperHarald en Nimm!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Eindelijk SuperJurga's buik, SuperHarald en Nimm!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-02 23:40

Jaha, ik ben vandaag even aan het stoeien geweest met onze nieuwe digi en zowaar heb ik een paar hele mooie foto's weten te maken. Het zijn er wel een zootje, maar okee. Is weer even wat studeerstof voor de Jurga-fans..... Knipoog

SuperHarald!!! Harald is van Bazuin, een Gelders paard dus. Ik rijd hem nu bij voor Ronald en dat begint ergens op te lijken. Harald is erg lomp, maar o zo stoer! Cool Profielfoto, jammer van de mesthoop. Haha!

Afbeelding

Moooooie foto van zijn koppie!!! Echt hele stoere foto om uit te vergroten en boven mijn bed te hangen *zwijmel*....

Afbeelding

Nog een keertje zijn koppie met een kleine indruk van het uitzicht dat ik zometeen krijg vanuit mijn nieuwe slaapkamer! Kwijl (Al staat het er nu een beetje somber op...)

Afbeelding

Helaas voor mij wilde meneer liever met mij knuffelen dan op de foto....

Afbeelding

Nog een foto van Harrie in stand.... Wat een lompe stier is het toch ook....

Afbeelding

Jurres haar buikje!!!

Afbeelding

Het zal mij niks verbazen als ze ploft.... *LOL*

Afbeelding

Nog eentje...

Afbeelding

Jur aan het flapperen... dat bekkie Lovers

Afbeelding

Ja echt, het kan...Jurres kijkt lief!!! Kwijl

Afbeelding

Eentje waarbij haar buik een beetje te zien is...

Afbeelding

Jurremolinos!

Afbeelding

Mijn meissie lijkt hier wel zo scheef als een hoepel... Party!!

Afbeelding

Jurga met Anton op de achtergrond...

Afbeelding

Jur, je bent toch echt op je mooist als je zo vriendelijk kijkt!!! Lovers

Afbeelding

Ik op Nimm die ik deze week verzorgt heb voor Kim. Kim, bedankt hoor, hij is gewoon hartstikke super!!! Lovers Beugels op laatste gaatje, maar ik vind dat ik er nog best op pas, qua maat dan... Ben niet overduidelijk te groot.... Denk dat ik hem maar houd.... Knipoog

Afbeelding

Nog een actiefoto op Nimm... Cool Ik zit er een beetje belabberd op hihi, had spierpijn Haha! (tja, gym op school, wedstrijd-matje-buikschuiven en kangoeroespringen... *LOL* ). Dus vandaar... Haha!

Afbeelding

De laatste: nog een draf op Nimm. Deze foto ging ook nog wel. Mijn been hangt er een beetje vaag bij... Ja, hij is wel echt! Lachen

Afbeelding

Zooooh, dat was het weer voor een tijdje!!! Sorrie dat het er zoveel zijn, moest ze gewoon even laten zien!!! Vooral die van Jur haar buik!!! Nog vier en een halve week, ik geloof nooit dat ze die nog uitzingt... Dat wordt vast mijn bedje opzetten daar... Schijnheilig Ben zooooo benieuwd!!! Later volgen er natuurlijk foto's van mijn Babe!!!! Party!! Tjuus!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 23:42

Mooi koppie!!!!!! hahahahahahahaha echt grappig!

Verder echt hele gave fotos! Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-02 23:43

Whahaha, ik kom niet meer bij hier. Weer zo'n charmante foto ertussen van iemand anders! Jaja, het uitzicht dat ik krijg vanuit mijn nieuwe slaapkamer... *grin* de Nederlandse vlag?????
Hierbij de goede foto!

Afbeelding

Sorrie, ik weet nog steeds niet hoe ik de foto's moet draaien.... Clown

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 23:43

ik heb nu alleen wel een beetje last van mijn nek Haha! en leuk dat ene mensje voor de nederlandse vlag Haha! Haha! Knipoog Tong uitsteken

leuke foto's zeg!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 23:51

Van Bazuin? Why did you not tell me? Vertel eens wat over zijn karakter enzo, altijd nieuwsgierig naar halfbroers van mijn kleine meisje!

En wat een buik heeft Jur!!! Hahaha, hoe lang moet ze nog? Isolda had ook zo'n meeeegabuik, nog mega-er als die van Jur! Echt lachen, zo'n waggeleendje Lachen
Nu maar hopen dat er ook zo'n mega veulen uit komt. Spannend he?

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 23:52

Mooie foto's jammer dat ik steeds mijn hoofd moet draien... Knipoog Haha!
Die schimmel is ook echt om te Kwijl zo mooi!!! Lovers

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 23:58

haha, zit je rustig paardenfoto's te bekijken, staat er ineens een 'maloot in apenpakkie' voor je neus.. Schijnheilig
iik moest wel lachen Haha!

maar je hebt knappe paardjes hoor *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-02 23:59

Harald is dus idd ook een Bazuin. Hij is zo lomp als een stier, maar ontzettend lief. Hij is super onbenullig. Ik gaf hem pas in het bos een lel toen ie niet wilde luisteren, rent ie zonder pardon het bos in, waar ie stond te kijken van "HUH??? Wat deed ik nou weer?" Dat heeft ie dan zelf niet eens door. Of hij loopt recht op een boom af... Niks aparts voor Harrie. Maar ik vind hem zo komisch. Verder si hij een beetje flippie. Ik noem hem altijd PingPong Harald, omdat ie als een idioot in zijn stal kan gaan staan trappelen of als ie vast staat en hij wordt nerveus. Verder is hij superbetrouwbaar, hij zal zelden bokken oid. (geen compu op stal, arme paarden...) Tong uitsteken
Ehm, ja wat nog meer over Harald behalve giga lomp en onbenullig, knuffelbaar en betrouwbaar?????

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 23:59

Iloon.... niet schrikken hoor: GEFELICITEERD MET DE TWEELING!!! Party!! Tjonge wat is ze dik!!!! *LOL* Lijkt wel alsof ze, sinds de laatste keer dat ik haar gezien heb, nog meer is gegroeid. Euh... correctie, dat mini-Jur is gegroeid.

maareuh... wat leuk dat je de foto van één van je vrienden hebt geplaatst Knipoog Zal ie blij mee zijn!

zo.. leuk weer zo'n update over de omvang van de buik van superbitch en Harald.... wat valt daar nou over te zeggen? Die reus blijft supermooi!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 00:03

Da's nou mijn nieuwe lover.... Knipoog Is maar dat jullie het weten...
Die heeft op dit moment ergens een foto geplaatst van Harald haha. "Ik in uniform op de fanfare..." NOT! Grin, daar gaan ze ook om lachen! Haha!
Enneuh nog 4,5 week ongeveer, ze zal nog wel iets groeien I guess....

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 00:07

Mwoah... denk dat de rek er nu aardig uit is Iloon... in de laatste paar weken van de dracht groeit een veulen heel weinig meer. Maar goed... zo te zien is ze dik genoeg op het moment. Ach, en je bent er toch al een beetje aan gewend om op een tonnetje te rijden (zegt Frieda jou nog iets? Haha! )

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 00:08

jeetje wat een LEUKE foto's!!! Deze vind ik echt super leuk Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 00:08

Never heard of it.... Knipoog
Enneuh, ze kan nog wel degelijk wat groeien hoor. Alleen moet ik erg uit gaan kijken hier. Er zijn in een paar weken tijd al een aantal veulens dood geboren... Heerst er hier een ziekte???? Verward

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 00:12

Leuke foto's, had je speciaal voor de foto's ingevlochten?
Heb je al een kalender waar je de dagen afstreept totdat Jurga haar veulen krijgt?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 00:17

ja, ik heb speciaal voor de foto's even ingevlochten, al was dat met Harald beduidend meer werk als bij Jur! had ik wel een stoeltje nodig! Nee, ik tel de dagen niet af, want ik vermoed dat het eerder komt... Hope so!!! Zou me beter uitkomen ivm school iig! Al die kraamvisite... Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 10:25

Haha! Meer als dat superlief en betrouwbaar hoefde ik niet te weten Haha!
En hopen dat Harald dat lompe van zijn ma heeft!
Ik kan nog niet zeggen wat Udinde daarvan heeft gekregen. Ze lijkt een pienter paardje, zou het dan straks ook zo'n oen worden Knipoog

Maar Jurga, ik zal je eens een foto mailen van Isolda tegen het einde van haar dagen. Dan mag Jurga nog wel wat groeien hoor Haha!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 11:13

Whaaaaaaaa ik ken die jongen, da's Robbie Haha! Haha! Haha!
Da's een jongen van mijn school!!! hahahaha LOL!!!!
Wel erop houden he??

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 11:39

haha.. k moest wel lachen toen ineens die verkeerde foto er tussen zat!!
en Nimm.. wat is die stoer!!!! echt een leuk beesie!!! supermooi Kwijl alleen die bak lijkt me wel behoorlijk zwaar of niet? nouja hij is tenminste droog Scheve mond

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 11:50

heyy iloon..

gave foto s hoor! wat een buikie joh!!! lekker!
enne die harald ja... Kwijl Kwijl moet ik nog meer zeggen?
hahaha enne je staat niet verkeerd op nimm hoor!
kan makkelijk! groetjessssssss sandra!

enne... nu je een nieuwe digi hebt..snap je natuurlijk wel dat wij meteen foto s willen als de baby er uit er is !!! he?? Lachen Pling *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 15:01

wwwwwwoooooooooooowwww wat een dikke buik zeg, die staat inderdaad bijna op knappen Knipoog ik weet niet hoe het er bij andere paarden uitziet als ze een buikje hebben maar volgens mij is deze toch wel flink groot. Ik kom in ieder geval zeker nog een keertje naar Jur kijken! Haha!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 15:30

zozo die is al een stukje dikker dan toenik ze zag! pfff wel ontzettend gaaf hoor die foto's!

En ook die van Harald! ik blijf het een heel gaaf paard vinden, net als Jurga natuurlijk! Haha!

Nou Iloon je mag blij zijn met dat mooie uitzicht!! Ik wou datik zoiets moois had! Ikkijk bij de overburen naar binnen! Knipoog

touwens ook leuke foto's van jouw op Nimm!

Als ik dan die foto's weer zie en die achtergrond.... dan moet ik gelijk er weer aan terug denken! *grinnik!*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 16:23

Hardstikke leuke foto's ...

Apart uitzicht Lachen

En de foto's kun je als het goed is roteren in het programma dat je de foto's inload vanaf je camera.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 18:28

Haha, grappig dat Marije die jongen kent grinnik! Haha!
Ik ben ook weg van het uitzicht ja.... Knipoog
En ja, ik heb de foto's niet via een programma opgeslagen.... Boos!
Tuurlijk komen er meteen veulenfoto's!!! Echt wel, ben dan veel te trots!!!
De bak is idd zwaar Ireentjuh, maar hij is praktisch altijd droog, zelfs na dagen lang regen.... Lachen

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 18:37

Hey Iloon,
gave foto's joh! echt cool! en die dikke "pens" Haha!
Kom zeker een keer kijken als de kleine er is...
Doei, Daan

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 18:43

hahaha,ik dacht eerst;zal wel dr broertje zijn ofzo Haha!:D:D
verder vink Harald wel mooi,en Jur natuurlijk ook!!!!!