Hier dan de beloofde rijfoto's van Montana

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Hier dan de beloofde rijfoto's van Montana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 21:36

Hoihoi, ik had gezegd dat ik rijfoto's ging plaatsen, dus hier zijn ze. Vandaag gemaakt, het is wel confronterend moet ik zeggen. Heb eigenlijk heel weinig rijfoto's van mezelf en hier nog nooit geplaatst. Maargoed ik zit er ook een beetje knullig op doordat Montana nog zonder balans loopt. Hij is ook pas net onder het zadel. Misschien is dit de 4e keer dat ik pas los met um rijd. Ik heb vandaag ook voor het eerst gegallopeerd, haha, gelijk op de foto natuurlijk. Hij pakt het allemaal super aan, ben ik echt heel blij mee. Het enige is dat hij het been nog niet zo heel goed snapt en hij zwabbert nog erg over de hoefslag. Maargoed dat is die onbalans. Ik weet dat ik mijn hakken optrek, mijn armen te recht houd, mag meer achterover zitten en af en toe heb ik mijn been te ver naar achteren. Maar dit heeft ook wel deels te maken, omdat hij nog zo jong is en ik veel moet doen om hem aan de gang te houden. Maar genoeg gepraat, hier zijn de foto's:

Hier zit ik er net op, even losstappen.
Afbeelding

Nog wat grote wendingen rijden.
Afbeelding

Nog lekker stappen.
Afbeelding

En toen gingen we draven.
Afbeelding

Nog een beetje draven en een volte.
Afbeelding

Even tussendoor stilstaan.
Afbeelding

Nog een drafje.
Afbeelding

Stukje stappen.
Afbeelding

En voor de eerste keer onder het zadel, monty in gallop. Beetje gek moment genomen Haha!
Afbeelding

En dat waren de foto's van mijn knappe vent. Heb hem helemaal zelf aangereden en heb er altijd weer schik van. Binnenkort gaan we voor ons eerste buitenritje Lachen . Trouwens, Sam bedankt voor het maken van de foto's!!
Groetjes Melina

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 21:44

Nou het ziet er in het echt goed uit hoor, foto´s zijn altijd van die moment opnames Knipoog Ik wil er de volgende keer nog wel even op Tong uitsteken

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:02

leuke fotos ziet er netjes uit !!leuk beestje!!

jakkus

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:11

heej melina!
leuk man die fotos! ziet er goed uit montana is echt braaf man! Knipoog
ik zie je weer bij de paardjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:21

HIj doet het geod hoor voor de vierde keer, heel mooi paard. Maar hakken inderdaad en schouders naar achter zou netter zijn.

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 08:27

Thanks voor jullie reacties! Ja ik zal ook eens wat rijfoto's van jou maken. Ja, mijn hakken mogen meer uitgedrukt worden en mijn schouders naar achter, probeer hier aan te werken.

_Margarita_

Berichten: 2332
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 14:32

leuk paardje! en commentaar geef je zelf al, dus ga vooral zo door!! OK dan!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:01

een heel leuk beestje,
probeer alleen wat meer rechtop te zitten en hakken uitdrukken Knipoog

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:09

inderdaad je houding is niet zo super Nagelbijten / Gniffelen
verder ziet het er netjes uit hoor! Haha!

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 15:43

Nee, mijn houding is niet zo super... heb ik altijd wel moeite mee gehad. Op die foto's kan je het goed terug zien. Als je zelf aan het rijden bent heb je het nog niet zo door, maar als het het op die foto's ziet Scheve mond . Maargoed ik probeer er aan te werken. En het komt ook een beetje doordat ik altijd arabieren gereden heb en Monty gewoon heel anders loopt en nog weinig balans heeft, dus heel erg schommelt. Maargoed daar wen ik vanzelf aan. Ik moet er ook veel aan drijven, want hij snapt het been nog niet zo goed. Maar bedankt voor jullie tips Knipoog