Springende Beauty!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

TOETJOEEE

Berichten: 438
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Amstelveen

Springende Beauty!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 20:34

Hoi,
van de week ging ik springen met mijn liefie... en ff een paar foto's laten maken door een vriendin die op Beauty haar zusje rijdt! Cheese! Cheese!

Afbeelding
kijk die kop van mij dan, pfff haha Haha! Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken

Afbeelding

Deze vind ik zelf wel mooi, zo van voren!

doeg OK dan! Bloos Knipoog

Horseless


TOETJOEEE

Berichten: 438
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 20:43

ja ze wordt altijd erg enthousiast, en wil dan graag eroverheen!! Haha!

Horseless

TOETJOEEE

Berichten: 438
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 17:01

maartjuh schreef:
Als je hem rustig wilt maken voor de sprong doe je dit:

Je rijd heb gewoon in galop naar de hindernis, 5 meter ervoor zet je hem stil. Je beloont hem, en draait weg van de hindernis. Dit doe je zo'n 5 keer achter elkaar. De 6de keer zul je merken dat hij denkt dat hij moet stoppen, dus alvast rustig gaat galopperen, en wacht op het moment dat jij zegd dat hij moet stoppen.

Maar dat moment komt niet, de 6de keer spring je er gewoon overheen. Je kunt daarna gewoon weer erover, maar als je merkt dat hij snel wordt, weer een paar keer halt zetten. Op een gegeven moment zul je zien dat hij het snapt.

Ik heb ook een super hete pony, die heel graag wil springen. Eerst had ik er niks over te zeggen, ze ging in volle rengalop over de hindernis. Nu, na heel veel halthouden later, kan ik haar netjes plaatsen, en blijft ze wachten.

Gewoon veel oefenen, en je zult al de eerste keer merken dat ze rustiger naar de sprong loopt. Niet wegdraaien, want daar kunnen ze van leren weigeren. Stel dat je op een wedstrijd bent, en hij draait weg.. tsah, dat telt als een weigering.



Hartstikke bedankt voor de tips, uitleg!!
Ik spring niet heel vaak hoor, alleen soms al ik erg zin heb ineens *LOL*
Ik doe altijd weer wat anders!
Lachen

Horseless

TOETJOEEE

Berichten: 438
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 17:02

Psycho_Horse schreef:
Die van mij word ook heet voor de hindernis maar een volte ervoor rijden wil ook wel eens helpen Lachen Moet toch proberen het ritme te houden want anders kunnen er ongelukken gebeuren als die zo raced. Maar wel een leuke pony Lachen wat is het voor een?



Dit is mijn Haftinker, haar vader is john-Boy, tinkerhengst, staat op www.destoeterij.nl

xx

Horseless


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers