Gijsenkim op Levi LDR!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:53

Het was idd niet de bedoeling dat ik erop klom.... maar ze waren verderop iets met een vrachtwagen aan het doen en binnen de stallen aan het verven waar een sissend geluid uitkwam.......... dus ik ben eerst even een rondje gegaan. Haha! Haha! Haha! Haha!

Dit was allemaal een beetje spielerij...........

Mijn eigen kommentaar

Foto 1

KIM Hoevaak moet ik het nog zeggen........... indraaien niet inknikken, KIJK VOORUIT!!!! en HANDEN LAGER Haha! Haha! Haha! Haha!



KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:00

Volgens mij zit ik juist net wat teveel achterover Haha! Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:28

Fellor schreef:
Sorry gijsenkim maar vind dit in vergelijking met andere foto's beetje krom uitzine. Het lijkt alsof die pony gigantisch op de binneteugel teruggehaald en omhooggetrokken wordt, maar blijft natuurlijk moment opname



Is ook zo. Haha! Haha! Haha!

Ik was een beetje met m aan het spelen Haha! Haha! Niet bewust aan het rijden... beetje kijken hoe hij waarop reageert

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:31

Sjonniej schreef:
Wat heet strak? Maar ze rijdt nu met haar binnenteugel op een hele andere manier dan bij de vorige foto's. In vergelijking daarmee zit de binnenteugel strak.
Ik bedoel niet dat ze het bit door de mond heen trekt oid. Maar ben benieuwd waarom ze nu heel anders met de binnenteugel omgaat!


zie mn post hierboven......... Haha! Haha! Haha! De pony is erg leuk en ik vond het gewoon grappig even iets anders......... was lekker met m aan het klooioojen en hij vond het ook erg grappig.......... Hij is fijn in zn mond, en fijn in zn lijf........

En idd mn teugels hadden minstens 10 cm korter gemogen Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:34

griebels schreef:
En teveel naar binnen, ook je hoofd knikt naar binnen Haha! Je kijkt naast het paard
Pianohandjes, maar dat heb je niet bij alle paarden die je rijdt
En je binnenhand! Naar voren die hand Schijnheilig (ik maak ook weleens die fout onbewust hihi)



Erg is dat he Haha! Haha! Haha!

Ik kan zo ontzettend lelijk zitten, maar dat doe ik meestal als ik aan het ladidaien ben...... dus niet bewust rij Haha! Haha! Haha!........ Ik moet ook heel sterk leren indraaien en niet in knikken. Dat doe ik nog wel heel vaak verkeerd zelfs als ik bewust aan het rijden ben. Mijn handen kan ik op de ene wel netjes houden en op de andere niet, dat is idd waar.

Als ik op een paard zit waar ik zo mee weg kan zeg maar dan is mn houding gewoon goed, wordt het moeilijk of ben ik aan het spelen dan is het bagger Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:37

onstpanning zat er zeker in en met zn neus tussen zn voorbenen was eigenlijk een beetje de bedoeling.......... MET veel stelling Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:42

zeker wel........... en zoals je ziet is hij achter actief zat.......

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:44

Ik heb hem zo diep ingesteld.......... ik was alleen bezig met het volgen van mn hand.......... dus hoger, dieper, hoger, dieper......... stelling rechts en stelling links...... zowel hoger als dieper.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:46

mobick schreef:
Ik mis de slof Knipoog

Leuk paard btw



Dis een braaf jong paard............ Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:47

Valeska schreef:
Het zal de moment opname zijn denk ik.
Maar doe wat aan je armen, ziet er niet uit.


Dit snap ik niet..........???? wat bedoel je met een moment opname?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:49

Dat bedoel ik.......... wijs me een foto aan waar de pony gespannen is en waar de achterhand niet mee doet Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:57

Hij loopt te diep omdat ik dat van hem vraag. zoals je kan zien is de achterhand er gewoon bij........... dus kan ik dat ook van hem vragen. En daarnaast heb ik geen enkel moment wat dan ook van gewicht in mn handen gehad.......

Dit is dus heel bewust zo laag ingesteld Haha! Haha! Haha!

maar wat mn armen betreft............. helemaal mee eens Haha! Haha! Haha! het ziet er idd niet uit Haha! Haha!
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 26-07-04 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:08

Meiske ik heb al met al nog geen 5 minuten op het paard gezeten......... ben er alleen opgegaan om de spanning eruit te rijden.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:17

Valeska schreef:
Meiske?


Sorrie Mevrouw Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 07:20

He Valeska nu wordt je flauw.... het paard loopt A niet op de voorhand... En b bedoel ik met niks in mn handen hebben dat ik zonder enige vorm van moeite het paardenhoofd heb kunnen plaatsen waar IK dat wilde.. Ik stel hem zelf in.

Hij loopt dus NIET achter het bit, ik heb nogmaals een normaal contact, kan hem op elk gewenst moment weer OF nog ronder instellen OF hoger instellen......... maar dat valt niet mee om te zien, kan het me voorstellen.

Je zou gelijk hebben als de achterhand er niet bij was of als ik waslijnen in mn teugels had... maar zoals je aan de teugels kan zien en aan mn handen kan zien had ik een constant contact.

Daarnaast is het netter om dingen over mij niet achter mijn rug om te doen


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers