Merens hengst is goed zadelmak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:06

neej die schoenen dan.... Scheve mond


Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:18

hahaha nergens een reden van weet?! Hahaha, daar gaat het niet eens om. Al moest je van de koningin met die schoenen rijden, tis gewoon gevaarlijk. Dan vind ik dat zonder cap rijden niet eens erg.

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:28

LiSSy schreef:
ze heeft problemen met haar rijlaarzen en haar petrie schoenen zijn kapot. en niet iedereen is zo rijk dat ze meteen nieuwe rijschoenen kunnen kopen.
en ik vind zware bregschoenen waar veel mensen mee rijden nog een stuk gevaarlijker



Goh... hoezow voel je je aangevallen... Scheve mond zeg ook niet dat ze er niet mee mag rijden maar vind de allerplatste adidasschoentjes toch wel erg plat en glad. Maar zal wel aan mij liggen Haha! grinzzzz

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:26

Jah dat bedoel ik ook dus. Pay Attention, maar let dan ook op juiste rijkleding, want het blijven tenslotte hengsten. Niet dat ze perse 'gevaarlijker' moeten zijn maar zoals je zegt... goed opletten. En dat beetje extra om ook nog op de juiste kleding te letten dat moet toch geen moeite zijn? Lachen

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 20:48

Jah genoeg over schoentjes Haha! et blijft een mooi paardje. Suc6 ermee Lachen

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:52

Summertje schreef:
Jemig wat een gez**k, kan het nou nooit eens normaal hier? Boos!
Wat maakt het nou uit, laat ieder voor zichzelf bepalen hoe die rijdt! Het lijkt wel een soort van verveling ofzo dat sommige Bokkers alleen maar kunnen zeuren en emmeren in bepaalde topics Boos!

Trouwens ooit een Indiaan zien rijden met laarzen en een cap? Nou moeten jullie daar anders maar even langs gaan, misschien kun je daar een 'leuk' gesprek mee voeren Rolleyes

Leuk paardje trouwens, en ziet er erg braaf uit zo OK dan!


Zeuren of adviesje geven... blijkt hier nogal op elkaar te lijken heej. Denk dat het hier voornamelijk erom gaat van wie je dat advies krijgt. Van de 1 neemt men hier wel veel aan en van de ander weer helemaal niets.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers