Woestein @ work tijdens de les van A8H

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:41

nee ik zie dus idd niet het verschil Scheve mond de eerste 2 foto's zijn van vóór a8h en de rest er na. maar op de foto's is niet te zien hoe hij eerst op de voorhand liep en daarna zijn achterpartij ging gebruiken. wat irl wel te zien was dus, eerst spanning en daarna de ontspanning! Lachen

astrid, woes vond het absoluut niet leuk om zo aan het werk te worden gezet, hij protesteerde nogal omdat hij nu spieren moest gebruiken die hij een tijd ervoor weg had kunnen drukken

had hij spierpijn angenita? Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0



Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:43

Jippie schreef:
:\
Ik schrok wel een beetje van deze opmerking. Als een paard verzet/protest geeft omdat hij spieren moet gaan gebruiken die hij normaal niet gebruikt betekend dat dat je op dat moment je paard overvraagt. Door minder grote stapjes te nemen geef je je paard de kans zich fysiek te ontwikkelen waardoor je eerlijke dingen van je paard kunt verlangen die hij vervolgens graag zonder protest zal uitvoeren. Paarden hebben nl een enorme will to please!


tsja, misschien moet ik mijn woorden dan maar terugnemen of anders neerzetten want ik ben geen fysio of kenner die er werkelijk verstand van heeft Lachen

ik weet niet of het direct een overvraging is, want menig paard met karakter zal protest aantekenen als ze voor het eerst iets moeten uitvoeren waar ze wat moeite mee hebben.

maar goed dat je het opmerkt Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:13

Lovely schreef:
Wat een hoop excuses over de foto's. Mijn tip is dan om óf geen foto's te plaatsen óf te zorgen voor GOEDE foto's.

Nog een tipje voor Woes: pas op voor de valse knik!!!!


sorry ik heb mijn best gedaan lovely en volgens mij worden er ook geen excuses gemaakt, alleen het eea uitgelegd?

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:37

Lovely schreef:
Pellie, ik lees hier alsmaar dat de foto's helaaaaaaaaaaaz niet weergeven wat er in het echt gebeurde en dat noem ik een excuus.
Als de foto's niet laten zien wat het systeem doet, dan hebben 'we' er niks aan.



Ik bedoel niet dat jouw foto's slecht zijn, ik vind ze prima hoor.


Nagelbijten / Gniffelen
ja je zult het toch echt eens met eigen ogen moeten zien

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 21 bezoekers