Browny aan 't werk :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Browny aan 't werk :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 17:54

Gister Browny weer even gereden. Browny wordt eigenlijk alleen door mij dressuurmatig gereden, de rest die er weleens op rijd rijden gewoon wat rondjes en zijn helemaal niet echt met dressuur bezig. Ook hebben we geen bak op de kinderboerderij en moet ik op een stukje hei rijden, erachter en daar zijn heel veel dingen waar je leuk naar kunt kijken natuurlijk Knipoog Vandaar dat het vrij lastig is haar goed te laten lopen, ze wordt namelijk niet vaak gereden en het zadel zit zwaar niet prettig om het netjes te houden Haha!

Ik weet het verkeerde cap en gympen maar had er niet op gerekend dat ik Browny gisteren moest rijden!

AfbeeldingLosrijden!

Afbeelding Browny doet voor hoe ik moet kijken, ik doe voor hoe browny hoort te kijken Knipoog

Afbeelding Hier begint ze tenminste te lopen, ruim ipv kort


Afbeelding wat ik hier nou doe?

Afbeelding
Smile? Knipoog

Afbeelding

Afbeelding Nouja, nog niet alles maar al een hele verbetering!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:05

mooie fotos
leuk shabrakje

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:51

Heeej
Leuke foto's en mooi ponytje.
alleen je beugels mogen wel n paar gaatjes langer Clown

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:57

Wat me opvalt (ik kan het mis hebben) is dat je geen hakje onder je schoenen heb. Dit kan heel gevaarlijk zijn, aangezien het kan gebeuren dat je voet helemaal door de beugel schiet. Stel dat ze schrikt, en je voet zit door de beugel, en je valt, kan dat nog eens pijnlijk worden.

NLieke
Berichten: 1658
Geregistreerd: 22-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:14

maartjuh schreef:
Wat me opvalt (ik kan het mis hebben) is dat je geen hakje onder je schoenen heb. Dit kan heel gevaarlijk zijn, aangezien het kan gebeuren dat je voet helemaal door de beugel schiet. Stel dat ze schrikt, en je voet zit door de beugel, en je valt, kan dat nog eens pijnlijk worden.


idd.. en je beugels mogen wel wat langer ja.. maar voor de rest leuke foto's hoor

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:16

je hakken!!!

Maar voor de rest leuke foto`s!

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:19

De beugels hoeven niet langer als mevrouw haar hakken uitdrukt
En het kan aan mij liggen, maar ik vind het bit erg laag hangen. Het kan ook komen dat dit lijkt door de witte bitringen.
En je zit scheef, je leunt met je gewicht meer naar rechts Vork
en ik vraag me ook af waar je neusriem is gebleven Tong uitsteken:P

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 20:27

Schoenen weet ik, ik had niet verwacht dat ik haar moest rijden normaal rijd ik met goede schoenen & chaps of laarzen, vandaar dat het kan zijn dat ik ook mijn hakken optrek, zit erg oncomfortabel zo Lachen

Beugels langer moet ik idd weer aan wenne, normaal spring ik altijd en voor mijn gevoel zat ik vrij lang, dus moet van springmaat weer even wennen naar dressuurmaat en dit zadel helpt daar ook niet echt aan mee Haha!

Neusriem heeft ze stukgemaakt, we zijn nog steeds opzoek naar een geschikte. Bit hangt niet te los maar er mag idd nog wel een gaatje bij!

Bedankt voor de reacties!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:32

Je mag wel wat vrolijker kijken, Lis Tong uitsteken
Was het wel goed te rijden daar, kwa kuilen enzo?

Dat sjabrakje is echt leuk! Ik heb die in bordeaux, hij is er ook nog in grijs die is ook leuk Haha!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 20:37

Dank Lachen Ja dat stuk is vrij vlak, ik ben vooral op de paden gaan rijden, verderop zijn wel veel kuilen niet leuk Lachen Ik wil een bak!

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:02

leuke pony hoor!
idd beugels gaatje langer en loopt dat wel lekker met die slierten in zijn gezicht?

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 21:08

Heeft ze geen last van, er zaten de hele tijd vliegen in haar ogen dus denk dat ze dit fijner vind!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:57

Ik rijd Ivank ook wel eens met zo'n vliegenfrontriem en dan is ze met haar hoofd veel rustiger als er veel vliegen zitten, dan heeft ze daar neit zoveel last van!

Maar je kunt wel zien dat ze steeds ontspannender gaat lopen naarmate je langer rijdt Knipoog. Vind ze het ook leuk om voor je te werken of geeft ze er niet veel om? Lachen

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 17:08

Bedankt voor je berictje Lachen

Dressuur vind ze heel moeilijk dus dan wil ze soms weleens er tussen uit naiien ofzo als ze het echt lastig vind, maar zodra je gaat springen wil ze zeker wel werken. Trouwens als ze een tijdje niet werkt wordt ze chagerijnig dus ze vind het wel leuk Haha!