katinka @ work! (dre,spr)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
theelichtje
Berichten: 2258
Geregistreerd: 16-05-04

katinka @ work! (dre,spr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 13:55

heej!
gistere was het wedstrijd, maar men vader kan echt geen fatsoenlijke foto's maken Haha! ! 1tje met springen die was voor een sprong, dat ik nog niet aan het springen was dat was het, maar hier de foto's van de dag ervoor, bedankt ann, voor de foto's te trekken!!

foto's staan niet op volgorde
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dat waren ze! ik weet dat ik soms geld zoek en dat ik men handen rechtop moet houden..

xxx suzanne

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:16

Hoi,

Je moet met springen proberen je bovenlichaam iets meer terug te houden. Ook moet je tijdens de sprong naar voren tussen de oren van je paard heen kijken en niet ernaast gaan "hangen" om het zomaar te zeggen.
Verder ziet het er netjes uit.

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:20

hj leuke fotos alleen probeer niet op je pony te hangen

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:30

Wat een leuke pony man!! Pling *foto 4 en 5 *LOL* * Die benen.. OK dan! Maar inderdaad, iets meer boven de sprong rechterop zitten. Je hebt wel goed je handen mee OK dan! .. En als je gewoon aan het dressuren bent, zou ik je benen iets naar achteren leggen, want op de foto lijkt net of je bijna zijn benen aanraakt. Lachen Maar voor de rest erg leuK!! *LOL*

theelichtje
Berichten: 2258
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 14:46

Geriette schreef:
Hoi,

Je moet met springen proberen je bovenlichaam iets meer terug te houden. Ook moet je tijdens de sprong naar voren tussen de oren van je paard heen kijken en niet ernaast gaan "hangen" om het zomaar te zeggen.
Verder ziet het er netjes uit.

jah, ik probeer er atlijd op te letten om vooruit te kijken tijdens het springen, en niet naar de grond. Als ik vooruit kijk, ga ik ook niet meer hangen.. maar, het lukt niet altijd, kga er extra op letten Lachen

theelichtje
Berichten: 2258
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 14:47

MiGzi_MiQ schreef:
Wat een leuke pony man!! Pling *foto 4 en 5 *LOL* * Die benen.. OK dan! Maar inderdaad, iets meer boven de sprong rechterop zitten. Je hebt wel goed je handen mee OK dan! .. En als je gewoon aan het dressuren bent, zou ik je benen iets naar achteren leggen, want op de foto lijkt net of je bijna zijn benen aanraakt. Lachen Maar voor de rest erg leuK!! *LOL*


bedankt voor de leuke reactie!! Haha!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:32

leuk beestje
ziet er netjes uit
mooie springfotos goed getimd ook!!

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:34

Wat een leuke pony en wat lijkt ze sprekend op onze palomino pony,zie mijn profiel.

Beauty_yana0

Berichten: 1913
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:35

mooie foto's dus jij zoekt ook al geld ik ook heel vaak maar laatst heb ik een paarden kies gevonde en de week erna 2 € *LOL* heel vaag maarja

theelichtje
Berichten: 2258
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 16:20

horselover23: ze lijkt er idd op Lachen
beauty_yana0: hehe, ik hoop ook dat ik eens echt geld vind!!

verder bedankt voor de reacties!!

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:44

Heeeeeej KATINKA'tje, ik vind het leuke foto's hoor, maar wat een dunne balkjes zijn dat zeg...!!
Ik vind dat je super springt, wou dat ik het kon.. Haha!
Succes met je sport carriere met katinka he??

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:10

Onderbenen mogen iets naar achteren. Je hakken moeten een rechte lijn vormen met je heupen en schouders Lachen Voor de rest ziet het er goed uit

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:13

SUper leuke pony.. Probeer idd niet op je pony te gaan hangen onder het springen, en met zon sprong kan je ook ietsjes rechter op gaan zitten hoeft niet persee op je pony te "gaan Liggen" Want die haalt die makkelijk Lachen verder heeft die wel een leuke sprong Lachen

theelichtje
Berichten: 2258
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 17:44

bedankt laurie!! de balkjes komen van overal en nergens, als ik er vind schilder ik ze, en gebruik ze Lachen Lachen

psycho_horse: de sprongen lijken idd niet hoog op de foto maar zijn wel rond de 1meter! katinka haalt het, maar het toch best hoog hoor! ze is 1.35m dus als je erop zit en aanrijd is het toch niet echt laag..

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:46

theelichtje schreef:
bedankt laurie!! de balkjes komen van overal en nergens, als ik er vind schilder ik ze, en gebruik ze Lachen Lachen

psycho_horse: de sprongen lijken idd niet hoog op de foto maar zijn wel rond de 1meter! katinka haalt het, maar het toch best hoog hoor! ze is 1.35m dus als je erop zit en aanrijd is het toch niet echt laag..



ohh is dit bij jou thuis??
Dat zag ik niet joh!! Wel handig dat je zelf springmateriaal hebt thuis natuurlijk! Wanneer heb je weer wedstr met katinka??
En wanneer ga je nou starten met die andere spetter van je??
Ik vind je super springen hoor, en je paardjes ook trouwens!! Haha! Haha!

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:57

Leuke foto's hoor erg leuk paardje!
En er idd op letten dat je niet te veel gaat ''hangen''. Dat is op deze fotos wel het geval.

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:08

Ik zie theelicht regelmatig springen, in de les, en moet zeggen dat ze dat heel erg knap doet hoor!! het hangen valt me hier ook op, maar live is het echt een ander gezicht!! Kan ook niet anders he? met 2 van die superpony's onder je kont Haha! Haha! Haha! !! geniet er nog maar van zolang het kan theelicht!

theelichtje
Berichten: 2258
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 19:11

dankje laurieeh! jah, zolang het kan geniet ik er vollop van Haha! Het is idd bij me thuis genomen. gistere wedstrijd gehad, en 1 augustus weer! Op andere foto's hang ik precies ook niet, marja.. kzal er op letten eh!! hoe doet luuntje het nu trouwens? knappe foto's van jullie!! Haha!

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:22

genieten is het belangrijkst!!
Ja luna doet het goed hoor, alleen het opstappen is nog DRAMATISCH.. echt zonde.. weet niet wat er gebeurd is met haar, maar ze is duidelijk bang of ze stelt dr eigen aan, ik weet het niet.
Als ik erop zit is het ook over en kan ik lekker hobbelen!! Haha!
HOe ging je wedstrijd? zekers weer gewonnen???:D eej weet je wat, ik kom een keer kijken als je wedstrijd heb, ik wil je weleens live in actie zien op wedstrijd! Haha!

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:28

Leuke pony!!
Ja hoe is je wedstrijd gegaan? Bloos!
Vind het een stoere pony !!! Haha!
Ik vind het er ook goed uitzien Tong uitsteken

theelichtje
Berichten: 2258
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 19:33

allemaal bedankt!! wedstrijd ging best goed, springen spijtig genoeg 2 balkjes en dressuur weer 1e Lachen is goed hoor laurie, je komt maar Lachen 1 augustus is achterbroek (lekker dichtbij Lachen )

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:39

jeetje je kan bijna naar het Z !!
Achterbroek is dat in essen?? ik kom dan zeker kijken, neem ik lamp wel mee met dr fototoestel Haha! , die weet vast waar het is!!:D

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:42

ja idd, hele mooie kruisjes Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:45

De foto's doen het helaas niet meer, vandaar dat dit topic een (tijdelijk) slotje krijgt.
Zodra de foto's weer beschikbaar zijn mag je even op de TeM-knop drukken, dan zullen wij het topic weer openen !