Onderlinge wedstrijd op Karuud!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Onderlinge wedstrijd op Karuud!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 20:19

Dit weekend hadden we op de manege een onderlinge wedstrijd. Meestal is die om het half jaar maar deze keer was het alweer een jaar geleden.

Ik moest vandaag dus rijden en ik reed op Karuud. Een paardje wat nog niet zo heel erg lang op Urena staat.
Ik reed mee in de categorie L1.

Omdat het gisteren zo geonweerd en geregent had konden we het wel vergeten om in de buitenbak te rijden helaas. Dus moest ik in mij hete pakkie binnen rijden Cool
Helaas geen foto's van de proef zelf want mijn digi is dus helaas niet goed genoeg om binnen fatsoenlijke foto's te maken Boos! Dus hier wat foto's van het losrijden:

hallo karuudje! We moesten ons paard allemaal delen met een andere ruiter dus hier nam ik hem over van een ander meisje.

Afbeelding

in het begin.

Afbeelding

Afbeelding

Hier begon hij al wat te zakken:

Afbeelding

Deze was nog het netste van allemaal.

Afbeelding

hier lijkt het wel alsof ie hangt Scheve mond Dat deed ie naar mijn gevoel niet.

Afbeelding

beetje verzet...

Afbeelding

lang leve de lol Haha!

Afbeelding

dat been van mij Scheve mond

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

moet stoppen nu maak de rest later wel af!

poedersuiker pa!

.



iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 10:49

@ Snoevie: Karuud is idd een manege paardje. En jah als het nodig is mag je met sporen rijden. Mits je ermee om kan gaan.

@ Fabienne1: Ik heb met de wedstrijd erbij 3 keer op dit paard gereden. Hij is er ook nog niet zo lang.

@ _Tanja_: Mijn beugels waren lang genoeg. kijk maar op de andere foto's waar mijn been wel goed ligt. Ze hadden een gaatje langer gemogen misschien maar dan kan ik er niet meer mee rijden Tong uitsteken

@Margon: Ik rij dus zonder neusriem omdat Karuud een wondje heeft gehad op zijn neus op de plaats van de neusriem. Omdat dit plekje nog wat gevoelig is moest ik dus zonder rijden. Wat het helaas niet makkelijker maakte Scheve mond

De uitslag: Ondanks dat karuud erg onrustig was heb ik toch nog een 5e plaats behaald (van de 15) met 167 punten.
Wat ik dus niet verwacht had Lachen

Ik kan mijn bericht trouwens niet meer wijzigen maar ik had gister een beetje ruzie met mijn vader omdat ik het persee af wilde maken terwijl hij ook op de pc wilde. vandaar dat poedersuiker. Ik kan het dus niet meer weghalen. Sorry hiervoor. Ik vind het er ook nogal stom staan.

Heeft iemand nog op of aanmerkingen op mijn houding verder?

.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 10:52

Owja Janneke18 super bedankt voor het foto's maken!
Als je een volgende keer weer komt zal ik je uitleggen hoe het inzoomen werkt.

.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 11:14

Janneke18 schreef:
af en toe loopt karuud teveel op de voorhand..
maarja, je hebt um pas 3x gereden, het ging netjes hoor voor zo'n korte tijd":)
tijdens je proef vond ik karuud behoorlijk gespannen, af en toe zaten er stukjes bij dat ie netjes ontspannen liep.. maar dat was bij dat andere meisje nog veel erger..

verder heb ik eigenlijk niks aan te merken, ik vond het erg leuk om Urena en de paardjes daar eens een xtje te zien


Hij loopt idd nog te veel op de voorhand. Maarja dat komt nog wel goed. Als ik er nou vaker op zou rijden was het vast al beter gegaan. Ik dacht dat ik hem al behoorlijk achter de vodden aan had gezeten om zijn achterhand erbij te rijden Tong uitsteken maar helaas was het dus nog niet voldoende. Iets om op te letten de volgende keer dat ik op hem rijd

Kom je een volgende keer weer Janneke?

.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 11:19

Leuk Lachen Ik ben trouwens zo een keertje weg en dan ben ik er voor 5 weken niet dus als er nog mensen vragen hebben over dit topic zal ik pas over 5 weken weer reageren.

.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 16:11

TeamSpirit schreef:
leuke footos!
ziet er super uit voor die paar keer dat je er pas op zit!


Dankje Lachen Op deze losrijd foto's ziet het er ook beter uit dan dat het met de proef zelf ging Bloos

.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers