mijn Olympic Jamy!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

mijn Olympic Jamy!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 19:29

ok (nog) niet olympisch maar goed Haha! hier staan we voor het huis (en nog wel z.g.a. aan de teugel)[img]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014397930 [/img]
en hier staan we ook weer voor het huis
[img]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014398019 [/img]
en hier ook weer
Afbeelding
op deze foto staat ze een beetje in de stand van een hengst vind ik. Haha! Afbeelding
hier een foto van haar lieve hoofdje Kwijl Kwijl Kwijl Afbeelding
en dit ben ik met een vriendin Kim met haar pony Meike
[img]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014398279 [/img]
en hier weer met zijn tweetjes
[img]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014398331 [/img]

ok dat was het hopleijk zijn ze gelukt
Laatst bijgewerkt door Jamy op 23-02-02 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 19:36

De tweede en vierde foto zijn mooi!!!!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 19:38

Mooie foto's hoor, leuke pony ook...
Alleen z'n buikje is een beetje dik, maar dat zal ik maar niet te hard zeggen, want Elise's buik is op het moment ook een béétje te rond... Haha! Knipoog

Flevolander

Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 19:40

leuke peerdjes hoor

FOXYlovesMORKA

Berichten: 42
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 20:16

Tong uitsteken Ho(o)i leuke foto's zeg. Mooie beesie hoor!
Mzzl Maloutje

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 20:19

Leuk beestje, mooi koppie zit erop! Kwijl

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 20:22

mooi beesie hoor! Kwijl . voor al die foto waar hij met z'n achter benen wat naar achteren staat.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 21:04

wat een leuk beestje, hoe groot is ze? want op de eerste foto lijkt ze veel kleiner als op de 2 laatste..

leuk hoe die erop staat, zo fotogeniek Knipoog Kwijl

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 21:21

Liesje4ever schreef:
Mooie foto's hoor, leuke pony ook...
Alleen z'n buikje is een beetje dik, maar dat zal ik maar niet te hard zeggen, want Elise's buik is op het moment ook een béétje te rond... Haha! Knipoog


ja maar ze is ook drachtig dus dat kan wel dat ze dik is haha eind mei begin juni komt het veulen...
en ze is ongeveer 1.43 ofzo op haar papieren staat dat ze 1.44m is ze is in februari officieël 1.41m gemeten en op stal hebben wij haar weer 1.42m gemeten tja het zit er tussen in maar ik denk dat het lijkt alsof ze groter is omdat mijn vader op ze hurken ofzo zat met die laatste foto's en bij die eerste niet. Maar zo foto geniek is ze eigenlijk ook wee rniet want het duurde eerst vijf minuten om haar aan de teugel te krijgen. En op die andere foto's duurde het ook ffies voordat ze de oren naar voren had Haha!


MZZL, Lotte

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 13:37

wodan schreef:
mooi beesie hoor! Kwijl . voor al die foto waar hij met z'n achter benen wat naar achteren staat.


haha ik vind dat ze er daar net op staat als zo'n dekhengst uit een boekie ofzo maar ik vind hem ook wel grappig eigenlijk Haha!

MZZL, Lotte

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 13:48

Leuke foto's, maar wat heb je vieze laarzen!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 17:43

Felice schreef:
Leuke foto's, maar wat heb je vieze laarzen!


Tjonge, dan heb je mijn chaps+schoenen nog niet gezien... Haha! Bloos

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 17:59

wowwwwwwww wat een vet paard!
Lovers Kwijl Schijnheilig

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:56

Ja,echt een leuke pony joh!!!! Kwijl

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:23

Leuk paardje hoor!!!!!!!maare...zat je der nou op de eerste voor het eerst op??als dat zo is zou ik een cap opzetten...maarja is mijn mening....en ja anders krijgen we weer hele discussies...en das ook nie leuk!!maarja verder echt leuk beestje!!

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:32

mooie foto's joh!!
die van jullie samen!! heeel mooi

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 21:16

Rosanne schreef:
Leuk paardje hoor!!!!!!!maare...zat je der nou op de eerste voor het eerst op??als dat zo is zou ik een cap opzetten...maarja is mijn mening....en ja anders krijgen we weer hele discussies...en das ook nie leuk!!maarja verder echt leuk beestje!!


Off-topic: Ik neem aan dat ze er niet voor de eerste keer op zit, verder vind ik het een beetje irri dat je over een cap begint, als zij niet met cap wilt rijden, dan moet ze dat zelf weten, en over die discussies, die creeër jij, met onnodige opmerkingen. Ik bedoel dit niet boos, maar laat het volgende keer. Iemand zet hier foto's neer om de rest van Bokt met trost zijn of haar paardje te laten zien, niet om op allerlei manieren kritiek en opmerkingen te krijgen. Sorry als dit bericht boos overkomt, is niet zo bedoeld. Meer advies... Haha!

On-topic Ik vind je paardje wel een lief hooffie hebben Lachen Leuk shabrakje ook...met Jamy erop enzo Lachen Hoe oud ben je eigenlijk, je lijkt veel ouder dan je vriendin, of is dat ook zo? Verward

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 22:47

XoNo"]
[quote="Rosanne schreef:
Leuk paardje hoor!!!!!!!maare...zat je der nou op de eerste voor het eerst op??als dat zo is zou ik een cap opzetten...maarja is mijn mening....en ja anders krijgen we weer hele discussies...en das ook nie leuk!!maarja verder echt leuk beestje!!


Off-topic: Ik neem aan dat ze er niet voor de eerste keer op zit, verder vind ik het een beetje irri dat je over een cap begint, als zij niet met cap wilt rijden, dan moet ze dat zelf weten, en over die discussies, die creeër jij, met onnodige opmerkingen. Ik bedoel dit niet boos, maar laat het volgende keer. Iemand zet hier foto's neer om de rest van Bokt met trost zijn of haar paardje te laten zien, niet om op allerlei manieren kritiek en opmerkingen te krijgen. Sorry als dit bericht boos overkomt, is niet zo bedoeld. Meer advies... Haha!

On-topic Ik vind je paardje wel een lief hooffie hebben Lachen Leuk shabrakje ook...met Jamy erop enzo Lachen Hoe oud ben je eigenlijk, je lijkt veel ouder dan je vriendin, of is dat ook zo? Verward
[/quote]

-dank je dat jullie mijn pony mooi vinden en mijn shabrak Haha!
-ja ik ben 14 en mijn vriendin is 11 (beetje jong maar we kunnen erg goed met elkaar overweg)
-ik had geen cap op omdat dat de foto zou verpesten dus daarom had ik hem ff afgedaan verder rijd ik wel altjd met cap
-en mijn laarzen zijn vies omdat ik overal doorheen bagger Haha! met die dingen (ook met mijn pony trouwens) en ik maak die laarzen nooit schoon(mijn pony wel hoor Haha! )
- en nee ik zat er niet voor het eerst op hoor ik heb er al een half jaar

MZZL, Lotte

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 13:26

Leuke pony, vooral die tweede foto is erg mooi. Jullie passen leuk bij elkaar zo te zien.