Malibu @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Malibu @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 17:54

Malibu is mijn verzorgpaard. Hij is van Marlinde hier op bokt. Ik rijd hem, sinds ik Image verkocht heb. Malibu heeft spat, maar we sinds hij Primeval krijgt gaat het steeds beter. Hij is nog wat stijf af en toe, maar is goed te rijden. Deze foto's zijn van een tijdje terug . De kwaliteit is slecht doordat het foto's van foto's zijn. Ik had ook geen les toen nog en sinds we les hebben gaat we echt met sprongen vooruit. dat is echt leuk om te zien!

Mijn houding is echt heel slecht (ingezakte rug enzo), maar daar wordt hard aan gewerkt. Dat komt ervan als je 2 jaar geen les hebt gehad Schijnheilig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Commentaar is van harte welkom!

merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:11

mooi paardje hoor
euhm nou.........een vraagje wat is spat? Bloos (of stel ik nou een hele domme vraag, ik heb er nog nooit van gehoord duss)

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 18:18

Is helemaal geen domme vraag hoor Knipoog! heb het even gekopieerd van een site, omdat zij het duidelijker uitleggen dan ik

"Spat is een chronische ontsteking van de onderste geledingen van het spronggewricht en bevindt zich vooral in de centrale spronggewrichtbeentjes en de onderste laag van de spronggewrichtbeentjes'"
bron: http://www.hoofcare.nl/map_voor_hoefpro ... /spat.html

Hierdoor raakt het paard kreupel, wat eigenlijk heel erg slecht te genezen is.

edit:typo en bron bijgevoegd

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:36

leuk paardje hoor, maar ik zou je teugels wat korter nemen.

merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:51

oh okey ja wel goed uitgelegd hoor nou mooi dat et nu veel beter gaat dan veel succes

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:21

leuke foto's
en een mooi paard
jammer dat die laatste foto wat raar lijkt zo

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 13:13

die laatste foto is vanuit een lage positie genomen, vandaar dat ie wat raar lijkt. Hij had ook niet helemaal het effect dat ik had gewild Knipoog

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 13:35

Gaaf paardje zeg! Ziet er goed uit jullie samen.. IK vind je houding wel meevallen eigelijk!

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 17:03

Naja... vooral op de eerste foto zie je goed hoe ik met een doorgezakte rug zit, maar qua verhouding past het beter dan Image. Malibu is toch zo'n 20 cm groter!

Marlinde

Berichten: 383
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:07

Whaa, zie ik zomaar mijn eigen paard op Horses at work. He het zijn trouwens erg leuke foto's geworden. Veder vind ik je houding heel erg meevallen hoor en inderdaad jullie gaan steeds meer vooruit. Nu ik nog... hahaha. Heb ook even in je profiel gekeken, die foto waar jij samen met malibu op staat vind ik wel heel erg gaaf geworden.

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 11:18

Marlinde schreef:
Whaa, zie ik zomaar mijn eigen paard op Horses at work. He het zijn trouwens erg leuke foto's geworden. Veder vind ik je houding heel erg meevallen hoor en inderdaad jullie gaan steeds meer vooruit. Nu ik nog... hahaha. Heb ook even in je profiel gekeken, die foto waar jij samen met malibu op staat vind ik wel heel erg gaaf geworden.


Nu jij nog Verward Volgens mij ben jij al wat verder hoor Knipoog !

Die standfoto is idd wel leuk geworden, alleen jammer dat mn vader toen die de rijfoto's maakte, ze allemaal uit de zelfde hoek heeft gemaakt... (hij vond daar de achtergrond het mooist Scheve mond )