mijn hond Gizmo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

mijn hond Gizmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-02 23:48

Wij hebben ff een digitale camera (of what ever, als dat ding maar foto's maakt) in huis, dus de kans grijpen als die er is en daar ben ik mee bezig Schijnheilig .
Hopelijk kan ik dat ding morgen meenemen naar stal om daar wat plaatjes te schieten van mijn paard, maar vanavond was mijn hond aan de beurt Extreme duivel .

Dus als het goed is, zie je nu Gizmo.
Mijn Engelse Cocker Spaniel van bijna 2 jaar oud.
De foto is trouwens wel een beetje donker, want de flitser deed het niet helemaal, maar als dat zo is, betekent wel dat de foto erop staat en daar ben ik dan allang blij om.

Afbeelding

Er is nog een foto gemaakt, maar dit keer door diegene die het knopje van de flitser wel kon vinden, maar Gizmo had niet echt meer zin om op testaan.
Dus Gizmo in de stoel (hoezo verwend Verward echt niet hoor, alleen als de stoel verkeerd staat en hij er niet zo in kan springen vraagt ie om aandacht tot je de stoel wat anders neerzet zodat hij er wel in kan springen).

Afbeelding[img]


[edit: grootte veranderd en foto bijgeplaatst]
Laatst bijgewerkt door Chrystal-gek op 23-02-02 00:31, in het totaal 4 keer bewerkt


Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 03:20

ik heb de smaak te pakken.
kon niet slapen, dus ben ik maar weer eens achter de comp gekropen.
khad nog wat foto's gemaakt (nu had ik ook de flitser ontdekt, alleen tja, het lichtinval nu nog onder de knie krijgen en de camera meer stil houden).
dit is er eentje van:

Afbeelding

ik wil mijn hoofd niet optillen voor zo'n foto, laat mij nu ook eens een keer slapen jah! (maar als je naar zn ogen kijkt zie je dat hij je wel in de gaten houd)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers