I Present to you... Tiesto & Toronto

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

I Present to you... Tiesto & Toronto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 20:26

Ik stel aan U voor Haha! Haha!

Toronto een 4 jarige Neostan X Ferro......... Toronto is in bezit van Vliegbrevet en mag zn ruiters rustig airborn maken.........

Heel zoet en braaf dier, iets onzeker en daarom kan hij nog wel eens schrikken van vooral zn eigen lijf.... verder voor de duvel zn ouwe moer niet bang... een heel fijn aanhankelijk dier.

Hij is nog niet zover in de africhting, nu een maand of 4 onder het zadel en de laatste drie weken wordt hij door mij gereden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Dit is Tiesto een 3 jarige Jet Set X partout.... ook een fijn dier, wil nog wel eens protesteren maar nooit oneerlijk.... deze is iets verder in de africhting


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou jongens BARST VOORAL LOS Haha! Haha! Haha!
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 15-07-04 20:46, in het totaal 2 keer bewerkt

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:34

vind het erg leuke paarden ga je ze verder rijden of is het tijdelijk.
alleen 1 maar waarom rijd je ze als ze pas net 4 mnd onder het zadel zijn al met slof en sporen?

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:36

Goed dat je met proctector rijd!!

1Dingetje valt mij op:
Ik vind (dit is natuurlijk persoonlijk) dat ze paarden teveel belast wordt in de mond. Ik zie liever meer voorwaarts neerwaarts. De paarden worden naar mijn idee ook iets te veel opgericht, liever te laag en zonder achterhand (hiervoor juist voorwaarts, overgangen ect) dan te hoog en niet ontspannen.
Ik denk dat als je jouw handen wat meer zou meegeven het al een heel ander beeld zou zijn.

Maar je rijd ze echt niet slecht hoor!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 20:37

Omdat ik niet met een zweep rij, en zo kan ik toch nog inkomen indien nodig...... Verder hangt de slof eigenlijk altijd los en zo af en toe moet ik een keer inkomen met een spoor......... net zoals een ander misschien op dat moment een tik met de zweep geeft Haha! Haha!

Ik heb het aan en om voor het geval dat Haha! Haha! Haha!.... zoals je ziet zit het in de aanleuning wel goed

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 20:38

Deze paarden bieden dit zelf aan Quijosavan........... ik doe er eigenlijk helemaal niks aan, behalve ze actief achter houden Haha! Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:39

weet ik vandaar dat ik het me afvraag.

zijn het trouwens geen kwpn-ers? zijn van de4 T jaargang maar de U jaargang is dit jaar 3 toch?

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:39

leuke foto's,
maar net als nimber ben ik ook nieuwsgierig waarom je zulke groene paarden idd met slof rijdt(want sporen vind ik persoonlijk goed kunnen bij een groen paard als je ze maar goed gebruikt)
ik dacht namelijk dat jij zo tegen hulpteugels was(is overigens niet aanvallend bedoel,ik ben alleen maar nieuwsgierig Lachen )

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:39

*sorry,las de nieuwe berichten pas nadat ik de mijne geplaatst had

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:40

Leuke foto's GK!! Vind die Jet Set echt een leuk dier!! Je hebt ze fijn aan het lopen Klein puntje van kritiek: Zitten Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 20:41

De slof zit ook aan de zijkant van het zadel vast aan de singelstoten en niet aan de singel tussen de voorbenen Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 20:42

Justy schreef:
Leuke foto's GK!! Vind die Jet Set echt een leuk dier!! Je hebt ze fijn aan het lopen Klein puntje van kritiek: Zitten Haha!


Zegt mn juf ook steeds Haha! Haha! Haha!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:44

Leuke foto's Kim, idd weten we nu waar je zoal druk mee bent

Ziet er goed uit hoor

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:47

gijsenkim schreef:
Deze paarden bieden dit zelf aan Quijosavan........... ik doe er eigenlijk helemaal niks aan, behalve ze actief achter houden Haha! Haha!


Ja maar ze bieden dus een Onrustig beeld aan! Je moet ze juist leren om jouw alles te laten bepalen. Dus jij wilt ze laag en voorwaarts. Ik heb niet het idee van de foto's dat je bezig bent met ze laag te rijden, maar meer te laten lopen als een Z-opgericht beest.

Afbeelding
Bij deze foto kun je zien dat ze/hij naar beneden wil, dan zou je juist ruimte moeten geven en been.
Laatst bijgewerkt door Let_be op 15-07-04 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:48

Zo zie je dat foto's niet alles vertellen... Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:50

Ziet er goed uit Kim,
bekend stekkie trouwens Haha! Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:51

QuijoSavan schreef:
Ik heb niet het idee van de foto's dat je bezig bent met ze laag te rijden, maar meer te laten lopen als een Z-opgericht beest.

.

Afbeelding

Ik heb een heel ander beeld van een opgerichtpaard dan dit hoor. als ze zo lopen in de Z vrees ik dat je niet hoog scoort.

prompter

Berichten: 11076
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:53

Tssskk, zie ik daar nou opgetrokken hakken? Geen wonder dat je daar bij mij altijd zo op hamert Schijnheilig Lachen.

Maar: leuke foto's, ik begrijp eigenlijk niet waarom je die slof er om hebt hangen als je hem toch niet gebruikt Lachen, volgens mij heb je die helemaal niet nodig (alleen maar tussen je oren )

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 20:53

Quijosavan........... deze dieren zijn net aan 4 maanden onder het zadel......... niet zo gek hoor dat het nog wel eens wat onrustig kan lijken........ een paard is niet in een week bevestigd

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 21:01

Ik heb expres ook de mindere foto´s erbij gedaan........... als ik strenger had gefilterd dan hadden jullie alleen de goede fotos gezien......... maar ik vind het wel zo eerlijk om gewoon alle fotos te laten zien zodat er een goed beeld gevormd wordt ....... en sommige fotos zijn plaaahaatjes andere eigenlijk helemaal niet...... maar dat is juist het leuke van jonge paarden, het gevoel veranderd met de pas Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:03

Ziet er goed uit
vooral die jetset, Jummie (tyrza, die valt zeker niet in mijn prijsklasse? Schijnheilig )

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:04

Owjee een Slof kijk uit Tong uitsteken
Tiesto is toch van Tyrza ?
Ik vind het iig een gaaf paard

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:05

Het tweede paard spreekt me heel erg aan. Leuk dier, lijkt me fijn in zijn lijf.

Een slof werkt vaak het beste als hij er zo los bij hangt, ik spreek uit ervaring Knipoog Haha!
Ziet er leuk uit. Een béétje meer ruimte, maar verder OK dan!

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:08

Nimber schreef:

zijn het trouwens geen kwpn-ers? zijn van de4 T jaargang maar de U jaargang is dit jaar 3 toch?


vroeg ik me ook al af!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:09

parouscha schreef:
Owjee een Slof kijk uit Tong uitsteken
Tiesto is toch van Tyrza ?
Ik vind het iig een gaaf paard


Neem toch les Haha!

Leuke paarden hoor! Ziet er goed uit! Heb er ook zin aan om de tweede van dit jaar te bestijgen voor de eerste keer Haha!

Vooral hier kan ik me helemaal in vinden:

Citaat:
Ik heb expres ook de mindere foto´s erbij gedaan........... als ik strenger had gefilterd dan hadden jullie alleen de goede fotos gezien......... maar ik vind het wel zo eerlijk om gewoon alle fotos te laten zien zodat er een goed beeld gevormd wordt ....... en sommige fotos zijn plaaahaatjes andere eigenlijk helemaal niet...... maar dat is juist het leuke van jonge paarden, het gevoel veranderd met de pas

Ineke2

Berichten: 33112
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:10

Mooi Kim, jammer dat er geen stuiter foto tussen zit van de Ferro Haha! Tong uitsteken
Tjonge wat kan die tekeer gaan, blij dat ik er toen niet op zat Schijnheilig

Wel op je kont zitten hoor ook met galop (jaja ik doe dat zelf ook heel fout Tong uitsteken )