Triumph gereden met nieuwe leren laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Triumph gereden met nieuwe leren laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 23:24

En het ging slecht Haha!
Poehee, ik kwam er niet eens normaal op! Ze zitten zo hoog in mijn knieholte dat ik mijn knie niet meer kon buigen.
Volgens mij was het met het vorige paar ook zo'n drama maar ik kan me dat niet meer zo goed herinneren, is al weer zo'n poos terug. Ik dook ook alle kanten op, ik zit te ver naar voren, te ver naar achteren, ik verloor mijn beugels, het was echt drama Bloos
Triumph liep sowieso niet zo fijn, die vind de bak te zwaar Clown
Vorige maand hebben we die laten eggen en helaas is hij met de regen niet verder aangeslagen, deze week komt er een vrachtjes snippers in dus dan moet hij weer goed zijn OK dan!
Nu moest hij echter een halfuurtje door bikkelen Tong uitsteken


Afbeelding

Bloos! De bak lijkt de Soester Duinen wel, hij is hier trouwens wel mooi van de hand
Afbeelding

Whoooo, ik had bij mijn poging tot middendraf beter een pluk manen kunnen vastpakken
Afbeelding

Afbeelding

Iets meer verzamelen
Afbeelding

Hier kreeg ik hem eindelijk weer de hoek in, hiervoor had ik nog geen gevoel in mijn kuiten *LOL*
Afbeelding

Contragalopje
Afbeelding

En ngo een middengalopje (ja, ons haar danst)
Afbeelding


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 23:44

Dit is net echt hè? Haha!
Wen er maar niet aan, want zodra ze netjes zijn ingereden gaan ze in de tas en hou ik ze voor net. Doe ik thuis en in de les weer mooi mijn chapjes aan Haha!

Ik heb geen blauwe knieholtes, ik had mijn beugels een gaatje langer gedaan en ook maar een klein half uurtje gereden, het zijn trouwens Königs alleen hebben ze het kroontje er niet opgemaakt Boos!
Volgende week eens even vragen waarom eigenlijk niet.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 09:12

Ik denk dat dat toch een beetje door de laarzen komt, ik heb wat recente foto's in mijn profiel bekeken en daar doe ik het niet.

Naz, het zijn Königs.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 10:01

Missouri, volgende week ben ik eerst even een retourtje Skandinavië doen,
daarna moeten we even een keer afspreken (zonder leren laarzen trouwens Schijnheilig)

Essie,
normaal jump ik er ook zonder probleem op, nu heb ik mijn beugel op het langst gedaan en terwijl mijn vader Triumph vasthield heb ik mij er op gesleurd Bloos!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 11:13

Haha!
Nou, laat ik dat maar niet doen.
Triumph verdraagt geen riem om zijn hals, zodra je die aanneemt vlucht hij onder je vandaan.
Af stappen is nu niet zo'n strak plan, stel je voor dat mijn laarzen beschadigen Schijnheilig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 11:44

Dit paard loopt nog niet op een niveau Tong uitsteken
Ik denk echter dat hij nu een L proef wel winstpuntwaardig door kan komen.

Triumph zijn buikje is een klein stukje minder bol, maar omdat zijn front en kont meer zijn ontwikkeld is het niet meer zo'n in het oog springend geval Party!!

Het zijn inderdaad laarzen met een hele hoge boog.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers