Jessie of pappa @ work???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Jessie of pappa @ work???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 20:54

Hihihi, hier zijn de foto's van Vader op mijn paard, haha! Moeder bang, gniffel!

Kijk pap hier is ze!
Vader kijkt nog een beetje zo van "Zo groot?"
(Ik lijk wel een pennymeisje van 15 op deze foto, ik ben toch echt al 24..... )
Afbeelding

Even een close-up voor het foto-album. Het is net of ik in haar neus zit te prikken Haha! . Ik was aan het aaien. Schijnheilig
Afbeelding

Zo ff alles in orde maken. Zusje (rechts) vindt Jessie ook maar groot...
Afbeelding

Nou daar zit ie dan! Jessie denkt er het hare van..... Rolleyes
Afbeelding

Zo mooi stappen! Mams flipt achter de camera Nagelbijten / Gniffelen : "Hou m wel vast straks gaat ie rennen!!! Je vader kan niet rijden!! Ieks, hou m vast! Niet zo hard! Hij slaat op hol!" (Yeah right! Hyper! )
Afbeelding

Paps toch maar even chaps omgedaan, zat zo te hannessen met zijn voeten enzo. Hij kreeg de smaak te pakken en draafde opeens aan, mams kreeg zowat een hartverknettering Haha! . "Oh Jantien, het paard gaat ervandoor!" Mjah, paps ging er met het paard vandoor eerder Schijnheilig .
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Arabesk op 11-07-04 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt


Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 21:28

Paard vindt alles prima, ze is vooral gesteld op gezelligheid en aandacht. Nou daar had ze niet over te klagen Haha! . Als je een kanon naast r afschiet blijft ze gewoon staan. Dromen (En mams maar volhouden dat het een wild paard is dat zo op hol kan slaan Nagelbijten / Gniffelen )
Jessie vindt het discriminatie, alleen omdat ze groot is zijn mensen bang voor dr, ze kan het ook niet helpen. Haha! Kindje: "Paardje paardje" Ikke dichterbij komen... kindje vliegt in moeders rokken "JANK! Hij is zo groot, weehehehehe." Verward Oke ik moet toegeven het is lastig voor te stellen dat ze ooit een veulentje geweest moet zijn Bloos! . Als ze voorbij komt lopen zit er toch wel wat tijd tussen het passeren van het hoofd en het passeren van dr staart. Ze is niet eens zo heel erg hoog, maar ze is vooral ook breed.
Inmiddels is ze wel wat bezitterig geworden. Als ik in de wei een ander paardje aai, komt ze me meteen opeisen Haha! .
Je hoeft haar niet eens vast te houden aan een touw, ze tuft zo met je mee, want mensen zijn best gezellig Lovers .

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 12:13

LuvdaTossa schreef:
Whaaa! Geweldig zeg! Stoer van je vader Clown Wat is haar stokmaat overgins?

Ja dat vragen wel meer mensen. Het paspoort ligt thuis (zit nu op boerderij) als ik het niet vergeet zal ik ff kijken of het er in staat. Ik ben ongeveer 1.67 m en ik kom niet boven haar schoft uit, dus ze zal wel zoiets zijn. Haha!


Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 12:27

Dank je OK dan! . Zat er maar 1 cm naast Haha! . Ikke klein mugje zijn, naast Jessie Bloos . Op zich vind ik haar niet eens zo heel erg groot. Ik heb ook veel tuigers gereden, díe zijn pas groot Nagelbijten / Gniffelen .

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 22:20

QuijoSavan schreef:
Leuke foto's hoor, dat hoef ik niet te doen bij de mijne (die peert hem dan gruwelijk). Je neusriem mag wel een stuk hoger (net onder jukbeen moet hij zitten).

Aha thanks, ik heb altijd met 'gewone' hoofdstellen gewerkt... Je weet wel die nog over het bit heen gingen, zeg maar, met een lage neusriem. Nu is alles gekruist geloof ik Haha! .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers