Mirk aan het werk bij de Tyrza-clinic!!!(veel)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Mirk aan het werk bij de Tyrza-clinic!!!(veel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 18:58

Eindelijk kon ik een keertje niet mee doen, Mirk liep top en hij was niet kreupel, mijn ouders wouden, dus niks hield mij tegen om mee te doen...

Ook Pjelk ging gezellig met ons mee rijden om zo ook nog wat dingen op te steken. 's Morgens Mirk nog even snel onder de douche gedaan (want hij zag er niet uit) en zijn overtollige haargroei wegknippen Haha!

Wij zijn echt met de gangen bezig geweest. Dat mocht ook wel want Mirk zijn galop was niet echt geweldig. Hij heeft een 4 takt galop. Het zit wel heel fijn, maar het is dus niet goed. Ik moet hem veel meer achter zijn broek aan zitten. Mirk kan je tijdens de galop in 2én delen. Achter doet hij niks, en voor doet hij heel veel. Later voelde je echt dat dit verbeterde! (al zat het wel minder fijn *LOL* )

Tijdens wendingen in draf moet ik Mirk veel meer ondersteunen. De bak was voor hem best wel zwaar dus hij begon te 'klieuwen' hoe wij dat hier zeggen. Met meer ondersteuning van mijn benen werd dit ook wel beter, geloof ik Lachen

Later nog wat overgangen geoefend, maar daar had hij zijn hoofd niet echt bij. Hij zag alles vliegen. Daarmee zijn we bezig geweest met de overgangen weg. Dat hij direct reageerde op mijn kuithulp....

Maar goed, genoeg geschreven, hier mijn foto's...

Inrijddrafje; toen had ik het nog koud *LOL*
Afbeelding

De wendingen moeten rustiger worden doorlopen, elke pas moet van mij zijn, elke pas moet ik rijden...
Afbeelding

Afbeelding

Er werd ook veel op mijn houding gelet die vandaag niet erg goed was, erg krom. Doordat ik zo'n langboven lichaam werd en een beetje onzeker ben over de combinatie Kim -> Mirk houd ik er niet zo van om te zitten van: HIER ZIJN WIJ!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tyrza legt alles super simpel uit. En er is plek voor 'ja maar...' Dat vond ik erg fijn. Dat er ruimte was voor waarom het 'zo' moest. Ook was het erg fijn van 'voel je het?'.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Af en toe pakten we ook de passage mee Clown
Afbeelding

tyrza tegen Mirk aan het praten *LOL*
Afbeelding

Afbeelding

Halthouden, was hij erg afgeleid...
Afbeelding

Halthouden werd steeds beter, werd steed mooier geslotener en beter in de aanleuning
Afbeelding

Tyrza geeft het op Haha!
Afbeelding

Mirk jeuk Lovers
Afbeelding

na praten (lekker koppie heeft Mirk zo hé?!)
Afbeelding

Nog 1 keer alledrie: Mirk, Tyrza & ik Lachen
Afbeelding

Ik heb er erg veel aangehad Ik zit een beetje in een onzekere fase van mezelf waarbij ik denk: we zijn nu M, maar zit er nog wel meer in? Maar op de video zag ik een paar hele fijne stukken tussen zitten, dus ik ga voorlopig maar gewoon door.

Tyrza, heel erg bedankt erg van genoten en een volgende keer wil ik weer van de partij zijn, mocht ik welkom zijn Haha!
marije, bedankt voor de goede verzorging, alles was super voor elkaar!!!
Laatst bijgewerkt door Mirkim op 10-07-04 19:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:59

Leuke foto's hoor!!

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:03

mooie foto's hoor
ik ben er zelf ook geweest en heb ook mee gereden in de 1 les en vond haar erg fijn les geven wil zeker de volgende keer wel wee rme doen al shet beetje in de buurt is Haha!

je ben er snel bij met de foto's Haha! Knipoog
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 10-07-04 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Jokky

Berichten: 916
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:03

leuk hoor Lachen erg mooie pony ook

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:05

ik zie helaas kruisjes....

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:15

Leuke foto's Kim Lachen ! Mooie bak ook, daar!

En zo te horen heb je er veel aan gehad, super!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:38

Haha leuk commentaar ook bij de foto's..... Haha! Ziet er goed uit!

Roozzz

Berichten: 519
Geregistreerd: 11-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:49

ziet er leuk uit! veel succes dan nog als j verder gaat Knipoog anders ook hor Haha!

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:49

nou zie ik ze wel.

ziet er goed uit!!!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:10

Vraag me even af welke kleur Anky setje je erop had gelegd Haha!?

Leuke foto's, fijn dat je er zoveel aan hebt gehad!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:13

leuk is tyrza he Haha! Haha! Haha! Haha!... Ik kan me voorstellen dat het een hele ervaring is om van haar les te krijgen, tis toch net even iets heel anders dan doorsnee Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 20:13

Anoukie schreef:
Vraag me even af welke kleur Anky setje je erop had gelegd Haha!?


Mijn lichtblauwe setje... Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 20:14

gijsenkim schreef:
leuk is tyrza he Haha! Haha! Haha! Haha!... Ik kan me voorstellen dat het een hele ervaring is om van haar les te krijgen, tis toch net even iets heel anders dan doorsnee Haha!


inderdaad, ik vond het altijd maar een beetje een pennymeisje sekte hier met Tyrza-'ven', maar ik denk dat ik ook een beetje tyrza-fan geworden ben Haha!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:32

Eindelijk kon ik een keertje niet mee doen....

Je begint met deze zin...., maar je kon dus eindelijk een keertje WEL meedoen, toch?!
Ziet er goed uit....ben benieuwd of er ook eens een Thyrza clinic in Limburg komt!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 21:25

Ik snap niet waarom jij zo onzeker over jezelf bent! Jullie vliegen toch door de klasses heen? Jullie doen het super goed, maar het heeft ook gewoon tijd nodig... Dus je zult altijd periodes hebben waarin je even stilstaat of zelfs iets achteruit gaat voor je weer kunt stijgen!

Hartstikke fijn dat je zoveel had aan de clinic van Tyrza! Vorig jaar heb ik even gekeken en toen viel me ook al op hoe positief ze met mensen bezig is... Heel knap! En alleen op die manier houd je mensen op langere termijn gemotiveerd denk ik!

Succes Kim!!! Wees trots op wat jullie samen al bereikt hebben!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 21:26

Hé wat leuk, nu al foto's van Mirk en Kim in actie in onze bak Haha!
Erg leuk om jullie nu eens live aan het werk te zien, zag er erg goed uit.
En je hoeft helemaal niet onzeker te zijn hoor, jullie zijn een hartstikke leuke combi
En iedereen was weer super positief over Tyrza vandaag, heb zelf ook een fijn uurtje gereden, Paula was braaf en we hebben weer een aantal aandachtspunten waarmee we weer verder kunnen OK dan! Heb ook al de video bekeken net, die mijn zus had gemaakt, en heb nu ook de galop op de film gezien, dat ziet er lang niet zo dramatisch uit als het voelt gelukkig Haha!
Leuke dag gehad, iedereen bedankt!!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 21:53

Hi, nou cody, je ziet t, volgende keer organiseer je weer een clinic (kun je niet als PR voor Tyrza gaan werken??? Knipoog )
Ik vond het ook wel mee vallen met mirk van hetgeen wat ik gezien heb, en we leren er allemaal van niet waar? De sfeer was goed, Tyrza legt idd alles heel relaxt en goed onderbouwd uit, zo helder ! Echt fantastisch...met ons heeft Tyrza ook 2 fans erbij hoor Knipoog en cody nog bedankt voor de goede zorg van onze 2bontjes...toppie!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 22:00

ehm, wie was jij dan als ik vragen mag? Zat jij ook in de eerste les met die leuke, aparte bonte-achtig iets?!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:05

Zij is de eigenaresse van die andere bonte, die bij de Welsh A in reed.
Nog gezien?

Wel een goede vraag trouwens: welke bokkers waren er eigenlijk allemaal vandaag om te kijken/supporteren? Degenen die meereden heb ik wel gesproken, maar van de rest weet ik het niet echt Bloos

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:07

ik heb gereden en kwam niet kijke ja ook wel beetje hoor Haha!
en von het hele god georganiseert

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:27

ik (rubywhite) ben idd de eigenaar van die bonte (of zoals wim altijd zegt skimmel met swart heufd) en die apartige bonte staat wel bij mij op stal, maar is van Mistral94 hier op bokt. Zij reed beide bontjes..dus wij tellen al mee als 2 bokkers...Angela (magic lover) en Marije (Cody) kende wij al Knipoog dus leuk om ook met de rest kennis gemaakt te hebben Lachen

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 22:35

jammer dat ik het zo druk had me tMirk en geen handjes kon schudden. Dus ik weet nu écht niet wie ik allemaal gezien heb Lachen

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:45

nou ik was dat met die fries in de 1e les was ook de engiste me een fries geloof ik duss Haha!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:41

Leuke plaatjes heb je er uit weten te pikken Kim! Het was idd een zeer geslaagd dagje en ik ben blij dat de les voor jou heel nuttig was, ik vond het er iig erg gaaf uit zien .
Ik heb ook weer aardig wat Bokkers leren kennen vandaag. Maar ook nog een heleboel gemist. Ik zou best nog eens naar een clinic van Tyrza willen en wat meer mensen meeten maar dan WEL met Pjelk samen Tong uitsteken

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:53

Leuke foto's, wel jammer dat ze zo klein zijn.

Tyrza geeft idd fijn les!