Foto's van mijn weerzien (na 8 jaar) met Oatske deel 1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Foto's van mijn weerzien (na 8 jaar) met Oatske deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 02:42

Vandaag (oftewel gisteren, gezien de tijd) heb ik na lang zoeken eindelijk Oatske weer terug gezien na acht jaar. Een aantal weken geleden ben ik er achter gekomen dat ze nu in Renkum staat. Ook heeft ze nog een poos in Belgie gestaan. Ik kon het natuurlijk niet nalaten om haar eens op te zoeken. De eigenaren gingen hiermee akkoord en ik ben naar Renkum afgereisd. Voor foto's van Oatske zoals ik haar voor het laatst heb gezien kun je in mijn profiel kijken. Hieronder dan de foto's van vandaag. Het veulen wat je ziet is ook van Oatske. De vader van het veulen is Teunis. Tevens had ik nog een meeting met Jurga en een onverwachtse meeting met Kippetje. Voor meer info kijk op verslag van de dag.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=42404

Aangezien het nogal wat foto's zijn, heb ik ze maar over 2 topic verdeeld.
Kijk hier voor deel 2 van de foto's van Oatske.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=42408


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 11:47

Echt heel jammer dat ze zo verveeld keek ja. Ik ken er nog één die dat kan grinnik. Je kunt idd wel zien dat ze een erg lange rug heeft, die deken komt lang niet ver genoeg. Maar verder vond ik haar een mooi koppie hebben hoor. Haha! Vond het echt zo gaaf voor je dat je haar na acht jaar weer zag, nu nog lekker een keertje terug om te rijden en je kunt dan altijd nog een keer proberen of ze dan wat vriendelijker wil kijken. Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 14:31

Tja, ze is zeker moeders mooiste niet (dat was de dekhengst Rypke). Ze heeft een vrij lang hoofd en ook nog eens een lange rug. Maar... toch heb ik zo'n drie jaar enorm veel met haar meegemaakt.
Overigens moet ik wel zeggen dat ik haar er stukken slechter uit vind zien dan uit de tijd dat ik haar kende.