Bokkers!
Dit is Rambo, een mooie 10 jarige ruin. Ik rijdt Rambo sinds 15 januari.
Hij is niet van mij, maar ik mag er wel alles mee doen wat ik wil, en ik
rijdt hem ook elke dag.
1 februari stond er een wedstijd gepland in Almere, een onderlinge F9A
wedstrijd. Ik ben pas verhuisd van Almere naar Twente en wou nog graag
mijn laatste FNRS proef rijden op mijn vertrouwde manege. Nu Rambo op mijn
pad kwam, en hij in het bezit is van ontiegelijk lieve eigenaren hadden we besloten
om Rambo mee te nemen. Dit voor de ervaring voor ons beiden (met name op ''vreemd''
terrein) voor de komende KNHS wedstrijden.
Deze foto's zijn van mij en Rambo dat ik hem 2 weken reedt.. Zoals jullie kunnen zien
is het nog niet helemaal goed.. zijn er nog vele verbeter punten.. maar.. voor 2 weken hoor je
mij niet klagen.

Mijn beugels zijn inderdaad té kort.. Dit deed ik omdat Rambo in die 2 weken dat ik hem reed
al een aantallen keren op de achterbenen is gekomen en ik mij zelf vertrouwder voel in kortere beugels.
We gaan langzaam aan opbouwen om langer te gaan zitten.. Het vertrouwen komt er al steeds meer,
en het is gewoon nodig zeker als we binnenkort KNHS starten.
Rambo en ik hebben bij onze eerste (onderlinge) wedstrijd een 1ste plek in de macht genomen.

Beetje lang, maar met inrijden is niet zo erg.. dat probeer ik hem juist te geven.. ruimte om mijn hand te volgen..

Dit is een fijn beeld, hij komt ie al wat meer naar het zakken toe, en dat is wat ik wil bereiken.. we moeten elkaar leren begrijpen, hij moet mijn hand volgen naar beneden.. en moet zeggen dat ik hier heel tevreden over ben.. 2 weken reed ik hem toen.. vind dit een heel fijn plaatje.. trots op hem.

Me handen!:

zijn mooie hoofdje!

In-rij-galopje, rechterop blijven zitten, hakken uitdrukken

Lieve kerel lachen naar de camera
Hij voelde zich beroemd 

Van hand veranderen:

Halthouden, hier ben ik heeeel trots op, dit omdat hij gelijk stilstond.. Halthouden is een
moeilijk punt bij ons waar we hard aan op het oefenen zijn. Hij staat niet vierkant, maar dat
geeft niet. We zijn nu wel bezig om hem vierkant te krijgen in 1 keer én stilstaand te hebben.
Als dat lukt gaan we ons meer richten op zijn hoofdhouding.

B-X-M rechtsomkeert, doorzitten, ons moeilijke punt; doorzitten.. Ook hier zijn we aan het oefenen op
en het gaat telkens al iets beter. Hier zie je duidelijk dat ik te kort zit.

Volte 15 m bij C;

Klaaaar ,topper

Zoals jullie kunnen zien hebben we nog veeeel te oefenen.
Hier zijn we hard mee bezig,en we zijn goed op weg met het vertrouwen in elkaar.. Woon je in de buurt van Twente?
Opgepast, wij komen binnenkort ook op concours...
hihi.. 
De foto's zijn mede mogelijk gemaakt door Emma Wesseling, Melissa Bouwman & Jane van Schaik.
Bedankt voor het kijken, en laat een leuk berichtje achter?

en dat zal waarschijnlijk dus ook dit ''bit-probleem'' opleveren.