Foto's van mijn meeting met SUPER Jurga deel 2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Foto's van mijn meeting met SUPER Jurga deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 03:09

Vandaag had ik een meeting met Ilona (Jurga). Saampies hebben wij eerst Oatske eens opgezocht die ik acht jaar geleden uit het oog ben verloren. Daarna hebben we een heerlijke buitenrit gemaakt. Ik op Super Jurga en Ilona op Harald. Uiteraard heb ik van tevoren en naderhand behoorlijk wat foto's gemaakt. Deze kun je hieronder bewonderen. Tevens kwam ik daar nog een bokker (Kippetje) tegen die haar Arabische hengst genaamd Nimm daar sinds kort ook op stal heeft staan. Ook hier heb ik foto's van gemaakt. Voor meer informatie kun je kijken op verslag van de dag.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=42404

Aangezien het nogal wat foto's zijn, heb ik ze maar over 2 topic verdeeld.
Kijk hier voor deel 1 van de foto's van Jurga.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=42409



Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 10:42

Wat leuk: Harald en Jurga hebben allebei zo'n grote ruitvormige kol! Apart!
Jurga heeft een prachtig koppie trouwens!


Jammer dat de foto's zo donker zijn.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 10:52

Wat een leuke foto's zeg, Jurga en Harold zien er echt super uit! Kwijl Vooral de 4e en 5e foto zijn leuk!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 11:57

Jur heeft idd een prachtig koppie! Lovers Helemaal geen lomp tuigerhoofd, ben ik heel blij mee. Jurga en Harald zijn naast elkaar echt een fantastisch tweespan met die kollen, staat heel wijs naast elkaar. Ze staan al zo vaak tegen alkaar aangeplakt Cool , dus dan valt het extra op. Het is dat ze een ander kleurtje hebben en dat Harald iets groter is dan Jur. Ze gingen wel lief met hun koppie naar elkaar toe, al moesten we Harald deze keer lokken met hooi grijns. En Jur maar verliefd naar hem staren. Lovers Jammer van die mestkruiwagen op de achtergrond.
Hihi, Chavez staat er wel heel stoer op. Over mijn kop zal ik verder maar niks zeggen. Ik zie d'r niet uit in de vakantie. Lips are sealed

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 14:39

Ik moest er wel om lachen.. Jurga die continu met haar hoofd buiten de staldeur staat, wachtend op een kusje van Harald. En Harald die toch op dat moment meer geinterresseerd was in het hooi. Maar goed, toen hebben we maar even gesjoemeld met het hooi en dat levert deze plaatjes op. Lachen Wat is het toch een geweldig stel samen Lovers

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 21:16

Mooie foto´s hoor Kwijl