En springen maar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

En springen maar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 19:42

Afgelopen vrijdag had ik les en een parcoursje gesprongen tijdens deze les, omdat het me ook wel leuk leek dit met mijn eigen fjordje te doen heb ik mijn instructeur gevraagd of ik zondag mocht langskomen. Dit mocht dus gingen Maike en ik vanmorgen al vroeg op weg om te kunnen gaan springen. Hoogtes variƫerden van 40 tot 85 cm. We mochten ze wel verzetten maar we hebben het maar zo gelaten. Het ging vooral om de technieken. (die er vooral in het begin nog wel eens aan schortten Schijnheilig )

Losrijden in de grote bak (met Maike)
Afbeelding

Galopje
Afbeelding

En toen naar de springbak. En dan worden we ineens wakker Eerst maar eens wat lage hindernisjes vanuit draf gedaan want in galop ging hij vooral lomp hard. Na eenmaal een paar keer rustig gesprongen te hebben snapte hij dat het langzaam ook best lukte en kwam hij ook veel beter uit. Er liggen trouwens niet overal grondbalken omdat het een caprilleproef was die er stond en sommige hindernissen van twee kanten genomen moesten worden.

Afbeelding

Tja en waarom zou je makkelijk doen als het moeilijk kan Schijnheilig
Afbeelding

En deze heeft Maike ook nog gesprongen. Die stond op zo'n 85 cm en ik had zoiets van: als dat maar allemaal goed gaat. (in de wei gaan we meestal niet zo hoog omdat we niet meer banden hebben Knipoog ) De meters er naartoe waren vrij kort en RB was VRIJ wakker. Maargoed Maike had er veel vertrouwen in dus ik zei: doe maar. Meneer sprong er vlekkeloos overheen.
Afbeelding

En toen mocht ik. RB was toen al vrij bezweet dus ik heb maar een paar kleine sprongetjes gemaakt Haha!
Afbeelding

En vliegen maar (Red Bull geeft je tenslotte vleugels Haha!)
Afbeelding

En toen was het goed geweest en mocht hij lekker even uitstappen.
Afbeelding

Daarna even de beentjes afgedaan, schoenen om en mocht Maike door het bos weer terug rijden aangezien ik de heenweg had gereden. Nog eventjes snel een foto genomen in het bos. Met Maike's mooie oranje sjaal Knipoog
Afbeelding

dat was het weer voor deze keer. Moe maar voldaan

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke



deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 21:32

Ja ik moest gewoon even kijken bij die hoge en vergat helemaal een foto te maken. Daarna hebben we het maar zo gelaten, want hij deed het super dus vond ik dat hij niet nog een keer hoefde Lachen

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 08:17

Ik heb ook nog een filmpje van Maike. Ben er al uren mee bezig geweest. Ik hoop dat hij het nu doet. Sorry voor de slechte kwaliteit ik heb hem moeten verkleinen. Dit ten koste van de kwaliteit Boos!

http://members.lycos.nl/mijndigihok/Mai ... kleind.avi


hmm volgens mij doet hij het niet. Nou ja ik denk dat ik het opgeef hoor. Boos!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 15:49

Volgende fjovrili concours denk ik Haha!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers