pubelia @ work @ 26-6-2004

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

pubelia @ work @ 26-6-2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 20:31

jaja weer aan het werk gezet!

hier is jeannette haar nog aan het longeren!

Afbeelding

hier zat ik nog aan de longeer lijn te proberen in galop te komen! rest had ik al gedaan maar toen kwam richard pas verder foto's te maken!

Afbeelding

hier zat ik er ook nog aan in draf!

Afbeelding

hier was ik al los! en was ik van hand veranderen in draf!!

Afbeelding


weer eventjes tussen door aan het stappen om bij te komen! mooi aan de teugel!!

Afbeelding

hier was ik in draf en aan het afwenden!

Afbeelding

weer draf korte zijde

Afbeelding

mooie foto in draf mooie hoe ze haar benen heeft! lijkt wel of ik eventjes de controle kwijt was!

Afbeelding

hier was ik nog wel bezig maar dan al wat rustiger in stap!

Afbeelding

en dan nog uitstappen lekker relaxed!

Afbeelding

doei doei! en wat vinden jullie ervan? mn houding word continu aan gewerkt! maar als stel! ze is ook niet te klein! zij is 1.40 en ikke 1.58!!!


pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 22:02

hoezo een fijne bak????

ze hebben het net verhoogd!!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 13:35

Buxy schreef:
hoihoi..

mooi tinkertjhe..

ff een paar opmerkingen..:
-handen bij elkaar houden. enhe niet te ver omhoog..!!

en met longere kun je dr beter in een grotere volte laten lopen vooral als je wil galoperen..
ze valt ook wel beetje erg over de schouder naar binne

xx=xkz
umm handen houd ik bij elkaar maar ze is hard in de mond en dan valt dat niet altijd mee. en ze zijn echt niet te ver omhoog!

we zijn ook bezig met grootere volte maar we maken een kleine volte en dan wijkend naar buiten en dan aan springen!! want dan is het voor haar makkelijker om aan te springen aan die hand!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 13:37

Pellie schreef:
ja die bak ziet er een beetje zwaar uit, dat kan niet gesleept worden? verder ziet het er goed uit hoor, jullie zijn net bezig begrijp ik?

de bak is het tegen overgestelde van zwaar!! en de bak word bijna iedere dag gesleept!! ik heb haar vanaf oktober maar het probleem is is dat ze verkeerd is ingereden! dus is het dubbel zo moeilijk om alles goed te doen en dan vind ik nml wel dat ik een andere houding tijdelijk mag aan nemen als ik het zo wel voor elkaar krijg!!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 13:53

ja klopt het lijkt wel maar is echt niet. ik weet het over de houding!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 19:09

ja via draf maken we de circel groter maar zal er op letten!
en ik kan niet zo goed tegen kritiek! Bloos! maar probeer er mee om te gaan!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 23:13

sily hahah ja zeker anders zet ik ze er niet op!!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 23:48

ik vind ook persoonlijk dat ze mooie gangen heeft! behalve dat ze nog steeds met haar hoofd schud!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 13:39

Sily schreef:
Kijkt nog eens naar de combinatie, wat is er mis mee dan?
Mevrouw is stevig en heeft een stevige pony, misschien ben ik wat meer open minded, maar ik zie een pony die nergens onder lijdt, en een ruiter die haar best doet, en nogal wat lef toont, want dit soort reacties kan je al snel verwachten.

Ik vind het ook een raar iets dat hier gene serieus commentaar op gegeven zou hoeven worden, ik zie zelfs serieus opbouwende kritiek bij mensen die op shetlanders rijden *en groot gelijk!* dus waarom hier nou niet?

Haha! dank je wel Bloos!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 15:07

dank je wel!! Bloos! wij gaan waarschijnlijk op 7 augustus naar de premie keuring in someren!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 18:49

nee niet onder het zadel alleen met de hand.

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 19:11

dit is de eerste keer dat ik het ga doen. zit jij ook bij het ICS?
als ik onder het zadel ga doen moet ik nog ff door oefenen!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 19:37

siccootje schreef:
Het zijn toch tips!!!!

jajaj dank je wel *LOL*

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 20:44

ik rij voor de recreatie! *LOL* niet om hoger op te komen in de dressuur!

maar ga verder.....

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 20:55

Missouri schreef:
Ik heb niks tegen mensen die op Shetten/Tinkers/Fjorden en ga zo maar door rijden. Niet mijn type beesten, maar ze hebben waarschijnlijk meer lol dan mensen die hun onbetaalbare wedstrijd-rotbok uit de staak proberen te krijgen (om het maar even hard te zeggen Knipoog ).

Serieus dressuur-commentaar? Nee, voor mij onmogelijk bij zoiets. Maar ze heeft plezier, en da's belangrijk.


missouri ik ga jou uitdagen!! je bent uitgenodigt omdat je denkt het beter te kunnen om een keer op pubelia te komen rijden! maak ik foto's van en mogen ze het beoordelen! ga de uitdaging aan??

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 21:21

Vosse schreef:
Ik hoop dat jullie het op de goede manier opvatten en ik wil hier niemand belachelijk mee maken hoor Knipoog

daarom ik weet dat ik dik ben(mooi gevormt Haha! )en dat ik nooit een anky word!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 22:03

Lenn schreef:
Bedoel je de fokpaardendag in Lierop of mis ik iets Bloos

nee in someren van het ICS

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 14:45

mn houding is op mn handen en het uit steken van mn voeten na gewoon goed hoor kan alles behalve net zo als ik las Haha! (hihi) alles schud! bij mij is het gedeeltelijk medisch dat ik dik ben, maar moet eerst goed in mn ~~}> vel zitten en dan ga ik ook echt lijnen.

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 17:20

ik vind prullenbak nog steeds een leuke tinker


hahaha Haha!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 19:50

vosse ik vind het wel een leuk onderwerp. als ik eerlijk ben! ieder heeft een andere menig en daar over discuseren!

sietse (ben ouder als jou) hihi

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 20:37

och geeft niks ik heet chretienne HOE Ach gut chretienne

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 08:49

Pellie schreef:
ach ja... 'dikkertjes' zijn bij het gros van de mensen nog altijd niet geaccepteerd... ruimdenkend nederland Rolleyes [image]

lol Haha!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 13:16

Christi schreef:
ik vind het er wel leuk uitzien. en als ze er inderaad plezier in hebben? ook die opmerking van het schudden met haar hoofd vind ik een beetje vreemd. als die tinker verkeerd is ingereden kan het toch ook daar door komen? sorry, maar sommige van jullie geven echt wel zielig comentaar. ik sluit me dus aan bij de positieve groep.
ik zou zeggen: publia zolang jullie er plezier in hebben, ga zo door!!!!!!!!!!!!!

groetjes Christi


over het hoofdschudden. dat ligt niet echt aan de aan leuning, en toch wel. mn paardles geef mense die kan de aan leuning wel bij haar vinden(anders rijd ze niet aan de teugel) maar zit ook een beetje in als ze dat gaat doen dat ze iets wil uit halen!

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 11:47

nee ik heb niet met jody daar gestaan. ik sta er nog maar sinds oktober afgelopen jaar! kom maar gezellig een keertje kijken. preken we wel via dit af kee?

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 19:30

Renske20 schreef:
niet vervelend bedoeld, maar ik vind het geen leuk plaatje om te zien
het paardje heeft op iedere foto, zelfs tijdens het uitstappen, de oren naar achteren en straalt geen plezier uit.
ook zeg je dat ze bij jou steeds met haar hoofd schud, en bij je instructrice niet, dus misschien zit je haar toch een beetje in de weg?

nou heb ik niets tegen dikkere mensen, een vrouw die ik ken heeft precies jouw figuur en rijdt op hun tinkerhengst die 1.52 is
dat paard is inmiddels 6 en heeft er nu wel lol in
toen hij 4 was zat ze er weleens op, en toen had hij er ook meer moeite mee, hij liep wel, maar net als dit paardje, continue die oren naar achteren

weet niet hoe oud dit paardje is, maar as ze wat jonger is dan is het wellicht een idee om er tijdelijk een lichter persoon mee te laten rijden
is ze wel al uitgegroeid, tsja dan zou ik eens kijken of ze meer plezier heeft met een lichter persoon op haar rug
tinkers zijn wel sterk maar 1.40 is nou weer niet echt heel erg groot....
nog even iets anders, wat ik hier ook al zag staan: paardrijden is een sport, dan mag de ruiter er zelf ook wat meer als een sportief persoon uitzien, maar dat bedoel ik meer voor de wedstrijdruiters....

ik heb haar nog zelde en bij niemand(ook lichtere personen) met haar oren naar voren gezien(afgezonderd als ze denk dat er iets aan komt en iets lekker krijgt!) bij mijn instructrice gooit ze ook met haar oren en de vorige eigenaar ook, ze is verkeerd "ingereden". ik vind het naar mijn menig onzin dat je schrijft dat "paardrijden is een sport, dan mag de ruiter er zelf ook wat meer sportief uitzien" net of wij volslanken mensen Haha! slechter kunnen rijden! Ach gut meid ik zou z dressuur kunnen rijden maar je pony moet het ook kunnen! en een body bulder is ook ergens begonnen kon ook dik zijn geweest zou die dan ook nooit op wedstrijden mogen van jou? je moet toch iets doen aan sport?en mijn pony is toevallig verkeerd ingereden. ze is allang uitgegroeit ze is 8 jaar en 1 jaar zadelmak en verkeerd dus ingereden! vandaar dat ze haar hoofd schud(word steeds minder).

denk eerst na voor dat je er iets op zet aub. vind het leuk over te discussieren maar wel onderbouwend. dan kunnen we nog van een ieder leren! dus ga lekker door maar hoor met de discussie! (mits onderbouwd dus)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 46 bezoekers