Diego @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anike

Berichten: 1932
Geregistreerd: 07-09-03

Diego @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 17:57

Omdat vandaag Marije (diegomarije) naar de NK ging in Nijmegen, mocht ik Diego doen...
Lekker even een half uurtje rijden.. Ik had Felicia gevraagd of ze foto's wilde maken. Hier een paar..

Afbeelding

Afbeelding
Iets te diep...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
*LOL*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit waren ze...

Commentaar mag, alleen opbouwend! Ik weet dat ik af en toe mijn been optrek en me hak niet meer uitdruk..

Liefs Aniek

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:05

ik vind het er erg netjes uitzien en het enige commentaar wat ik kan bedenken zeg je zelf al!

Melliejj

Berichten: 176
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:05

Wauw.. mooi paard... Je rijd hem ook goed aan de foto's te zien!

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:07

mooi paard, maar ik heb de indruk dat hij makkelijk achter de teugel loopt...

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:08

mooi paard.. loopt af en toe beetje te diep..!! maar wel SUPEr mooie foto's!!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:15

Heel leuk paard dit!!
Hele mooie hals heeft ie!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:28

erg leuke pony, hij zou alleen wat meer lengte in zijn hals mogen!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:03

Leuk paardje/pony. Hoe groot istie eigenlijk? Onder jou lijkt het een pony maar hij heeft ook wel weer zo`n stoere lichaamsbouw dat het een paard zou kunnen zijn.
Iid proberen meer naar je hand toe te rijden om die hals wat uit te schuiven en het hoofd meer op de loodlijn.

Anike

Berichten: 1932
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 19:08

Hij is ongeveer 1.60m.
Hij is nog maar 5 en moet dus ook nog leren wat uitschuiven is, wat op het moment goed gaat. Hij heeft een niet al te lange nek dus misschien kan het daar ook wel door komen.. Of het ligt aan mij..
Het zijn natuurlijk moment opnames, maar daar wil ik de schuld niet naar toe schuiven..

Preddy

Berichten: 2627
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:17

De 6e foto is erg mooi! Ik vind alleen dat je op de 1e een beetje in elkaar zit, maar wat je zegtL het zijn momentopnamens!!!

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:37

Ziet er netjes uit hoor aniek, kan hem met een gerust hart aan jou overlaten als ik een dagje op stap ga
Diego is 5 en heeft eerder wat moeite gehad met zijn rug en lijf los te laten, vandaar dat ik liever heb dat hij wat dieper gereden wordt. Hij gaat nu steeds beter lopen en gaat echt los in zijn lijf bewegen, dus dat oprichten komt vanzelf. Achter de teugel kruipen doet hij niet snel, dus ik denk dat dat een momentopname is geweest. Ik vind hem super gaan in ieder geval.

Maar ehm, hij lijkt wel wat grijzer dan ik gewend ben, volgende keer even beter poetsen hoor Haha!
zal hierbij maar niet te hard zeggen dat ik hem een paar uur daarvoor in een pas natgespoten bak heb laten rollen

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:35

echt heel netjes ziet het eruit...alleen is ie een beeetje overbouwd dat je zadel zo ver naar voren ligt?? het kan aan mij liggen maar dat was het enige dat mij opviel

Anike

Berichten: 1932
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 09:49

Preddy schreef:
De 6e foto is erg mooi! Ik vind alleen dat je op de 1e een beetje in elkaar zit, maar wat je zegtL het zijn momentopnamens!!!


Dat klopt.. Netjes zitten op een springzadel is er voor mij niet bij


Hij is niet overbouwd, het kan zijn dat ie een beetje naar voren is geschoven..
Laatst bijgewerkt door Anike op 28-06-04 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:52

Ik had graag gezien dat je hem iets meer lucht van voren had gegeven en meer met je been naar voren had gereden.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:11

Hij loopt vaak achter de teugel, probeer hem van achteren naar voren te rijden, en het aan de voorkant goed op te lossen, want vind het er te onnatuurlijk uitzien zo, om kramp in je nek van te krijgen.

Probeer je hand ook eens goed los te laten.

Verder vind ik je houding erg mooi!!
Netjes je handen waar ze horen, netjes je hakken
Ziet er super uit!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:35

Ik zeg het nog maar een keer; Wat is hij ontzettend vooruit gegaan sinds ik hem op de keuring heb gezien Ik ken hem bijna niet meer terug...

Ik zou hem liever wat meer met het neusje eruit zien, maar het blijven natuurlijk momentopnames
Mooie foto's hoor

Argos

Berichten: 62
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:39

echt een mooi paardje

GB_SP

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:14

Stoer beest hoor..Lachen
En je houding is heel netjes vind ik..

Anike

Berichten: 1932
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 11:25

diegomarije schreef:

Diego is 5 en heeft eerder wat moeite gehad met zijn rug en lijf los te laten, vandaar dat ik liever heb dat hij wat dieper gereden wordt
. Hij gaat nu steeds beter lopen en gaat echt los in zijn lijf bewegen, dus dat oprichten komt vanzelf. Achter de teugel kruipen doet hij niet snel, dus ik denk dat dat een momentopname is geweest. Ik vind hem super gaan in ieder geval.


Hier staat t uitgelegd over zijn neusje.. en de moment opnames..

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:42

Dat heb ik gelezen hoor Anike
Maar als ik naar de foto's kijk zie ik hem op bijna iedere foto met het neusje achter de loodlijn en dat zie ik persoonlijk niet graag, daarom zei ik er toch iets over Knipoog
Maar ik geloof echt wel dat jullie met je verstand erbij bezig zijn met hem, want hij is echt super vooruit gegaan en dat lukt gewoon niet zonder goede training! Lachen

Anike

Berichten: 1932
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 11:54

Oke..! Lachen
Ik heb het even opneiuw herhaalt omdat er meerdere zijn die dit zeggen, ik heb dan het idee dat ze verder niet lezen wat er wordt geschreven..
Het is dus niks persoonlijks.. Knipoog

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:56

Leuke foto's hoor Aniek. Je rijdt hem super
Het is absoluut geen makkelijke ! En ik vind het knap hoe je hem voor elkaar hebt hoor OK dan!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:25

Anike schreef:
Oke..! Lachen
Ik heb het even opneiuw herhaalt omdat er meerdere zijn die dit zeggen, ik heb dan het idee dat ze verder niet lezen wat er wordt geschreven..
Het is dus niks persoonlijks.. Knipoog


Ik heb het wel gelezen, maar dat wil niet zeggen dat ik dan geen opmerking kan maken over zijn houding. Het is iets waar flink aan gewerkt moet worden, het is namelijk nogal een opvallend gezicht op de foto's.

Anike

Berichten: 1932
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 14:54

Ik bedoel niks presoonlijks.. Lachen ik weet dat het altijd nog beter kan.. maar Diego is niet van mij, maar nu weet ook marije waar ze op moet letten..! Lachen

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:53

Leuke pony!

Nou ja, over z'n hoofd hals houding is natuurlijk al genoeg gezegd, ik vond namelijk ook wel dat ie aardig met z'n kin op z'n borst liep en dan hoeft dat niet meteen achter de teugel te zijn maar voor het goed iets meer richting de loodlijn zodat ie ook daadwerkelijk zijn bovenste nekspieren/rugspieren/kontspieren gebruikt. (net als de laatste foto, dat was super OK dan! )
Vind het idd wel goed dat hij wat dieper gereden word want dat heeft ie ook wel nodig. Van mij mag ie nog wel iets dieper lopen dan op de foto's(uitgezonderd de laatste die was goed), een beetje met zijn oren op schoft hoogte dan krijg je optimaal gebruik van de spieren...

Ook vind ik wel dat er iets meer voorwaarts gereden mag worden, nu komen z'n gangen niet mooi uit en lijkt ie erg 'vlak' te lopen. Hij mag wat ruimer gaan lopen met wat meer afdruk (wat je dus krijgt door het voorwaarts rijden).

Ik denk dat met een beetje proffesionele les (of priveles) dat deze pony heel veel mogelijkheden heeft...

Je zit trouwens wel erg mooi recht! *kijkt een beetje jaloers* hakken zouden voor het plaatje idd mooi recht mogen blijven en iets naar achter onder de heupen gesteld mogen worden. Dus schouder/heup/hak in 1 lijn... Maar je zit echt netjes recht met je rug