Voor het eerst vrij springen met Röskur!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Voor het eerst vrij springen met Röskur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 22:11

Ik heb vandaag voor het eerst vrij springen geprobeerd met mijn ijslandertje! Lachen Röskur vond het heel leuk en ik ook! We houden beiden niet zo van longeren, dus dit is een heel erg goed alternatief voor als we voor het eten bijvoorbeeld nog even een uurtje over hebben, te kort om voor op te zadelen maar wel om nog even lekker te werken!! We hebben het laag gehouden natuurlijk, we springen wel elke week (nu tot ong. 60 cm) in de les bij de ponyclub, dus hoger dan dit. Maar Röskur heeft het door als het een gamelle constructie is zoals dit dus ik vond het super van hem dat hij het zo goed deed!!! Haha! Ik ben trots op 'm. Tong uitsteken Toen ik het idee had dat het super goed ging heb ik dus snel een paar kiekjes geschoten van hem! Knipoog Vandaar dat ze van achteren zijn gemaakt.

Röskur onderzoekt hoe gammel de constructie is terwijl Iris nog even het longetouw haalt.
Afbeelding

En ja hoor! Lachen In volle galop.
Afbeelding

En nog 'ns!
Afbeelding

Omdat ik natuurlijk veels te druk was om veel mooie foto's te maken heeft vaders het na het eten nog even geprobeerd. De foto's waren helaas te donker en wazig. Na afloop heeft ie nog wel een lieve foto weten te schieten (helaas exclusief neus van Röskur... Tong uitsteken):

Afbeelding

En nog een filmpje die ik heb gemaakt van Röskur die springt. Geprobeert hier neer te zetten maar hij doet het helaas niet. Terwijl het zo'n mooi filmpje is.

Bedankt mensen van Bokt die vrij springen, door foto's hier op HAW heb ik het ontdekt en heet is een geweldig alternatief voor het longeren dat ik en Rös vaak nogal saai vinden. En wat niet persé nodig is want we rijden ook elke dag. Haha! Dus dit is een prima alternatief om nóg meer tijd samen door te brengen. Zo leer je nog 'ns wat op zo'n forum. Bedankt mensen! OK dan!

mariboe
Berichten: 403
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Tielen =>België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:31

Mooi zo!! Hopelijk volgt het filmpje snel

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:32

Leuke foto's!
Hij springt wel onwennig maar dat is niet gek voor de eerste keer Lachen
Leuk dat hij t ook leuk vond Lachen

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 22:33

tja, ik heb geen flauw idee hoe ik het filmpje moet uploaden. Heb het op geocities geprobeerd maar dat deed ie niet, zelfs als ik rechtsklikte op de link en 'opslaan als' probeerde. misschien andere upload plaats zoeken...

Ja, die tweede foto vond ik er zo apart uit zien, maar kan ook aan mij liggen. Hij springt dus wel ong. tot 60 cm met mij in de les elke week, dan krijg ik nooit commentaar maar het kan natuurlijk komen doordat hij nog nooit vrij heeft gesprongen. Het is natuurlijk apart om ineens zonder hoofdstel, zadel en ruiter te springen!! Knipoog

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 10:58

http://members.lycos.nl/punkyfox/june26_mov.mov even testen...
Ik ben bang dat hij het niet doet als je er op klikt, als dit inderdaad het geval is (bij mij komt er alleen linksboven zo'n raar tekentje te staan, maar geen filmpje ) moet je rechts klikken en op 'doel opslaan als' drukken. Je moet het filmpje dus even op je compy zetten om hem te zien, anders weet ik het ook niet.

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:29

haha grappige fotoos,
struikelt ie niet over dat lage balkje?
echt een stoer beest hoor!!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:34

Fijn dat jullie die vrijspringen leuk vinden. En bokt is ook erg handig voor allerlei dingen Knipoog
Leuk beestje hoor en dat de foto's van achter zijn genomen geeft een leuk effect.

chillaxing

Berichten: 3954
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:35

Leuke foto's!