Foto's Onstwedde!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Foto's Onstwedde!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 17:31

Hier dan even een paar foto's die gemaakt zijn.
We zijn net aangekomen op het terrein ( al wel aangemeld en hesje gehaald ) Kim en Trix samen in de trailer

Afbeelding
Ik was toen al super zenuwachtig voor de voorkeuring Bloos
Gelukkig was alles goed met een A voor locomotie ,een pols van 38, een ademhaling van 12 en verder was alles normaal, we mochten starten en gingen een starttijd aanvragen Lachen ( lepel was ook goedgekeurd OK dan! )!

Wachten voordat we mochten starten ik doe um heel weird Haha!
Afbeelding

De start! We hadden besloten dat we in galop gingen starten.Haha!
Afbeelding

Bij een of ander groompunt ergens in de verte:
Afbeelding

De figuur aan de linker kant heeft de helft van de rit met ons meegefietst:
Afbeelding

Vlak voor de p/a had ik een ijzer verloren, maar kim leek nergens last van te hebben gelukkig
Bij de p/a had kim een hartslag van 48 en een ademhaling van 20 OK dan! We konden gelijk weer verder.

Hier de beruchte brug, ( 1 van de 40 Schijnheilig ) Gelukkig gingen ze er allebei vrij snel overheen:
Afbeelding
Afbeelding

Bijna bij de finish:
Afbeelding

Vet kijkt of ze nog leeft:
Afbeelding
ze leeft nog, pols 52 OK dan!

Van de nakeuring verder geen foto's. Locomotie een A, hartslag nog steeds 52 Verward dat vond ik wel een beetje raar, maar het was zowieso allemaal een beetje chaotisch bij die nakeuring. Maar goed, we werden goedgekeurd Pling

Later bleek dat we 1 minuut te vroeg gefinisht waren en dus 13.1 km/h hadden gereden. Met 1 of andere factor werd dat omgefietst naar 12.877 km/h. Wat goed was voor een 5e plaats!
Ben heel erg trots op mijn pownie tussen de arabiertjes Lovers

(L)



Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 20:27

Ik vraag het me ook af.. Dat rare mens op die vos blijf maar achter me aan rijden. ik heb het maar zo gelaten maar vond het wel vreemd

(L)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers