Maestro (Andalusier) weer @work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:04

omdat ze geen wedstrijden mag rijden van mij met maestro...eerst eens een jaar blessure vrij weer kunnen rijden...dan zien we evt wel weer verder...

ik denk dat het belangrijkste om aan te denken nu is dat hij weer gezond ter been komt, en wedstrijden is mss nooit meer haalbaar voor hem!


kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:15

meastro is een mooie man!!!nu helemaal met zijn korte manen...

gelukkig gaat het allemaal goed met hem, enne we blijven ons best doen hem "heel"te houden...

kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:16

maestro is 7 jaar oud en 1.61m hoog..voor de liefhebbers...hahahaha,zullen we een maestrofanclub beginnen???

kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:42

mm, hij is a:dik...zijn grijze pak verbloemt dat blijkbaar zo dat jullie het niet zien..maar hij heeft echt vetkwabben...
b:lampje is klein,maakt altijd wel dat een paard groter lijkt...

maarruuhh zal erover denken, bij voldoende aanmeldingen komt er een maestrofanclub, hierbij wil hij natuurlijk wel een maestro dag met heeeel veel lekkers...

kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:57

hee tessebes, zijn hoofd valt wel mee hoor..is eigelijk gewoon...en als iemand geinteresseert is in zijn verhaal , vertel ik het wel, maar het is best een lang verhaal...veel typen dus..hahahaha

kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:35

mmm, oke, ik zal het verhaal wel vertelllen(niet echt spannend maar goed)...

toen ik nog in r'dam woonde had ik 1 paard(gambit), die stond op een pensionstal en ik werkte hele dagen in het oogziekenhuis in r'dam(ok assistente).op de stal waar ik stond , stond ook een goede vriendin die al jaren een connemara had(een heeelllee mooie!!),
die pony had losse wand, en na jaren lang tobben heeft ze besloten hem weg te geven aan een vrouw die nu weer jaren tobt...
deze vriendin heeft dus daarna besloten een andalusier te kopen(al jaren zeurde ze daar over...)
afijn , ze belde me op dat ze een anda had gekocht en dat ie gekeurd werd of ik mee wilde gaan...tuurlijk...hahahaha en daar stond een toen nog zwarte maestrootje....

kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 08:20

ja, lampje ik wil ook die andere foto's hebben...!!!

enne maestro gaat echt super goed, maar een zaterdag moet je er maar weer eens opstappen, kan je het voelen!!wordt je weer helemaal blij...een gloeilampje!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers