Mijn kinderen met hun pony's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Mijn kinderen met hun pony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 12:14

Het is me eindelijk gelukt om mijn foto's te verkleinen Lachen Ik heb mijn profiel nu ook aardig gevuld. Dit zijn twee foto's van mijn kinderen en hun pony's.

Dit is de jongste (op de foto 3 jaar), zij en haar shetlander Giant zijn ongeveer even eigenwijs maar ze hebben altijd veel plezier samen.
Afbeelding




En dit is mijn oudste dochter (op de foto 7 jaar) met haar Welsh K Gwenn, het is een wereldpony, super betrouwbaar en lief voor de kinderen. Ze is inmiddels 18 jaar. We hebben haar ruim twee jaar geleden gekocht.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Percy op 04-02-02 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt


Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 12:19

Ik heb ze al omgedraaid, foutje Haha!


Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 23:25

snowdon schreef:
ahhhhh wat een poepies!!! (allevier haha)

dus bij jullie staan er drie pony's? shet/welsh/tinker?
ow wacht dat met dat ontsnapte shetje was bij jou? ik herinner me opeen sdat topic weer hehe

nog veel plezier met die schattige pony's!!!!


We hebben wel drie pony's maar de tinker is met zijn 1.62m. toch echt een paard hoor Haha!
Pony nr. 3 is de ruim 2,5 jarige zoon van Gwenn, daar ga ik dit voorjaar/zomer eens rustig aan mee beginnen, beetje longeren enz.
Ik heb hier geen topic van een ontsnapte shet gezet, wel heb ik in het laatste tinkerlandtijdschrift een heel stuk geschreven over Giant's handigheid in het ontsnappen Lachen

Ik wist ook niet dat jij hier kwam Esmeralda! Zo kom ik steeds meer bekenden op Bokt tegen Lachen . Giant loopt al een stuk beter, alleen rechtsvoor is wat slechter dan linksvoor. [naam] heeft er nog niet op gereden, ik wil binnenkort wel weer eens proberen of het gaat. Ze weegt natuurlijk maar heel weinig. Maar ze wandelt gelukkig ook graag met hem, alleen willen ze regelmatig allebei een andere kant op.

Ik moet inderdaad toch eens kortere beugelriemen kopen *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker