Endurance Onstwedde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Endurance Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 17:36

Vandaag voor het eerst in klasse 1 gestart in Onstwedde. Hiervoor hebben we een keer in Ommen de kennismakingsklasse gestart, dat beviel zo goed dat we maar lid zijn geworden Lachen .

We hebben vandaag vlak voordat ik moest starten Wendy dus gezien, een heel inimini boktmeetingkje dus Haha! .

Tamarinde aan het klaar maken voor de voorkeuring. Pols: 36, ademhaling: 24, locomotie: A
Afbeelding

Onderweg, al zo'n 10 km gereden geloof ik.
Afbeelding

Bij de PA: pols: 44, ademhaling: 26
Afbeelding

Zeer charmante foto, vlak voordat we vertrokken van de PA
Afbeelding

Vlak voor de laatste groompunt.
Afbeelding

Afbeelding

Finish
Afbeelding

Gefinished, pols: 44, ademhaling:44
Afbeelding

Bij de nakeuring hadden we een pols van 44, een ademhaling van 26 en de locomotie was weer een A!! OK dan! Ik ben dus zeer tevreden over vandaag. We hebben niet op de uitslag gewacht, dat zou nog te lang duren voor de paarden die op de trailer stonden. Maar het was een zeer geslaagde dag.

Luna Bashirah

DAWRA; Let's go and ride... our greatest pride! Dé vereniging voor jou en je westernarabier of partbred met minimaal 50% Arabisch bloed.



Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 17:52

Ja, Ommen doe ik ook weer mee en dan nog in Holten. Dat is dan voor dit jaar alles, volgend jaar misschien wat meer wedstrijden.

Tamarinde was vandaag een stoomlocomotief, van het begin tot het einde zat er geen normale draf en galop op . Dat is wel erg vermoeiend voor mij, maar ze schijnt er zelf helemaal geen last van te hebben.

Luna Bashirah

DAWRA; Let's go and ride... our greatest pride! Dé vereniging voor jou en je westernarabier of partbred met minimaal 50% Arabisch bloed.

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 09:36

JA, helaas weer verslaafd Knipoog , ik blijf aan de gang. We doen nu al aan western, dressuur en endurance. Tamarinde maakt het allemaal niet uit, die doet gewoon haar best, maar die vindt volgens mij de endurance het leukst. Zodra we aan de start verschijnen heeft ze nog maar 1 ding voor ogen: Lopen en zo hard mogelijk Haha! .

Luna Bashirah

DAWRA; Let's go and ride... our greatest pride! Dé vereniging voor jou en je westernarabier of partbred met minimaal 50% Arabisch bloed.

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 22:30

We hadden een gemiddelde snelheid van 10,94 km/h. Best netjes, maar de volgende keer kunnen we nog harder rijden . Aldoende leert men, hè? Ik vond al dat we zo hard reden Haha! . Hanita, ik ben benieuwd hoe het jou gaat bevallen volgend jaar.

Luna Bashirah

DAWRA; Let's go and ride... our greatest pride! Dé vereniging voor jou en je westernarabier of partbred met minimaal 50% Arabisch bloed.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 57 bezoekers