Met Nimondro op wedstrijd, hij gaat lekker!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Met Nimondro op wedstrijd, hij gaat lekker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 12:36

Lekker bekkie van mijn pony Clown .... (commentaar op het protocol ging over 'pony')

Afbeelding

Inzet naar middenstap, te losse buitenteugel.

Afbeelding

Iloontje, RECHTOP! Bloos!

Afbeelding

Galoppie Lovers.

Afbeelding

Halthouden en groeten .

Afbeelding

Wijken...

Afbeelding

Inzet A binnenkomen...

Afbeelding

Hier ben ik stiekum erg trots op!

Afbeelding

Middendraf *LOL*.

Afbeelding

Losrijden, leuk plaatje.

Afbeelding

Het resultaat was 2 x 156 punten. Ik heb zelfs een één weer goedgereden, toen ze protocols gingen halen bij de jury-auto naast mijn ring en de deur hard dichtsloegen op het moment dat ik moest aangaloppperen en *vroeeeeeeeeeeem* Nimo pleite ging. OK dan!
Ik had een behoorlijk aantal zevens, ben hartstikke heppie, want zevens zijn bij mij altijd sporadisch.

Leuk was trouwens dat ze jury's qua punten super op één lijn zaten, en daarnaast super correct. Dat rijdt echt fijn!

Kortom: ik heb heerlijk gereden met Nimo na een dramatische eerste outdoor met hem. Vanmiddag Jurga nog, ik heb er zin in!

Roy, thanks voor de foto's! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 13:17

De Nieuwe Heuvel, thuiswedstrijdje dus .

Nimondro is 1.60 m nu. Ik rijd hem nu vanaf oktober en ben L2 startgerechtigd. Best knap, want voor ik hem kreeg, is hij compleet verkloot, arm beest.

Oh en laat ik het niet vergeten: Petra (Sjimmy) ontzettend bedankt voor het rijden van Nimo de afgelopen tijd als ik weer eens geen tijd had!
Laatst bijgewerkt door Jurga op 19-06-04 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 16:10

Jurga was helemaal zuur. Ik deze keer kalkoenen ingedraaid, met losrijden in de bak wilde ze al niet galopperen, dus ik voelde al nattigheid. Op het gras helemaal ramp. Ze kwam niet uit de voeten, wilde niet galopperen enz enz. Tweede proef ben ik geeneens gestart. Heel erg zuur. Meer dan anderhalf jaar haal ik al geen wp met Jurga. De drie die ik daarvoor bij elkaar gesprokkeld heb, heb ik met pijn en moeite verdiend. Nu ben ik die dus ook kwijt. Boos! Oftewel: ik start geen outdoors meer met Jur dit jaar. (vorig jaar en de jaren ervoor ging het dus wel goed op gras, hoe kan dit toch *huil*)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 17:41

Ik start al jaren outdoors, nooit probs gehad. Ik oefende eerder altijd op het gras zonder stiften, ze deed alles. Maar dit seizoen wil het gewoon niet zo lukken. Plus dat ik zelf outdoors veel minder leuk vind dan indoors. Ik weet nog wel (leuk, geheugenverlies) dat Jurres eerder zonder stiften ook beter liep als met. Vandaar vorige keer mijn keus niet met stiften te rijden. Maar ja, toen kreeg ik daar weer commentaar op.

Lichamelijk is er nul komma niks mis met Jurga. Ze is juist superheppie, werklustig (Ja, Jurga!) en ze gaat beter dan ooit. En ja, wedstrijden vind ze wel degelijk leuk. Ik train wel lekker met haar door tot de indoors, dan kijk ik volgend jaar in het buitenseizoen wel hoe het dan gaat als ze weer een stuk verder is.

oh enneuh.... ik heb geeneens een verliespunt gekregen, had 134 punten. Verward Commentaar was dat ik stiller moest zitten met een stillere hand. *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 17:55

Nee, heb zelf na elke wedstrijd zoiets van 'ondanks dat ze zo goed loopt, stop ik met Jurga met starten.' Dat gevoel wordt elke keer sterker. Mensen kijken me aan met de vraag in hun ogen 'wat doe je in hemelsnaam nog hier?' Af en toe is het gevoel om te stoppen met wedstrijden zowiezo heel sterk (niet alleen Jur, ook Nimo). Maar het probleem is: ik heb maling aan de mensen die me aankijken op mijn paard en ik vind wedstrijd rijden enorm leuk.
Nu heb ik met Jur echt een time-out nodig. Indoors vind ik veel leuker, dus daar wacht ik lekker weer op. Voor ik zelf stop (want ik heb zo helemaal geen zin in starten), neem ik even een break. Jur kan er niets aan doen verder.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 08:32

Ik zat de lijst al af te speuren naar jullie, maar zag jullie idd niet meer staan. Jammer hoor, had jou en Silvi graag (weer) eens gezien Lachen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 18:18

Tja, hoe krijgen we dat wijken voor elkaar? Geen idee eigenlijk. Jur doet dat uit zichzelf. Nimo wijkt minder dan Jurga vaak. Als ik heel goed kijk kan dit ook een shot zijn uit het wijken dat hij 'kont eerst' ging en ik dat corrigeren moest. *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 18:32

Jaaaah, foto's van Jurga en Voice in de opfok.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 59 bezoekers