Hier wat artistieke plaatjes van mijn middelbare schoolperio

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-01 07:48

Nummer 1, nagetekend van een Anne Gedes kaart, met aquarel potlood, roos is wel aardig, baby niet zo duidelijk, blijven oefenen op de mensen dus.
Afbeelding

Afbeelding
dit is een plaatje met krijt getekend, zomaar een schetsje, ik heb er nog wel meer, maar die komen nog *LOL*



ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-01 17:08

Aquarelpotloden kan je gebruiken door eerst te tekenen, en daarna met een(of meerdere soorten)kwast en water er overheen te gaan, ik maak ook wel eens de potloodpunt nat om een wat duidelijkere lijn te zetten. Hier zijn nog wat tekeningen, ik dacht dat ik er meer had, maar dit waren de enige die ik nog kon vinden.

Hier nog eentje met aquarelpotlood, de verhouding is niet helemaal kloppend geloof ik, heb niet zo'n goed ruimtelijk inzicht *LOL*
Afbeelding

Afbeelding
waarom hier de onderste band grijs is weet ik niet, scanfoutje denk ik, deze is met oostindische inkt en een kroontjespen getekend.

Afbeelding
Ik was er 3 jaar geleden wel trots op, maar vind ze nu net te nep lijken, deze is met vetkrijt gemaakt.

Afbeelding
merrie met veulen, vind het veulenhoofdje een beetje mislukt Verdrietig maar verder gaat ie wel, deze en de volgende zijn met gewoon potlood

Afbeelding een zelfportret(nagetekend van een foto)
Ik heb de laatste paar jaar eigenlijk niet meer getekend Verward , tijdgebrek denk ik, maar ik sla nu weer aan het oefenen denk ik...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers