Primeur: Hyp @ work!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Primeur: Hyp @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 07:47

Sinds twee weken heb ik besloten om met Risco te stoppen. Ik heb al een nieuw paard wat ik ga rijden. Hypolita is haar naam, dat wordt dus al snel Hyp.
Zaterdag was het zover. We (eigenaresse, Netje en ik) gingen naar een ander terrein.
Hyp was harstikke braaf ook al was ze lang niet meer weg geweest. Ze liep ook zo de trailer op :lief:

Let aub niet te veel op mij. Ik kan echt nog niet lekker zitten. Natuurlijk heel andere bewegingen. Ook had ik mijn beugels wat langer gemaakt, maar dit was voor mijn gevoel weer te lang. Eentje korter was weer heel kort. Moeilijk hoor paardrijden!

Ik schaam me diep voor sommige foto's, maar dan kunnen we straks wel goed het verschil zien :mrgreen:
Gisteren had ik met een ander zadel gereden, dat ging al beter. Het andere zadel was erg breed.

Eerst een beetje stappen
Afbeelding
Hier Quasimodo zelf Haha! :mrgreen: Ik kruip dan teveel in mijn paard, zoals mijn instructeur dan zegt... Maar ze komt wel lekker los.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Wat hoger ingesteld
Afbeelding
Dit lijkt er meer op, nu zelf nog recht blijven zitten Bloos!ps:
Afbeelding
Hier zie je wel goed dat ze wat overgewicht heeft....
Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

En tot slot:
Afbeelding



Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 10:16

Dank jullie wel Lachen ! Ik heb er al echt veel plezier van. Hyp heeft zo'n 5 jaar alleen af en toe recreatief gelopen. Maar ze pakt zo lekker aan.

Ik moet overal nog zo aan wennen, van een pony naar een paard is best een grote overstap. Vooral qua bewegingen .
Ik hoop jullie over een tijdje weer wat verbeteringen te kunnen laten zien Cheese! !

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 07:37

Bedankt voor jullie reacties! Ook op de voeten te ver in de beugels ga ik meer letten. Het valt niet mee om op alles tegelijk te letten, anders maar een keer een zitlesje Knipoog

@Antoinette: Natuurlijk mag je vragen waarom ik gestopt ben met Risco. Dat heeft met meerdere zaken te maken: rijtechnisch liep ik tegen veel dingen aan, waardoor we vaak moesten vechten. Maar ook de verzorging vond ik steeds zwaarder worden, omdat we zelf binnen, buitenzetten en voeren etc. Als ik zelf niet kon moest ik gaan leuren bij andere omdat te doen.
Ook had ik er de laatste tijd weinig lol meer in en was het meer moeten.. Dat alles heeft me de moeilijke beslissing laten nemen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers