Toen en nu moet je zien!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Toen en nu moet je zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 16:12

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Het is de eerste keer dat ik er zelf foto's opzet (met tel. medewerking van Tiffy Haha! ) dus ik hoop dat het gelukt is!
Ik denk dat jullie je wel voor kunnen stellen dat iedereen me voor gek verklaarde toen ik hem kocht......Maar hij kon ondanks alles toen al heel goed bewegen. De toenmalige eig. had hem ergens zwaar verwaarloosd aangetroffen en heeft Mike met nog 3 andere paarden gekocht. Omdat hij er zo slecht uitzag en de dierenarts hem toen niet goed of af wilde keuren, mocht ik hem een half jaar op proef meenemen( hij was net 4 en niet zadelmak) en na een half jaar komen betalen of het paard terugbrengen. De eig. zei of je koopt hem of ik heb een zadelmak paard die er alleen maar beter uit kan gaan zien. Hij vermelde ook nog dat hij dit normaal absoluut niet deed, maar het was een soort van liefde op het eerste gezicht Knipoog ( met het paard he) En dat had hij ook gezien! Het heeft een hoop tijd en energie gekost want het is niet het makkelijkste paard maar we gaan wel in juli ZZ-licht starten!!!!! Het is echt een schat van een paard en er is al een hoop geld geboden maar hij blijft lekker bij mij. Er zijn een veel mensen die erg schrikken als ik ze de foto's laat zien omdat ze zich niet voor kunnen stellen dat hij er zo uit heeft gezien. ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!
Laatst bijgewerkt door remi op 11-06-04 16:18, in het totaal 2 keer bewerkt

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:12

Sorry ik zie niet veel Haha!

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:18

Ik zie ze wel, behalve de eerste, maar dat komt omdat de img in hoofdletters staan (denk ik).

M'n mond valt echt open van verbazing hoe je paard verandert is. Hoe lang heb je hem nou, hij is echt heeel mooi geworden Haha!

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:19

Jeetje das echt heel erg veel, alleen jammer dat je de 1e foto niet helemaal goed hebt gedaan, want die is niet zichtbaar, lijkt mij een typfoutje.

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:22

Meestal als iemand zo'n topic plaatst zie ik maar een héél klein beetje verschil...... maar dit Wow!

Knap werk hoor OK dan!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:22

minka schreef:
Ik zie ze wel, behalve de eerste, maar dat komt omdat de img in hoofdletters staan (denk ik).


Nee, dat kwam omdat er een spatie stond tussen jpeg en [/img], is al opgelost als het goed is zie je hem nu wel .

Echt super, zoals ie opgeknapt is OK dan! . Ik schrok ook toen ik de foto's voor het eerst zag. Ik kon hem alleen nog maar als knappe ruin Lovers .

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:24

Mozes wat een verschil zeg.
Goed werk :clap:

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:29

jeetje wat een verschil!
echt goed gedaan!

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:30

gaaaaaaaaf!!!goed gedaan joh!ik vind dit soort opknappertjes altijd het leukst..

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 16:30

M'n mond valt echt open van verbazing hoe je paard verandert is. Hoe lang heb je hem nou, hij is echt heeel mooi geworden Haha![/quote]



Ik heb hem nu 6 jaar!!!De eerste keer dat ik hem zag was op valentijnsdag
En 3 dagen later stond hij bij ons op stal. Het heeft ook nog wat moeite gekost om hem aan het eten te krijgen want hij kende niet veel........het enige wat hij wilde eten was hooi en gras. Bix en appeltjes gingen er niet in uiteindelijk hebben we de slobber zo dun gemaakt dat hij het ging drinken en langzamerhand steeds wat dikker gemaakt en toen viel het kwartje!!!!!!!!!!!!!! Clown

x_eva_x

Berichten: 803
Geregistreerd: 14-12-02
Woonplaats: Tholen, zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:30

wow, die is echt opgeknapt. Ik vind hem echt mooi. Hoeveel tijd zat er tussen de foto's?

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:34

Wow, ik sloeg echt stijl achterover toen ik die 2 foto's van vroeger zag! Moet bekennen dat ik direct de aftekeningen een beetje vergeleken heb omdat het zo'n onwaarschijnlijk verschil is, maar ze komen exact overeen dus het is 'em gewoon echt! Wow!
Ongelofelijk knap, kan niet anders zeggen. OK dan! Dat je straks ZZ-licht gaat starten met hem moet toch wel de kroon op je werk zijn! Lachen

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 16:34

2.5 jaar

SarahJ

Berichten: 796
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: Erps-Kwerps, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:38

Wauw Wow! !

Dit doen er je niet veel na, hoor.
Je hebt het hart op de juiste plaats én je weet hoe te rijden. Chique, hoor!
Hoed af !

Nog veel plezier samen (kben zeker dat dit geen enkel probleem wordt Knipoog )!

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:40

jeetje wat een verschil!! tis echt een super mooi paard geworden!

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 16:41

Bloos! dank jullie wel allemaal...........

LittleVosje

Berichten: 14
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:45

Jeetje wat een verschil! hij is echt mooi!! OK dan!
Ik snap niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen maar iig Super gedaan!!!!!

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:46

Wow! Wat een verschil zeg! Het is echt een compleet ander paard geworden! Petje af hoor! OK dan!

AnnemiekvM

Berichten: 8247
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:47

Hoelang heeft het geduurd voordat je hem zo mooi heb gekregen. Dit is inderdaad een wereld van verschil. Weet je zeker dat het hetzelfde paard is?????
Grapje, ik vind het heel goed dat hij een goede kans heeft gekregen om te worden wie hij eigenlijk is.

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:49

wauh zeg!!!! gelukkig zag jij zijn diepere kwaliteiten!!!

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 16:49

Dickie schreef:
Wow, ik sloeg echt stijl achterover toen ik die 2 foto's van vroeger zag! Moet bekennen dat ik direct de aftekeningen een beetje vergeleken heb omdat het zo'n onwaarschijnlijk verschil is, maar ze komen exact overeen dus het is 'em gewoon echt! Wow!
Ongelofelijk knap, kan niet anders zeggen. OK dan! Dat je straks ZZ-licht gaat starten met hem moet toch wel de kroon op je werk zijn! Lachen




Ik kan het me voorstellen, er zijn meer mensen die dat doen!! lopen ze even naar de stal om het te checken Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:49

Herkenbaar (zie mijn profiel), met mijn eerste paard Kyvaso was het vergelijkbaar . Toppie gedaan OK dan!!!!

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 16:53

TeamSpirit schreef:
wauh zeg!!!! gelukkig zag jij zijn diepere kwaliteiten!!!




Ik was wel een van de weinige.............Mijn schoonvader was zo vriendelijk om het geld te geven om hem te kopen, en ik had ze vantevoren gewaarschuwd dat ze niet moesten schrikken maar ja dat deden ze toch wel, maar met deze verkoopvoorwaarden en het geluk dat hij bij huis staat vond ik dat ik hem wel een kans moest geven!

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:12

nou ik zat ook gelijk te kijken naar de aftekeningen..dit is bijna impossible!! maar het is gelukt!! toppie!! echt goed man

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:16

Hij is echt vernaderd en ziet er nu heel goed uit.
Goed gedaan hoor OK dan!