Hier dan de foto's van Montana zadelmak maken!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Hier dan de foto's van Montana zadelmak maken!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 22:37

Hoihoi, zoals jullie misschien wel weten, ben ik bezig met Montana zadelmak maken. Het gaat allemaal hartstikke goed en hij gedraagt zich heel netjes. Hij pakt het heel snel op, waar ik heel blij mee ben. We zijn nou bezig met het longeren aan de hand in stap. Hij kent het nou dat ik opstap en hij naast de begeleidster stapt. We zijn er nou mee bezig om hem om de begeleider heen te laten lopen, dus aan de longeerlijn. Wat hij ook heel netjes oppakt! Nou hier zijn de foto's!!

Hier staat hij nog lekker in de wei met zijn vriend Wonderboy
Afbeelding

Ga je me eruit halen?
Afbeelding

Dit meisje helpt mij met Montana, dus soort van 'vasthouder' Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

Hier staat hij helemaal opgetuigd Vingers aflikken
Afbeelding

Afbeelding

En dan gaan we eerst even longeren
Afbeelding

Beetje vaag geworden, das jammer.
Afbeelding

Oke, en hier zit ik er dan op, mijn helper wil niet op de foto Haha!
Afbeelding

Let niet op mij Bloos
Afbeelding

Even op een afstandje van de helper stappen.
Afbeelding

En dat was het weer, knap gedaan hoor jongen Lachen OK dan!
Afbeelding

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden!
Groetjes Melina


Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 20:47

Jaja Wonnie staat er ook nog op!!

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 21:07

Ik heb expres de beugels laten hangen, omdat hij er dan aan kan wennen. Maar eigenlijk vind hij het helemaal niet eng en gaat het heel goed. Dus kan ze net zo goed opsteken, maar het is meer voor mijn gevoel denk ik.


Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 14:26

Hoihoi, bedankt voor alle leuke reacties! Jah het schapenvachtje onder het zadel heb ik expres gedaan, is wel lekker zacht voor hem. En het gaat zeker goed met het zadelmak maken. Hij doet het heel netjes.
Nimber: Ik woon zelf in Deventer (raambuurt), maar mijn paardje staat in Terwolde. Dat is erg dicht bij Deventer, je komt er via de wilhelmina brug en dan rechtsaf, de dijk over richting Terwolde. Het is een boerderij van de Fam. Hekkert, waar pensionpaarden gestald staan en lease paarden van de boer zelf. Hij heeft zelf merendeel Arabisch Volbloed paarden en NRPS pony's. We hebben ongeveer 20 stallen en een buitenbak en superveel weiland. Verder is er een binnenbak in aanbouw, die waarschijnlijk eind zomer af zal zijn. Er zullen dan ook meer stallen bijgebouwd gaan worden. Je komt maar een keertje kijken, als je dat leuk vind!! Jammergenoeg is er wel weinig uitrijmogelijkheden, we hebben een paar kleine zandpaadjes, maar meestal rijden we langs binnenweggetjes, waar af en toe verkeer langs komt.
Groetjes Melina

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 15:57

Nee, ik zelf eigenlijk ook niet. Hahaha, toen ik het terug las van dat dekje dacht ik ook, hmmm dat schapenvacht is toch al hartstikke zacht, maargoed maakt ook niet uit. Ik houd jullie in elk geval op de hoogte van onze vorderingen... misschien dat ik vanavond al een stukkie kan gaan draven.

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 23:06

Thanks voor al jullie berichtjes!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 46 bezoekers