Achterhoekse paardendagen Mennen en Marathon

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

dihjo

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:17

Volgens mij stond je naast mij te fotograferen.....

Ik heb er ook nog een paar (ruim 100).

Was je net even weg toen Rutjens onderuit ging ?

Afbeelding

Afbeelding

Allemaal goed afgelopen, zowel menner en groom als de paarden, al leek het in het begin heel ernstig. Paarden hadden gelukkig helemaal niks,wat ik later hoorde, en liepen even later al weer gewoon verder voor de kar om bij te komen. Is een risico als je met die snelheid een fout probeert te herstellen, al ben je wereldkampioen.

De Winnaar maandagmiddag: Koos de Ronde

Afbeelding

De rest staat op de site www.paardenfoto.nl

Ook de 2spannen, tandems en de vaardigheid van maandagmiddag


dihjo

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:21

Ienemienie schreef:
Nou ja zeg, en dan neem je niet eens een foto van een van de Rondes, er reden er 3 mee met een vierspan, haha. Heb je die bonte gezien met linksvoor een bruine??? Daar was ik groompje bij.


Deze toevallig ?

Afbeelding

dihjo

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:12

Sjonniej schreef:
Ik vind het alleen wel een beetje..hoe noem je dat...stom/raar/poedersuiker dat die fotograaf een om de halve seconde een foto schiet van Rutjens, toen hij omsloeg Boos!


Ja, ik ben het met je eens, ergens is het stom. Maar ingrijpen en Rutjens helpen kun je op dat moment toch niet, wel je werk doen ! Cheese!

Wat denk je van die mensen die naast me stonden met een videocamera, en die helemaal uit hun dak gingen toen ze de beelden terugkeken ?

Deze foto's publiceer ik ook alleen maar binnen de paardensportwereld. De menners weten maar al te goed dat dit kan gebeuren, en zullen niet verbaasd zijn bij deze beelden. Was het slecht afgelopen met Riny of de paarden, dan had niemand ze te zien gekregen.

Had de foto's ook naar de Telegraaf of zo kunnen mailen, maar dan krijg je weer reacties als dierenbeulen en martelaars.....In de Telegraaf van zondag stond trouwens een prachtige foto van Koos in een hindernis.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers