Zoefff! [Ullwinn longeren]

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CaylinnMae
Berichten: 2936
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Groningen

Zoefff! [Ullwinn longeren]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 21:07

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Galop! Vind hij nog heel moeilijk aan de longeerlijn, daarom alleen maar kleine stukjes en zonder pessoa...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog een keer galop! *LOL*
Afbeelding

Pessoa om... Het is nog een beetje uitvissen hoe hij het beste loopt. Als hij echt ontspant, gaat hij veel te langzaam en zet hij zn achterhand er niet goed onder. Spoor ik hem meer aan, dan verdwijnt die ontspanning bijna altijd, maar zet hij zijn benen wel weer goed neer... Ik denk dat hoe vaker ik dit doe, hoe beter hij het door gaat krijgen, want in de goede snelheid komen er ook steeds meer goede stukken bij!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het longeren!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie, heeft Ul nou zebrastrepen of niet? Van Bon vindt namelijk van niet...
Afbeelding

Arrogant!
Afbeelding

Is het opgevallen dat ik Ul een beetje dikker heb laten worden? Hij was op een gegeven moment wel heel erg afgetraind (zelfde modelletje dat Tjody had) Ik vind hem zo meer Fjord, jullie?

Laatst bijgewerkt door CaylinnMae op 31-05-04 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:09

Aaaah Lovers Ulwin blijft een liev fjordje *LOL*

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 11:34

het wordt nog wel eens een stevige fjorden man!
en ik zie toch echt wel zebra strepen!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:14

Idd gewoon doorgaan met naar voren 'rijden' vandaar uit komt die ontspanning vanzelf weer. Daar begint het toch als eerste meer, naar voren heej. Dus dat komt wel vanzelf goed. Zoals je al zegt heeft ie al sommige goeie stukken met het naar voren rijden dus je bent goed bezig toch?

CaylinnMae
Berichten: 2936
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 13:09

Miss_Blimm schreef:
Idd gewoon doorgaan met naar voren 'rijden' vandaar uit komt die ontspanning vanzelf weer. Daar begint het toch als eerste meer, naar voren heej. Dus dat komt wel vanzelf goed. Zoals je al zegt heeft ie al sommige goeie stukken met het naar voren rijden dus je bent goed bezig toch?


Ik kreeg vorige keer nogal wat commentaar dat hij op de voorhand liep. Dat was me zelf ook wel opgevallen, alleen is Ullwinn niet zo gecharmeerd van de longeerzweep... Haha! Dat gaat nu al veel beter! Maar jij denkt dus dat het wel goed komt zo?

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:20

Wat een stoere kerel Haha!
Heb toevallig dezelfde peesbeschermers voor mijn fjordje en ehm.. ik zie zeker strepen.. niet heel duidelijk maar toch

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:00

Laat van Bon maar zeiken Tong uitsteken