Aman @ wedstrijd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Aman @ wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 21:28

Amans eerste wedstrijd, en mijne ook voor het eerst op mijn eigen pony!!Had totaal geen ervaring met wedstrijden of wat dan ook!! We hadden proefje B11 en B12.
De eerste proef ging niet zo, was ook een vervelende jury! Volgens mij wou ze alleen maar Kwpn paarden zien, want die kregen hoge punten! Bij de gewone wedstrijden dan... Bij de onderling reed er dan een welshje in Tong uitsteken ikke dus, 2 friezen, 2 haffies.

Nou de punten waren erg laag maar ja we hebben weer dingen waarmee we aan de slag kunnen! Het was een geslaagde dag, was erg blij dat aman super haar best deed en lief was!!! De 1e proef hadden we 135 punten voor, de 2e proef 148, met een 8 voor de verzorging :lol:
Nou ja de punten maakte mij niet zo uit, aman was lief en voor me gevoel ging het netjes! Dat is het belangrijkste!! Volgende keer beter!

De foto's:

Afbeelding
Hier lopen we naar de ring.

Afbeelding
Even kletsen met mijn toeschouwers Tong uitsteken
Bijna vierkant! :shock:

Afbeelding
Begonnen, mooi matje he!

Afbeelding
Ach ja aman kijkt erg lief!

Afbeelding
Uiterste concentratie!!

Afbeelding
Wel een mooie foto!

Afbeelding
Ook wel mooie foto.. Met oma op de achtergrond Lachen

Afbeelding

Afbeelding
Galop, wow kiep hier helemaal voorover, aman bokt graag in de galop Tong uitsteken

Nou dit waren de foto's van de 1e proef. De 2e proef was beter!! Maar heb ik filmpjes van!

Commentaar hoef ik eigenlijk NIET! Ik weet over het algemeen wat ik fout doe en wat er verbeterd moet worden, tenen naar binnen, handen hoger, handen stil, lachen, niet voorover duiken in de galop! Aman mag een tempo lager, moet de galop beter doen etc etc. Ach we krijgen het druk zo!!!

We hebben er enorm van geleerd en zijn weer een ervaring rijker!! Op naar 20 juni dan doen we met iemand anders een Kur op Muziek verkleed!!!

XxX Marrie

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:35

Jammer van je punten maar volgende keer beter toch Lachen
Leuke foto's! Lachen

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:35

Leuke foto's hoor! Volgende wedstrijd wil ik komen kijken Knipoog

Ingvild
Berichten: 722
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:36

Hey

Leuke foto's. Fijn voor je dat het voor je gevoel goed ging. Volgende keer kom ik je wel aanmoedigen. Ik kom binnenkort weer een keertje buurten.

Groetjes Ing

ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:36

leuke foto's hoor! *LOL*
alleen vind de pony een beetje aan de dikke kant. ( kan ook aan mij liggen hor! )
mooi dat het goed ging!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 21:38

Owh bij deze hoef ik GEEN commentaar over aman haar figuur hoor. Echt geen zin in! Sorry, ik weet dat het te verwachten valt, maar dat heb je nou eenmaal met een pony die heerlijk op de wei staat dag en nacht! Mag ze ook genieten? Daarbij ben ik hard met haar aan het trainen en is het er al een flink stukkie af! Verdrietig

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:40

Ik vond het IRL de proef er goed uit zien. Er zijn wel wat puntjes die verbeterd kunnen worden, maar die waren al voor de wedstrijd bekend!

Het zag er echt mooi uit voor de allereerste keer. Zeker voor een pony die 5 jaar in Engeland heeft gestaan en nog maar relatief kort onder het zadel is.

Ga zo door! OK dan!

ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:40

Marrie schreef:
Owh bij deze hoef ik GEEN commentaar over aman haar figuur hoor. Echt geen zin in! Sorry, ik weet dat het te verwachten valt, maar dat heb je nou eenmaal met een pony die heerlijk op de wei staat dag en nacht! Mag ze ook genieten? Daarbij ben ik hard met haar aan het trainen en is het er al een flink stukkie af! Verdrietig


zow sorriej Verward
je hoef niet gelijk boos te reageren..
en trouwens het valt te verwachten als je foto's plaats op bokt dat je er ook wel een negatieve reactie's op krijgt... Knipoog

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 21:41

Ariekkie dat zeg ik toch, het is niet aanvallend bedoelt helemaal niet!
Ik ben heel hard met haar bezig dag in dag uit... Ik weet t zelf ook wel. Je hoeft me er echt niet op te wijzen! Sorry nogmaals niet aanvallend bedoelt hoor Knipoog maar wordt er zo moedeloos van!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:42

ariekkie"]
[quote="Marrie schreef:
Owh bij deze hoef ik GEEN commentaar over aman haar figuur hoor. Echt geen zin in! Sorry, ik weet dat het te verwachten valt, maar dat heb je nou eenmaal met een pony die heerlijk op de wei staat dag en nacht! Mag ze ook genieten? Daarbij ben ik hard met haar aan het trainen en is het er al een flink stukkie af! Verdrietig


zow sorriej Verward
je hoef niet gelijk boos te reageren..
en trouwens het valt te verwachten als je foto's plaats op bokt dat je er ook wel een negatieve reactie's op krijgt... Knipoog
[/quote]
En het valt ook te verwachten dat ze zo reageert als ze niet om commentaar vraagt, maar toch krijgt.

ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:45

sorry hoor! Verward

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:46

ariekkie schreef:
sorry hoor! Verward

volgende keer meer naar de woorden kijken, ipv foto's Knipoog

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 21:47

Het is al goed ariekkie!!

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:55

hee mooie foto's hoor! Leuke vlechten heeft aman! Super!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:04

leuke pony hoor succes met je wedstrijden en die buik dat gaat er wel weer af, heb ook zo'n heerlijk pony die ook vet word.

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 23:50

Heeej! Ik heb tussen het losrijden door zo eens een oogje op je ring geworpen, en ik snap dus echt niet hoe je aan die lage punten komt! Erg leuke pony irl! KOmt allemaal goed joh!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 09:11

Nee en jij had met die 2e proef volop hoge punten Scheve mond En nog 1e geworden ook he?! Hahah en mij niet geloven Bloos!
Volgens mij had die jury het niet zo op pony's... Jij hebt ook een leuk paardje hoor!!!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:59

Leuke foto's hoor!! Maar wat kijkt Aman boos op de laatse foto Tong uitsteken Haha!
Ben blij dat je het leuk vond, nu kan je het vaker gaan doen.... beetje oefenen en dan rij je vanzelf wel een wp bij elkaar

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:00

grappige pony!
jammer van je punten,
veel succes verder!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:04

Marrie schreef:
Volgens mij wou ze alleen maar Kwpn paarden zien, want die kregen hoge punten!


Daar ligt het echt niet aan hoor.

Als jij met je pony gewoon een goede proef laat zien, nageeflijk en aan de hulpen, krijg je ook gewoon je punten.
Beetje jammer dat mensen zo het slachtoffer uit gaan hangen.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 10:07

Dat is helemaal niet zo hoor. Ik weet heus wel dat het meer en deel aan mezelf ligt. Daar ben ik ook eerlijk in!!
En daarbij het was onze 1e wedstrijd dus ik verwachtte helemaal niks!
Punten maakten me niks uit, het was meer voor de ervaring en heb een leuke dag gehad en veel geleerd!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:09

Ik weet wel waarom die pony bokt bij het galopperen,
die is gewoon te dik om aan te springen of om uberhaupt achter te kunnen doorspringen.
Je ziet op de laatste foto ook dat ze overkruist zit.

Pony's mogen heus genieten, maar het moet de gezondheid niet schaden, dat is hier wel het geval. Scheve mond

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:21

Sjuimpje schreef:
Ik weet wel waarom die pony bokt bij het galopperen,
die is gewoon te dik om aan te springen of om uberhaupt achter te kunnen doorspringen.
Je ziet op de laatste foto ook dat ze overkruist zit.

Pony's mogen heus genieten, maar het moet de gezondheid niet schaden, dat is hier wel het geval. Scheve mond

hier ben ik het ook mee eens Scheve mond

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:30

Sorry maar als je absoluut geen commentaar wil, waarom zet je de foto's dan op bokt neer, dan kan je dat natuurlijk verwachten. En je kan het ook als iets positiefs zien. Je zegt dat je zelf al veel dingen weet, maar misschien ziet iemand anders weer andere dingen waar je wat aan hebt..

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 10:48

Ja hoor commentaar mag wel, als t daar niet bij staat Knipoog
Tuurlijk kan ik het als positiefs zien!! Maar over aman te dik etc. hoef ik geen commentaar. Ze staat al op een enorm kale wei etc maar ondanks dat blijft die buik Boos!
En galop doet ze in bak prima hoor!! Op gras vind ze het moeilijk en gleed ze steeds uit omdat ze geen ijzers heeft!! Die komen deze of volgende week!! Maarre sjuimpje ik ga meer me best doen Knipoog Thanks!!!