Heeft iemand commentaar op mijn springhouding?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Heeft iemand commentaar op mijn springhouding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 12:14

comentaar op mijn springhouding.. aub niet over de thiedemann, weet dat het gevaarlijk is, heb hem dan ook op het 1ste ringetje.. dus GEEN comentaar op de thiedemann, want daar werd ik in vorig topic al dood mee gegooit !!!!!!!!!!

Hier dan de foto's van gister, we ( ammaniej en ik ) hadden een Kleine boktmeeting en we gingen naar Jorita, klein parcoursje gemaakt en toen springen !!! Pling

Afbeelding
De eerste hindernis, een laag kruisje ( hebben trouwens net nieuwe hindernissen ( geverft dan Tong uitsteken )

Afbeelding
De 2de hindernis, een kruisje maar dan iets hoger als die andere hiervoor.

Afbeelding
De 4de hindernis, een mini mini triple bar Tong uitsteken

Afbeelding
en de 6de hindernis, een oxer met hekje..

Afbeelding
tussendoor ook nog even hals gestrekt

Afbeelding
Afbeelding
en creatief gedaan Tong uitsteken

oke, nog eens voor de duidelijkheid, geen comentaar over de thiedemann, al vaak genoeg aangehoort, mijn houding wil ik wel graag tips enzo.. verder is Jorita geen dressuur paard, maar oke, ze springt wel Tong uitsteken

Groetjes Femke !!

enne, met dank aan ammaniej en haar moeder, die hebben de foto's gemaakt en het parcour mee geholpen in elkaar gezet, ik vondt het heel gezellig !!!!
[edit]
titel duidelijker gemaakt.
Mickey[/edit]


Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 16:24

ow haha, dacht al, ze kijkt zo veel naar ons, ben jij vrijwilliger daar bij stal jacobi ofzo ? je was ook druk met uitmesten ect. vandaar, en ik zie nu ook op de foto's dat ik indd mijn handen meer naar voren moet doen, de foto's staan zo goed als op volgorde, dankje wel ammaniej !! enne coby ? ik vindt jouw paardje heel leuk eruit zien, waarom rijd je aan de longe eigenlijk ??

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 17:52

haha, ik ben het met jullie eens, en moet mijn handen meer naar voren brengen, maar ja, dat is niet in 1 keer klaar om dat aan te leren !! ( helaas niet Tong uitsteken )

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 12:59

hoezo is mijn springhouding stoer ?? is juist niet helemaal perfect !!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 13:03

dankje eliana !! maar ik vraag me nu nog steeds af waarom mijn houding zo goed is, vindt em zelf zeer slecht Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Googlebot en 82 bezoekers