Foto's Karpendonkse Plas Derby in Eindhoven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Foto's Karpendonkse Plas Derby in Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 20:09

Hey Mensen,

ik ben een tijdje afwezig geweest omdat ik mijn stage op school even moest afronden. Ik heb er de maximale score voor gehaald en heb dus nu weer lekker veel tijd voor het maken en online zetten van foto's.

Hier een paar plaatjes die ik heb gemaakt tijdens de Derby in Eindhoven op de Karpendonkse plassen.
Ik had helaas nog geen telelens ter beschikking, dus moest de foto's van veraf nemen en heb ze later uitgeknipt zodat ze beeldvullend worden. Ook heb ik hier en daar een foutje gemaakt omdat ik mijn ISO getal perongeluk op 500 had staan... iets te hoog. Wat ook wel heeeel jammer was, was dat het zó druk was dat je eigenlijk nergens rekening kon houden met de zon, dus veel tegenlicht. Maar goed, kijk en oordeel zelf.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Die dressuur vos die er tussen zit is Tineke Bartels met de hengst Jazz (foto nr. 84.jpg)

groetjes,



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 20:18

To be totally honest... ik heb me heeeeel erg geconcentreerd op de foto's (eerste keer op concours foto's gemaakt), en met het lastige tegenlicht heb ik niet meer zo gelet op alle namen. Maar het was een prachtige dag met spectaculaire kürs op muziek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:57

Imke heeft mij zo'n 4 jaar geleden eens aangereden met een paard tijdens een concours. Ik was toen van de organisatie en moest zorgen dat alle paarden vanaf het trailer terrein via de goede weg naar het concours terrein toe konden. Imke kwam toen in volle draf op haar paard voorbij en ik moest bekand het prikkeldraad in vliegen om niet overreden te worden. Helaas zag ik hetzelfde vorige week bijna weer gebeuren.

Maar goed... de proef die ze reed was best goed en ze had leuke muziek in haar Kür.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 73 bezoekers