Laatste keer op Louna gereden... ;(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Laatste keer op Louna gereden... ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 09:50

Zondag was mn vader nog ff mee gegaan naar Louna om nog wat plaatjes te schieten, het was namelijk de laatste keer dat ik op haar kon rijden. Ze is nl. verkocht en gister heb ik haar samen met Daisy (oude eigenaresse) naar haar nieuwe stal in Hillegom gebracht. Ik hoop dat ze het daar goed krijgt, zal haar erg missen! Lovers

Maar goed, de foto's. Ook mn vader had helaas niet zo heel veel zin om een uur langs de kant te staan, maar er zijn toch nog aardig wat mooie foto's gemaakt. Ik heb deze keer erg gelet op mn handen, dat ik ze niet vastzet op dr hals en ik moet zeggen dat ik het aardig gelukt vind. Alleen nou gaan mn benen weer alle kanten op waar ze niet heen moeten... Rolleyes Maar goed, als ik ooit weer op een paardje terecht kom zal ik ook daar op proberen te letten Knipoog Ik heb de tip van Frieske uit het vorige topic [HAW] Primeur: superpaard Louna @ work! geprobeerd op te volgen, dus met weinig of iig minder contact losrijden en zie daar, ze ging idd vanzelf mn hand opzoeken! Weer wat geleerd dus! Haha!

Ze waren op het pad naar de bak bezig met een tractor dus kon ik dr niet langs, eerst maar ff het laantje op en neer gestapt en dat geeft dit resultaat:

Afbeelding
Best een aparte foto!

Afbeelding
Mijn uitzicht Haha!

Afbeelding
Op de terugweg naar de bak, tis wel te zien hoe lang het 'laantje' is, is echt een heerlijk plek om ff uit te stappen ofzo!

Afbeelding
Inmiddels in de bak aangekomen en begonnen met losrijden

Afbeelding
Ook ff de andere kant op Haha! Mn rug wordt trouwens zo vervormd door die trui hoor!

Afbeelding
Zonnetje ging schijnen! Cool

Afbeelding
Drafje (Mn tenen! Lips are sealed )

Afbeelding
Even poseren

Afbeelding
Sja heuvellandschap he Knipoog

Afbeelding
Louna mist een beentje Knipoog

Afbeelding
Ook nog een galopje, mn houding is al beter dan bij t vorige topic...

Afbeelding
Ze begon eindelijk een beetje los te laten

Afbeelding
Netjes nageeflijk halthouden lukt niet altijd...

Afbeelding
Hier loopt ze errug netjes vind ik! En wat mn zusje aan het doen was...

Afbeelding
Dat begint er meer op te lijken!

Afbeelding
Jammer dat mn been de foto verpest!

Afbeelding
Check dat beentje! Haha!

Afbeelding
En tot slot nog een stoere galopfoto

Het zijn heel wat foto's geworden, en dan heb ik nog behoorlijk geselecteerd! Haha! En, wat vinden jullie ervan?

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 10:14

wenny schreef:
gave foto's
jammer dat ze is verkocht
ga je een ander verzorgpaardje zoeken?


Ja, als ik zo klaar ben met mn examens ga ik weer op zoek. Heb wel een aanbod van iemand op stal gekregen voor het paard van haar dochter, maar das voor 1x per week en ze hebben al 2 verzorgsters, dus weet niet of ik dat wel doe. Hoop dat ik weer wat in Woerden vind, maar zo perfect als Louna lukt echt never nooit meer...

@ de rest: ze is verkocht omdat de eigenaresse er eigenlijk geen zin meer in had, je kent dat wel, en uiteindelijk heeft ze de knoop doorgehakt en besloten haar te verkopen. Helaas...

@ TeamSpirit: ja die bak is echt geweldig, 20x60m met een superbodem, heerlijk! OK dan!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 17:43

Jans16 schreef:
mooi paardje zeg! weet je welke stal in hillegom... ik rij in hillegom op "manege hillegom" ben benieuwd waar ze terecht komt..

( jaja wat een hillegoms Knipoog )


Ze is idd op Manege Hillegom terecht gekomen, ze staat in de stal tussen Melody en Just Jack, dus als je dr weer eens bent moet je maar eens kijken, dat is dus de geweldige Louna die daar staat! Knipoog

@ GribaldiFAN: wat jammer dat jouw foto's mislukt zijn! Heb je wel andere foto's? En waarom gaat ze weg? Nou succes/sterkte ermee!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 17:48

Ik zie het, geloof dat mn vader die fotos van het net geknikkert heeft Scheve mond Ik ga ff vragen of hij ze er weer op wil zetten, dan sla ik ze wel ff op mn eigen computer op en upload ik ze zelf.

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 17:56

lovesunny schreef:
ze doen het niet


En boven je bericht staat waarom ze het niet doen, iets verder lezen misschien Knipoog

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 18:10

Er wordt aan gewerkt, mn vader moest nu weg maar hij zou ze vanavond of morgen terugzetten dat ik ze kan opslaan en zelf uploaden.

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 16:27

Jans16"]
Dan heb ik er gisteravond gezien.. ze ziet er heel mooi uit ze stond rustig in der stal. ze is erg nieuwschierig! Lachen
[/quote]

Ja het is idd een errug lekker beestje, en heel nieuwsgierig! Viel me ook mee, ze was helemaal niet gestresst dinsdag, gewoon lekker nieuwsgierig. OK dan!

[quote="paardjuhsz schreef:
kruisjes

Als je (voor de zoveelste keer Rolleyes ) ff wat verder leest zie je wat de oorzaak daarvan is...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 19:58

Lampje schreef:
leuk hoor!!!!
veel suc-6 met de verkoop ect. en het ergste afscheid nemen


Euhm, ze is al weg hoor, afgelopen dinsdag gekeurd en gelijk weggebracht Knipoog Afscheid nemen was idd wel ff moeilijk!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 20:35

Daisyvlug20 schreef:
Hallo allemaal ik ben dus de vreselijke eigenaresse van Louna. Knipoog

Ik mis haar ontzettend erg en hoop echt dat ze het goedmaakt daarzo.

Hoe is het met je Tamara????

gr


Heb je ff gePBt Knipoog Ik mis haar ook, niet zo erg als jij denk ik maar hoop ook dat ze het daar goed heeft!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 09:02

Kyralovertje schreef:
Gaat ze gebruikt worden voor de manegelessen of is het een pensionpaard? Wel mooi beestje, zou zonde zijn als ze nu voor de lessen is bedoeld Knipoog


Het is een eigen paard, dus niet voor de lessen bedoeld. Het zou idd zonde zijn als zo'n gaaf paard in de lessen mee zou moeten lopen!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers