Talent naar Pavo?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Talent naar Pavo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 11:06

Dit zijn wat scherpere foto's van Zondag.
Nu wilde ik wat vragen aan de doorgewinterde pavo gangers en iedereen mag zijn mening geven hoor.
Mijn instructie vroeg van de week of ik ook niet mee wilde rijden aan de pavo?
Lijkt me erg leuk en een goeie ervaring, maar denk persoonlijk dat ze niet op een vos met witte kop zitten te wachten. Bloos
Zeggen jullie nou eens eerlijk, zouden jullie gaan met dit paard?
Als ik ga wil ik wel leuk uit de verf komen namelijk, niet dat ik wil winnen ofzo, maar om nou te gaan en daar ter plekke afgebrand te worden vindt ik ook zonde.
En omdat ik er nog nooit geweest ben weet ik helemaal niet wat ze willen zien en waar ze naar kijken.
Wat zouden jullie dan?
Wees maar gewoon eerlijk, ik kan t aan!
Talent is trouwens net 4 geworden en een ruin stokmaat +-1.80m
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:09

Ik vind dit paard echt super! mooie aftekeningen! en dat witte op zijn hoofd is alleen maar mooi!
Ik zou het zeker gaan proberen!! *LOL*

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:10

Het is natuurlijk het proberen waard! Als het paard goede gangen heeft en hij gedraagt zich een beetje normaal, kun je altijd even kijken!
Wat rijd je nu met hem? Wat is de afstamming?

simongek

Berichten: 5338
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:13

Ik zou het gewoon doen. Is toch een leuke ervaring en ik denk dat je echt geen super negatieve reakties krijgt. Ik vindt het een mooi paard en vanaf wat ik van de foto's zie heeft hij ook een goed stel gangen.

Mijn vriendin reed vorig jaar bij de 3 jarigen met een Houston afstammeling. Vos met witte benen en ze waren er erg enthousiast over maar hij was nog te wiebelig en daarom gaat ze het dit jaar opnieuw proberen.

Zit zelf ook nog te twijfelen. Heb een zwarte met 4 witte benen maar is nog niet echt bom proof en ik moet naar de Midden Beemster en daar is altijd aardig publiek en zit niet op een afgang te wachten dat hij me eraf gooit in de ring

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 11:17

LuvdaTossa schreef:
Het is natuurlijk het proberen waard! Als het paard goede gangen heeft en hij gedraagt zich een beetje normaal, kun je altijd even kijken!
Wat rijd je nu met hem? Wat is de afstamming?


Over zijn gedrag kan ik nog niet 100% zeker zijn, maar hij heeft een goede stap, goede draf en tja de galop is ook goed alleen nog wel wat groot.
T is een Jet Setx Kaiserstern.

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:18

Volgens mij begint het tij juist weer een beetje te keren. Ik vind de aftekening wel charmant trouwens en als hij echt goed loopt dan kunnen ze er toch niet om heen?

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:23

nee volgus mij ook nie!ik vin het een mooie paard om naar te kijken,en die aftekeneningen stoor ik me echt nie aan!

Ik zou het proberen hoor!

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:25

En anders dan is het toch een goede ervaring voor hem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:25

Ik heb totaaaaal geen verstand van de PAVO-cup, zou niet weten hoe het daar aan toe gaat.... Bloos! Wat ik wel weet, is dat ik onwijs gecharmeerd ben van je vos, ik vind het een erg leuk dier! Go for it! Wat heb je te verliezen???

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:27

Hangt er vanaf waarom je mee wilt doen, voor de ervaring? Voor de handel? of om kampioen te worden? Als het het laatste is zou ik thuis blijven Knipoog Als je niet met die reden wil mee doen kan je natuurlijk gewoon meerijden en kijken hoeveel punten je rijd Lachen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:32

Een goed paard heeft geen kleur, dus ik zou, als mijn paard goed zou lopen en er klaar voor was, gewoon gaan.

Ik vind het iig een knapperd! *LOL*

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:33

Mijn idee is toch dat de super showende paarden er met de overwinningen vandoor gaan, maar misschien dat het de laatste jaren begint bij te trekken?

Ik zou als ik jou was wel gewoon meedoen, voor de ervaring, je hebt toch een heel mooi tonend paard onder de bips! Dat mag je best in zo'n verband laten zien!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:34

Wat een ongeloofelijk leuk paard is het toch! Mooi aan de maat en toch super in de verhoudingen. Ik zou zeker een poging wagen want volgens mij ga je nog een heel eindje komen!

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 11:40

Wouter24 schreef:
Hangt er vanaf waarom je mee wilt doen, voor de ervaring? Voor de handel? of om kampioen te worden? Als het het laatste is zou ik thuis blijven Knipoog Als je niet met die reden wil mee doen kan je natuurlijk gewoon meerijden en kijken hoeveel punten je rijd Lachen


Nee Wouter winnen zal ik me zeker niet op instellen.
En de ervaring is altijd mooi meegenomen, ik vraag dit omdat ik als eigenaar superblij ben met mijn Ior, maar dat kan natuurlijk wel eens je beeld een beetje vertroebelen snap je?
En dat je op een foto niet alles kan zien snap ik wel, maar wilde graag wat meningen van onbevooroordeelde mensen.
ik hoef echt niet te winnen, maar laatste worden is ook zo wat!
Kan altijd gebeuren natuurlijk, maar als je t van te voren hoort dat t afgeraden wordt zeg maar, dan ga ik niet.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 11:43

Ik zou ook een poging doen, mijn ervaring is juist dat ze op zoek zijn naar grote, imponerende paarden met een stel goede gangen.
Dus dan zit je volgens mij goed met Talent. Ik vind hem vanaf de foto's indrukwekkend en volgens mij is dat in het echt nog beter Lovers
Maar ze kijken volgens mij ook al wel naar de graad van africhting, hoe verder hoe beter.

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:07

Als je ervaring op wilt doen zal ik als ik jou was zeker gaan!
Het is een super mooi beestje. Ik stoor me niet aan zijn aftekeningen. Het heeft iets apart. En er zullen altijd wel mensen tussen zitten die het niet mooi vinden, en dit kan je van te voren denk ik niet beslissen!

Go for it!!! Cool

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:17

wat een beest Haha!
hijs echt groot en heeft een heel mooi koppie hoor

Ik zou het ook gewoon proberen tis wat jezelf zegt je doet het niet voor het winnen, maar voor je eigen ervaring en die van Talent. Vind jullie een mooie combi en ziet er op de fotos goed uit...

Wat rij je momenteel met hem?

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:41

Het is een super gave bok om te zien. Ze zijn wel gek op grote paarden met een flink zwiepend voorbeen Haha!

Ik zou gewoon gaan, leuke ervaring, en als je niet bang bent voor kritiek kun je er een hoop van leren (soms Schijnheilig ).
De mijne doet ook mee, en de jouwe is denk ik beter (in elk geval groter Haha! Haha! ).
Mijn reden: dan mag mijn kijkerige paard lekker achter 2 andere paardjes een kwartier lang tussen de doodenge witte hekjes lopen. Goed voor de bordjesvrees! Knipoog

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:44

Hai! Ik heb totaal geen verstand van de PAVO-cup, maar ik wil graag leren en ik vraag me dan ook af of iemand me uit kan leggen wat de kleur/aftekening van je paard uitmaakt als je daaraan mee doet? Overigens vind ik de aftekeningen van dit paard prachtig!

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:48

hey,
hij heeft een schitterende bouw, en die bles?
Dat maakt hem alleen maar speciaal!!!! OK dan!

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 14:12

Heel erg bedankt voor de positieve reacties!
Misschien ga ik dan toch maar proberen....
Gewoon voor de leut en natuurlijk ook wel om te horen wat een kenner er van denkt, maar ja ook als zouden zij hem nix vinden ben ik er nog altijd blij mee dus jullie hebben gelijk, ik ga voor de ervaring!
Thanks for te tips!

inkiepinkie

Berichten: 355
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Vriezenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:57

misgien zou het wel goed zijn... wat zijn over het algemeen je resultaten dan?? want bij pavo rijden natuurlijk goeie mee!! daar moet je zke rekening mee houden.. maar waar moet je die pavo-cup dan rijden???
ik kan zo niet goed zien of het paard er helemaal aan toe is maar het ziet er verder netjes uit de oprichting mag nog wat meer maar daar zou je wel mee bezig zijn....

Linda86

Berichten: 532
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Altforst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:51

Wat een mooi paard! Ik zou het gewoon proberen als ik jou was..
Groetjes Linda.

Krackie
Berichten: 54
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:23

Heel leuk paard.
Gewoon doorgaan. OK dan! OK dan!

koos2015

Berichten: 348
Geregistreerd: 13-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:30

gelukkig wordt je nog niet gejureerd op de punten kleur en aftekening!

Je hebt een groot paard wat waarschijnlijk juist door zijn hoogte en kleuren gaat opvallen in de ring! weer wat anders dan alle donkerbruinen zonder wit.
Gewoon voor gaan. gaat het slecht lekker boeiend, je geeft gewoon de jury de schuld Tong uitsteken
Doet bijna iedereen die laag eindigt Lachen