Jaike @ Wierden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Jaike @ Wierden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 19:43

Hier even een paar foto's van jaike (ja, ja ik ben weer even ant prutsen geweest Bloos ). Deze foto's zijn genomen tijdens het concours in Wierden, hopelijk één van de laatste keren in het L1 Knipoog

Groeten
Afbeelding

Galopje
Afbeelding

Nog een galopje
Afbeelding

Alweer een galopje
Afbeelding

Apart plaatje
Afbeelding

Afgroeten (en kriebelen)
Afbeelding

Commentaar is welkom, mits het opbouwend is!!
(ik weet al dat ik mijn handen vaak te laag en breed heb, dus als iemand tips heeft Verward Schijnheilig )


Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 09:20

Dank jullie voor jullie leuke reacties Haha!

De bodem vond ik eigenlijk wat minder geslaagd want er lagen allemaal keitjes in het zand en ik had m'n proppen in aangezien ik dacht dat ik op het gras moest, maar daar was alleen de B (en daar reed iedereen ook al zo goed, echt superknollen daar Bloos! )
Ik voelde me best banketstaaf, rij je daar tussen Jeroen Dubbeldam, Niels nanning, Wim Schroder etc (nou ja niet tussen, maar naast Schijnheilig ) en dan kom ik er aan met m'n kleine dikke knollie Tong uitsteken

Maar goed, ik was zelf super tevreden, tuurlijk er waren een paar kleine slordigheden, maar geen echte fouten, ik had m'n eerste proef 148 pnt en m'n 2e proef 158 pnt.....
Niet echt super dus, ik kreeg bij de eerste proef alleen een hele riedel over m'n handen, verder zei ze niets Verward
2e proef geen commentaar Lachen

Gelukkig had ik de week erna 2 dikke wp en een derde prijs, dat geeft de mens weer moed Knipoog

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 19:13

Ja vooral op die laatste foto lijkt ze enorm , terwijl ze maar 161cm is Bloos

(ik ben ook maar 168cm, misschien heeft dat er wat mee te maken Tong uitsteken Knipoog )

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 18:31

Ja die hekjes waren wel fijn ja

Ik heb vnadaag trouwens m'n laatste wp binnen voor de L2, dus volgende week gaat Jaike haar debuut maken Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers