Flappie op wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Flappie op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 10:26

Hier wat fototjes van Flappie (oke, officieel heet ie Passionato, wie verzint dat nou? Knipoog ) Maar voor mij is het flappie (check zijn oren)
Het zijn 2 verschillende wedstrijden, maar voor hem beide keren voor het eerst op gras. (en pas zijn 5e wedstrijdje). Hij wist dus echt niet waar hij zijn benen laten moest. Vooral met inrijden was het een vat buskruid, dit was de eerste wedstrijd voor hem die zo groot opgezet was, dus dat was een feest! Al met al was ik supertrots op hem dat ie zich zo gedragen heeft. Als ik de ring in rijd, rijd ik nog altijd een of twee rondjes over de hoefslag. Dan vind ie de jury de eerste keer heel eng, maar als ik dan een paar keer..braaaaaaf jongen heb gezegd heeft ie iets van..oke! en dan gaat ie lopen en kijkt nergens meer naar.. Oke, zijn achterhand is er niet bij, en is de buiging en aanleuning beter.. maar dat komt nog wel *LOL*



Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

(hoezo ik val uit elkaar?? Schijnheilig (p.s. let niet op mijn schouders... ze zijn hier idd verschrikkelijk.. verkeerd geslapen en dan ook nog nerveus.. dan gaan mijn schoudertjes meteen de lucht in! )

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 10:33

Ow oliebol, ik snap er niks van! Ikz al de links wel plaatsen..

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 10:34


A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 12:12

Zijn de links wel te zien??

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 12:35

Het is PassionatO hahaha, geeft niet, dit heb ik dus vaker.. Tja.. hij heet natuurlijk Passionato.. maar op stal is het echt altijd Flappie.. Mensen die dat niet weten staan dan altijd even raar te kijken.. Flappie???

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 13:12

jolinda schreef:
Ziet er goed uit hoor
Wat waren je punten?


Donderdag waren mijn punten 174 en 171, en twee keer eerste. De middendraf etc mislukte een beetje.. hij had op het gras zoiets van HELP! en hij ging echt wijdbeens in de middendraf.. erg comisch. Toch was ik natuurlijk dik tevreden! Zaterdag was de selectie voor mijn kring. Vrijdagavond laat kreeg ik dus te horen dat ik in de L1 moest starten.. errug leuk.. maar ik vond het wat minder dus...
Ik had wat wedstrijden gepland, maar had nooit verwacht dat het zp hard zou gaan met de wp.. Ik heb hem maar gewoon gestart, het proefje een paar keer doorgelezen..
Het terrein was net een mijnenveld, zo hard en hobbelig. Normaal rijd ik hem lekker lang los en laag in, en dan pak ik hem voor de proef wat op en ga veel schakelingen rijden. Dan komt ie wat meer bij elkaar en net wat fijner nog aan de hulpen. Nu was ik helaas alleen bezig hem recht op zijn benen te laten staan, hij struikelde om de drie passen Boos!
Het resultaat was dat hij niet fijn in de hand was... Mijn moeder moest voorlezen.. met alle respect.. maar dit kan ze dus echt niet Schijnheilig Ze kent de letters niet en kan niet hard schreeuwen.. De proef zelf ging dus niet lekker, overgangen waren slecht, alles was slordig, in elke hoek gleed ie wel een keer uit waardoor ie erg onrustig werd. En verkeerd gereden Schijnheilig Ik met een big smile" nou dan rijden we toch nog een rondje? en vrolijk verdergaan"
De tweede proef ging een stuk rustiger (maarja, verkeerd rijden is zonde he) alleen nog lang niet zoals het wezen moet..
Eenmaal klaar (en flap van onder tot boven geknuffeld dat ie toch zo braaf was) kwam mijn moeder met een big smile aan... was ik eerste en tweede met 162 en 158 pnt!! Hoe ik eraan gekomen ben mag joost weten.. Lachen
Ik kreeg wel een compliment van de jury dat ik zo netjes met mjn handen was (de enige die niet als motorrijder rondreed volgens hem), en dat ik minder slordig mest rijden, dan had ik hogere punten.. sorrieee Schijnheilig
Mijn dag kon iig niet meer stuk!!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 18:34

Ik zie ze nu gewoon hoor..

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 19:39

Mijn vader is sportfotograaf Haha! Helaas van voetbal.. dus van paarden weet ie niet echt veel.. maar vond dat ie ondanks dat toch goed zijn best heeft gedaan Haha!
Ben ook erg blij met de foto's.. alleen mijn vader vond ze natuurlijk weer niks.. die is denk ook niet blij als ie er achter komt dat ze hier geplaatst zijn.. maar ik doe het lekker toch Lachen

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 19:26

Bedankt voor de complimentjes zeg!! (word er bijna verlegen van!)
Ik vond Passionato idd wel een leuke naam... dus dat heb ik maar zo gehouden.. alleen nu moeten mensen het nog uit leren spreken. (zo moeilijk is dat toch niet?) Het minst erge is dat ze er altijd Passionata van maken Knipoog
En wat verzorging betreft... je moest eens weten hoelang ik bezig ben voor een wedstrijd Lachen . Ik ben zo'n miep die dus echt tien keer kan doen over vlechten,omdat ik net een knotje niet mooi genoeg vind zitten.. Zo met de tijd heb ik het een beetje afgeleerd gelukkig.. maar doe nog wel min best om hem er zo netjes mogelijk uit te laten zien..

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 22:40

jah klopt, bij de devels.. Ben ook ERG benieuwd marrie...
We gaan gewoon stinkend ons best doen toch?? Lachen

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 16 bezoekers